Στον Πειραιά το νέο υπερταχύπλοο Worldchampion Jet της Seajets

Seajetss

Το ταχύπλοο  έχει μήκος 84 μέτρα και πλάτος 26 μέτρα και μεταφορική ικανότητα 1.150 επιβατών και 215 οχημάτων - Διαθέτει  ανακλινόμενα καθίσματα και καταστήματα - Το 2019 η δρομολόγησή του

Στο λιμάνι του Πειραιά κατέπλευσε σήμερα, Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου , το νέο απόκτημα της Seajets. Πρόκειται για το υπερταχύπλοο Worldchampion Jet.

Μέχρι το 2013 είχε το ρεκόρ του ταχύτερου, έχοντας αναπτύξει ταχύτητα των 47,7 ναυτικών κόμβων. Στο ταξίδι του για την Ελλάδα ανέπτυξε ταχύτητα 44 μιλίων που είναι και η υπηρεσιακή του.

Εκτελέσουμε δρομολόγια στη Δανία διάρκειας από 40 λεπτά έως 1 ώρα και 30’. ‘Εχει μήκος 84 μέτρα και πλάτος 26 μέτρα και μεταφορική ικανότητα 1.150 επιβατών και 215 οχημάτων.

Ναυπηγήθηκε το 2000 στην Αυστραλία, είναι υπερπολυτελείας, με ανακλινόμενα καθίσματα, ενώ διαθέτει και καταστήματα. Μετασκευές αναμένεται να πραγματοποιηθούν στο ξενοδοχειακό κομμάτι αλλά και στον καταπέλτη του ώστε να μπορεί να προσεγγίζει όλα τα ελληνικά λιμάνια.

Η δρομολόγησή του προγραμματίζεται για τον Μάρτιο του 2019, με τη  διοίκηση της εταιρείας να μελετά τα δρομολόγια.

ΣΧΟΛΙΑ (12)

OM

Savoura 19 eton. Se kammia periptosi den tha taxidepsi me 44milia.

khan

με 8 μποφώρια ταξιδεύει? χλωμόν. ο σκοπελίτης κάτι τέτοιες μπανιέρες τις έχει για κολατσιό.

🇬🇷 Ε Λ Λ Η Ν Α Σ 🇬🇷 - ΣΟΥΗΔΙΑ

Η Σουηδική Στένα λάϊν (Stena Line) στο Γκετεμποργκ έχει ένα ακριβώς το ίδιο, και το έχει παροπλίσει για αρκετά χρόνια λόγο κόστους . Έκανε ταξίδια από το Γκέτεμποργκ στο Φρεντρικσχάμν της Δανίας, τρεις ώρες ταξίδι. Επειδή έκαιγε πολλά καύσιμα και ήταν ασύμφορο το παρόπλισαν και προσπαθούν για πολλά χρόνια να το πουλήσουν χωρίς αποτέλεσμα. Το πλοίο αυτό λειτούργησε μόνο μερικά χρόνια, και είναι σε άριστη κατάσταση. Τα κορόϊδα της Ελλάδας μαζεύουν στο Ελλαδιστάν όλα τα πολυέξοδα σαβουρόπλοια του πλανήτη που είναι για παλιοσίδερα, και μετά χρεώνουν τον κοσμάκη να πληρώσει την νύφη

🇬🇷 Ε Λ Λ Η Ν Α Σ 🇬🇷 - ΣΟΥΗΔΙΑ

Το πλοίο αυτό ονομαζόταν πριν HSC Villum Clausen και έκανε την γραμμή από Ystad Σουηδίας - στο νησάκι Rönne της Δανίας λίγο έξω από την νότια Σουηδία για λογαριασμό της ναυτιλιακής εταιρείας Bornholmerfærgen. Παλιό Σαπακι

🇬🇷 Ε Λ Λ Η Ν Α Σ 🇬🇷 - ΣΟΥΗΔΙΑ

Η Σουηδική Στένα λάϊν (Stena Line) στο Γκετεμποργκ έχει ένα ακριβώς το ίδιο, και το έχει παροπλίσει για αρκετά χρόνια λόγο κόστους . Έκανε ταξίδια από το Γκέτεμποργκ στο Φρεντρικσχάμν της Δανίας, τρεις ώρες ταξίδι. Επειδή έκαιγε πολλά καύσιμα και ήταν ασύμφορο το παρόπλισαν και προσπαθούν για πολλά χρόνια να το πουλήσουν χωρίς αποτέλεσμα. Το πλοίο αυτό λειτούργησε μόνο μερικά χρόνια, και είναι σε άριστη κατάσταση. Τα κορόϊδα της Ελλάδας μαζεύουν στο Ελλαδιστάν όλα τα πολυέξοδα σαβουρόπλοια του πλανήτη που είναι για παλιοσίδερα, και μετά χρεώνουν τον κοσμάκη να πληρώσει την νύφη

5Zalis

ναυπηγήθηκε το 2000 στην αυστραλία!! αυτα επρεπε να ναυπηγουνται στην ελλαδα με τη παράδοση στη θαλασσα!

OM

Asto kallitera, i Austal einai toulaxiston 100 xronia mprosta.....

καλό τα-ξίδι

Μεταχειρισμένα 18 ετίας

απαντηση

τι περιμενεις να ερθει στην αριστερη μπανανια;;;;

απαντηση χ2

Ελα μου ντε.. Ειδες πως μας καταντησε η δεξια τοσα χρονια;

Απάντηση χ3

Όλα τα νεόκτιστα blue star επι δεξιάς έγιναν. Βέβαια έτσι μας λένε. Εμείς ως ξύπνιοι και ανυπάκουοι ανθρωπιστές δεν τα τρώμε αυτά. Η αριστερά έβαλε πλάτη όπως πάντα. Ή εμείς ή αυτοί σύντροφοι. Πάντα ενωτικά.

Πειραιώτης μαουνιέρης.

τα τελευταία 4 δεν πιάνονται,ε;Ουστ.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

οσα12

«Δεν μπορώ να σχολιάσω τις δηλώσεις προϊσταμένων μου. Δεν θα ήμουν σωστός διπλωμάτης» είπε ο Στανισλάβ Οσάτσι για τις δηλώσεις της Μαρία Ζαχάροβα, εκπροσώπου του του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών

κατεχομεν12

Σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα «Αϊντινλίκ» έπειτα από την πρόταση που υπέβαλε τον περασμένο Αύγουστο το αρχηγείο του πολεμικού ναυτικού, μια ειδική ομάδα έστειλε σχετικό φάκελο στην Άγκυρα με τις λεπτομέρειες