Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Κάρτα θορύβου για τα μηχανάκια
Βαθιές τομές στον τομέα της οδικής ασφάλειας, με τη σύσταση φορέων και ελεγκτικών μηχανισμών για τα ΚΤΕΟ, περιλαμβάνει το σχετικό νομοσχέδιο που προωθεί στη Βουλή το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων...
Βαθιές τομές στον τομέα της οδικής ασφάλειας, με τη σύσταση φορέων και ελεγκτικών μηχανισμών για τα ΚΤΕΟ, περιλαμβάνει το σχετικό νομοσχέδιο που προωθεί στη Βουλή το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Μεταξύ άλλων, το σχέδιο νόμου προβλέπει και την έκδοση κάρτας θορύβου για μηχανάκια, καθώς και την παροχή κινήτρων για τη δημιουργία συνεργείων και πρατηρίων αερίων καυσίμων, προκειμένου να διαδοθεί και στη χώρα μας η υγραεριοκίνηση.
Σύμφωνα με την Κατερίνα Ριζοπούλου , την Πρόεδρο της Μοτοσυκλετιστικής Ένωσης Καταναλωτών, το μεγάλο πρόβλημα που θα δημιουργηθεί με την εφαρμογή του νομοσχεδίου θα είναι η ύπαρξη περισσότερων ανασφάλιστων δικύκλων κι αυτό γιατί το νομοσχέδιο προβλέπει τον έλεγχο του δικύκλου από ΚΤΕΟ για να μπορέσει, στη συνέχεια, να ασφαλιστεί. Κατά την γνώμη της Προέδρου, με αυτόν τον τρόπο αφαιρείται από τον μοτοσικλετιστή το δικαίωμα της ασφάλειας, καθώς μάλιστα δεν έχουν οριστεί οι προδιαγραφές που πρέπει να πληρούν τα δίκυκλα για να περάσουν ΚΤΕΟ και ακόμα υπάρχουν "παράνομες διαδικασίες" στον Οργανισμό.
Σχετικά με την κάρτα θορύβου, η κ. Ριζοπούλου σημειώνει ότι επικρατεί μια ''μπαγιάτικη νοοτροπία'' για τους μοτοσικλετιστές, καθώς το νομοσχέδιο αναφέρει ότι ''κατά τεκμήριο'' τα δίκυκλα ενοχλούν περισσότερο το κοινωνικό σύνολο, γεγονός που, σύμφωνα με την ίδια, είναι άδικο και καταχρηστικό.
Η κάρτα θορύβου θα επιβαρύνει ελάχιστα τον μοτοσικλετιστή - σύμφωνα με το νομοσχέδιο- αλλά δεν υπάρχει συγκεκριμένο πλαφόν, σύμφωνα με εκπροσώπους της Μοτοσυκλετιστικής Ένωσης Καταναλωτών, που υποστηρίζουν ότι για κάποιον μοτοσικλετιστή που το ρεζερβουάρ του γεμίζει με 12 ευρώ βενζίνη, αν η κάρτα κοστίζει για παράδειγμα 50 ευρώ, τότε θα είναι δυσανάλογο το κόστος συγκριτικά με τα έξοδα συντήρησης του δικύκλου.
Θετικά βλέπει την κάρτα θορύβου ο Γιάννης Γαβριηλίδης, μέλος του ΔΣ της Μοτοσυκλετιστικής Ένωσης Καταναλωτών, ο οποίος όμως πιστεύει ότι πρέπει πρώτα να γίνονται σωστά οι θορυβομετρήσεις και οι ρυπομετρήσεις των δικύκλων, που μέχρι σήμερα γίνονται στο δρόμο με αποτέλεσμα να υπάρχει ο κίνδυνος της λανθασμένης μέτρησης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr