Οι ηλικιωμένοι να επιμορφωθούν πριν να δώσουν ξανά εξετάσεις ζητούν μέσω του ΘΕΜΑ 104,6 οι δάσκαλοι οδήγησης

odigos-74-news

«Εμείς δεν λέμε γιατί τους ελέγχεις; Εμείς ζητάμε το μέτρο να γίνει σωστά»  δήλωσε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Οδήγησης

Την ανάγκη να υπάρξει πρώτα επιμόρφωση πριν να δώσουν ξανά εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης οι άνω των 74 ετών ζήτησε μέσω του ΘΕΜΑ 104,6 ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Οδήγησης, Διαμαντής Ηλιάδης.

«Πρώτα πρέπει να υπάρξει επιμόρφωση. Πρέπει να πούμε στον γέροντα ότι τότε που πήρες το δίπλωμα πήγαινες στην Κόρινθο με 30-40χλμ. πίσω από το λεωφορείο με το Βουγιουκλάκη. Τώρα πρέπει να σεβαστείς τη ΛΕΑ, πρέπει να του εξηγήσεις ότι στο δρόμο αυτό τρέχουν μέχρι και με 130 χλμ. βάσει του οργίου ταχύτητας» είπε ο κ. Ηλιάδης.

Σύμφωνα με τον ίδιο θα πρέπει το μέτρο που ανακοινώθηκε από το υπουργείο Μεταφορών για επανεξέταση ανά τριετία για τους άνω των 74 και ανά διετία για τους άνω των 80 οδηγών, «να έχει παιδευτικό χαρακτήρα για να εξηγήσουμε τα νέα αυτοκίνητα, τις αλλαγές στο οδόστρωμα, τις νέες προσθήκες στον ΚΟΚ».

«Εμείς δεν λέμε γιατί τους ελέγχεις; Εμείς ζητάμε το μέτρο να γίνει σωστά» συμπλήρωσε ο κ. Ηλιάδης.


ΣΧΟΛΙΑ (49)

Τσακ

Τώρα εμφανίζεται και ο σύλλογος των εκπαιδευτών να ζητούν να εκπαιδεύσει ξανά , μυρωδιά φυτού οσφρητικαν και είπαν να μπουν, δεν φτάνει τα "λουλούδια" που βγάζουν με το αζημίωτο μαζί με τους εξεταστές θέλουν να ξεζουμίσουν και την τρίτη ηλικία. Ποιος ελέγχει τους εκπαιδευτές ;; Πώς κρίνετε ο υποψήφιος οδηγός ;; Μήπως πρέπει να έχουν κυρώσεις και η εκπαιδευτες.;; Ποιος κρίνει την καταλληλότητα του εξεταστή ;; Γιατί υπάρχει η ερώτηση "πόσα μαθήματα έκανες, δεν είναι αρκετά, την επόμενη φορά, κλπ"

Απόφοιτος Λυκείου

Και επειδη καλό θα ήταν να υπάρχουν και οι αντίστοιχες στατιστικές για όσους προτιμούν να μιλούν με αριθμούς, θεωρώντας ότι τα μαθηματικά είναι ένας αλλος κόσμος, και ενώ η κοινή λογική αποτυπώνει μια απλή βασική αλήθεια αυτά θα αποδεικνυαν κάτι διαφορετικό, ιδού λοιπόν: http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=55312&itemid=

Απόφοιτος Λυκείου

Και επειδη καλό θα ήταν να υπάρχουν και οι αντίστοιχες στατιστικές για όσους προτιμούν να μιλούν με αριθμούς, θεωρώντας ότι τα μαθηματικά είναι ένας αλλος κόσμος, και ενώ η κοινή λογική αποτυπώνει μια απλή βασική αλήθεια αυτά θα αποδεικνυαν κάτι διαφορετικό, ιδού λοιπόν: http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=55312&itemid=

Χρήστος Γιαννούκας

Έγκαιρη και σωστή ικανότητα πρόβλεψης, καθώς και η οπτική μας αντίληψη είναι τα χαρακτηριστικά εκείνα που θα μας εξασφαλίσουν ασφαλέστερες μετακινήσεις και τα οποία θα πρέπει να καλλιεργηθούν και να προωθηθούν. Υπεύθυνοι για το έργο αυτό είναι οι εκπαιδευτές οδήγησης και κυκλοφοριακής αγωγής. Μιλώντας εκ πείρας, αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι τo επάγγελμα του εκπαιδευτή οδήγησης και κυκλοφοριακής αγωγής είναι ταυτόσημο με την οδική ασφάλεια! Η σωστή εκπαίδευση των υποψήφιων οδηγών, είτε αυτοί είναι επαγγελματίες, είτε όχι και η δια βίου εκπαίδευσή τους στον τομέα αυτό, είναι στόχοι που αν κατακτηθούν θα έχουμε ως αποτέλεσμα τη μείωση των ατυχημάτων και τη δημιουργία ενός ασφαλέστερου οδηγικού περιβάλλοντος για όλους τους χρήστες της οδού. Στο ερώτημα, λοιπόν, για το ποιοι εν τέλει γνωρίζουν,εφαρμόζουν και μεταλαμπαδεύουν τις αρχές του Κ.Ο.Κ, η απάντηση είναι οι εκπαιδευτές οδήγησης. Ωστόσο, παρά το δύσκολο έργο, το οποίο καλούνται να φέρουν εις πέρας, δε λείπουν εκείνοι οι οποίοι θα προσάψουν κάποιο αρνητικό σχόλιο, σχετικά με το γεγονός ότι μαθαίνουν στους υποψήφιους οδηγούς αμιγώς τις βασικές γνώσεις, βάσει του Κ.Ο.Κ., χωρίς να εντρυφούν στην πρακτική εφαρμογή. Οι τελευταίοι, μάλιστα, είναι εκείνοι που πιστεύουν ότι η καθημερινή παραβίαση αποτελεί φυσιολογικό και μη κατακριτέο φαινόμενο. Επομένως, πόσο δύσκολο είναι το εγχείρημα των εκπαιδευτών όταν αυτές οι αντιλήψεις διαιωνίζονται; Για να γίνει κατανοητό αυτό ας αναλογιστούμε το εξής: Ένας υποψήφιος οδήγος που αποφασίζει στην ηλικία των 18 ετών να πάρει δίπλωμα, έχει ήδη “εκπαιδευτεί” 160 χιλιάδες ώρες με σαθρές αντιλήψεις για το πως πρέπει να είναι η οδήγηση. Τη στιγμή εκείνη, ο εκπαιδευτής καλείται να καταρρίψει τη νοοτροπία που έχει καλλιεργηθεί εντός 21 ωρών θεωρητικής και 25 ωρών πρακτικής εκπαίδευσης. Σε μια κοινωνία που επικρατεί η επιθετική οδήγηση και συμπεριφορές βασισμένες στην ημιμάθεια, λανθασμένα επιρρίπτονται ευθύνες στους εκπαιδεύτες οδήγησης. Στην πραγματικότητα, υπεύθυνοι είναι το σύστημα εξέτασης και εκείνοι οι οποίοι επενδύουν στην “αγορά” διπλώματος και όχι στην ουσιαστική οδηγική τους εκπαίδευση. Όμως, όσο υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που ΘΕΛΟΥΝ να εκπαιδευτούν, αλλά και άνθρωποι που ΘΕΛΟΥΝ να εκπαιδεύσουν, δε θα σταματήσει να υπάρχει η σκέψη ότι ΜΠΟΡΟΥΜΕ να ελπίζουμε και μέσα από τις πράξεις μας να διεκδικούμε μια νέα κοινωνία οδηγών με συνείδηση και ορθή οδηγική παιδεία, γιατί «Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια, είναι η ψευδαίσθηση της γνώσης...».

Ζωρζ πιλαλι

Καλό το μέτρο δεν λεω αλλα ολα ξεκινάν απο τι παιδεια έχει ο έλληνας ελληνίδα οδηγός . ΑΛΛΑΑ εμένα πηγε να με φάει γυναίκα που κάνω προσπέραση με μηχανή και εκει που ειμαι σχεδον δίπλα της χωρις φλας στρίβει αριστερά Αγιο είχα που δεν με σκότωσε.. Παπούδες που πάνε σε λεωφόρους αριστερα με 30 χλμ (δεν την παλεύεις; κρατα δεξιά και όλα καλά) τύποι που μου λένε...ηλικιωμένοι κοινώς Ελλλααα μωρέ δεν υπάρχει κανένας πισω μου γιατι να βγάλω φλας ;κτλ για να μην μακριγορω....ολοι πιστευω να εχουμε ζησει τετοιες καταστασεις...

ΑΝΤΟΝΙΟ

Κατ' αρχάς, κράτος και δάσκαλοι μυρίστηκαν ψητό και όρμησαν , όσο για τις μπαρούφες που γράφουν οι περισσότεροι, ας μου πούνε , από τα δυστυχήματα ,θανατηφόρα και μη , οι οδηγοί που τα προκαλούν πόσοι είναι από 40 και κάτω και ποσοι απο 70 και πάνω .

Απόφοιτος Λυκείου

Και επειδή καλό θα ήταν να υπάρχουν και οι αντιστοιχες στατιστικές για όσους προτιμούν να μιλούν με αριθμούς, θεωρώντας ότι τα μαθηματικά είναι ένας αλλος κόσμός, και ενώ η κοινή λογική αποτυπώνει μία βασική αλήθεια αυτά θα αποδείκνυαν κάτι διαφορετικό, ιδού λοιπόν: http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=55312&itemid=

Εκπαιδευτης

Οι σχολες οδηγων ουδεποτε ζητησαν επανεξεταση των ηληκιωμενων..αποφαση του υπουργειου ηταν..γιατι οι κατηγοριες? Ας γινουν χωρις εκπαιδευτη οι εξετασεις-εσεις που γραφετε οτι να ναι θα νοιωθετε ασφαλεις?πολλοι ηλικιωμενοι σαφως ειναι ικανοτατοι οδηγοι-ειναι ομως ολοι?

456

Μήπως να ξαναδώσουν πανελλήνιες?? Δεν ντρέπονται λέω 'γω να ταλαιπωρούνε τους γέρους για την κονόμα? Μην φάτε δάσκαλοι οδήγησης (που κανένας δεν έμαθε από εσάς αυτοκίνητο), έχουμε γλαρόσουπα. Στο μέλλον τα αμάξια θα πηγαίνουν μόνα τους! Οι μέρες του "επαγγέλματος" σας είναι μετρημένες.

σύμβουλος συνταξιοδοτικού

τεστ αντανακλαστικων θελουν. και ειναι εύκολο. τους πυροβολείς και άμα σκύψουν και δεν την φάνε να παίρνουν δίπλωμα. σας έβαλα ιδέες συριζάκια ?

ZUPERMAN

Από τα ελάχιστα σωστά μέτρα της Κυβέρνησης. Ευκαιρία να κοπούν άτομα που κυκλοφορούν μετά από εγκεφαλικά, μερικές παραλυσίες, απώλεια όρασης, μηδενικά αντανακλαστικά. Ευκαιρία να μάθουν και κάποιοι σήμερα οδήγησης, όπως η προτεραιότητα σε πλατεία ,ίσως να χρησιμοποιούν και φλας !

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

akrivopoulou_arthro

Μετά την αντίδραση των δύο μητροπολιτών που δήλωσαν έτοιμοι να ασκήσουν ένδικα μέσα σε βάρος της επειδή τους κατηγόρησε ως χρυσαυγίτες, ακροδεξιούς, η δημοσιογράφος της ΕΡΤ παραδέχθηκε ότι έχουν δίκιο και ότι τους αδίκησε 

22
C4I_system

Ποινικές ευθύνες Παυλόπουλου, Μαρκογιαννάκη, Πολύδωρα στην υπόθεση του συστήματος ασφαλείας των Ολυμπιακών Αγώνων καταγγέλουν βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, επικαλούμενοι το σχετικό βούλευμα και ρωτούν γιατί δεν έχει φτάσει στη βουλή η δικογραφία 

genimata

Τι υποστηρίζουν συνδικαλιστές της συνομοσπονδίας Νοσηλευτών ΕΣΥ για την «καρατόμηση» της διευθύντριας της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας με απόφαση του διοικητή - Καλούν την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας να ακυρώσει την επίμαχη απόφαση του κ. Κεκερή και ζητούν αξιοκρατικές και δίκαιες κρίσεις διευθυντών

1