Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
ΟΣΕ: Ξέσπασε «πόλεμος» για τη συντήρηση και τη λειτουργία του τροχαίου υλικού
ΟΣΕ: Ξέσπασε «πόλεμος» για τη συντήρηση και τη λειτουργία του τροχαίου υλικού
Eπαληθεύεται η πλήρης απαξίωση του τροχαίου υλικού, την ώρα που η ζήτηση λόγω της έλευσης νέων παικτών στο σιδηροδρομικό δίκτυο μεγαλώνει
Ένα υπόγειο πόλεμο μεταξύ των εταιρειών του ομίλου ΟΣΕ, αποκαλύπτει η αλληλογραφία με το υπουργείο Υποδομών, από την οποία επαληθεύεται η πλήρης απαξίωση του τροχαίου υλικού, την ώρα που η ζήτηση λόγω της έλευσης νέων παικτών στο σιδηροδρομικό δίκτυο μεγαλώνει.
Με έγγραφο της ΕΕΣΣΤΥ, η οποία τελεί εν αναμονή της ιδιωτικοποίησης από το ΤΑΙΠΕΔ (σ.σ οι δεσμευτικές προσφορές προγραμματίζονται για τις 14 Φεβρουαρίου), για τη χαμηλή διαθεσιμότητα του τροχαίου υλικού, για το οποίο ήδη εκφράζονται παράπονα από ιδιώτες, ευθύνεται ολοκληρωτικά η ΓΑΙΑΟΣΕ.
Η εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού σε σχετική επιστολή προς το υπουργείο με ημερομηνία 7 Δεκεμβρίου 2017, αφήνει σαφείς αιχμές για την ΓΑΙΑΟΣΕ, ιδιοκτήτρια του τροχαίο υλικού.
Όπως αναφέρει, όχι μόνο έχει αδρανήσει αλλά έχει απαγορεύσει κάθε επέμβαση στις μηχανές χωρίς μάλιστα να αναγνωρίζει την πληρωμή εργασιών συντήρησης που είναι απαραίτητες για να κινείται με ασφάλεια το τροχαίο υλικό.
Η ΕΕΣΣΤΥ υποστηρίζει ότι αν γινόταν η συντήρηση όπως επανειλημμένα ζητούσε, θα ήταν διαφορετική η σημερινή εικόνα της περιορισμένης διαθεσιμότητας των ντηζελοκίνητων μηχανών που αφήνει έκθετη την ΓΑΙΑΟΣΕ. Συνέπεια τούτο είναι να εγκαταληφθεί το τροχαίο υλικό, με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να επανέλθει στην κυκλοφορία σήμερα. Είναι χαρακτηριστικό ότι για την μίσθωση τεσσάρων μηχανών από την Rail Gargo Goldair, την πρώτη ιδιωτική εταιρεία που θα μπει στον ελληνικό σιδηρόδρομο με δικά της βαγόνια, η παράδοση του τροχαίου υλικού έχει καθυστερήσει εξαιτίας της ανάγκης εκτεταμένων συντηρήσεων. Στο έγγραφο της ΕΕΣΣΤΥ επισημαίνεται η ανάγκη λήψης τεσσάρων μέτρων για την ομαλή λειτουργία του ελληνικού σιδηροδρόμου:
- Τη σύναψη διεταιρικής σύμβασης μεταξύ ΓΑΙΑΟΣΕ-ΕΕΣΣΤΥ για την εκτέλεση έργου ανάταξης όπως είχε προγραμματιστεί από πέρσι και δεν υλοποιήθηκε, για όσο διάστημα η εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού παραμένει υπό κρατικό έλεγχο.
Με έγγραφο της ΕΕΣΣΤΥ, η οποία τελεί εν αναμονή της ιδιωτικοποίησης από το ΤΑΙΠΕΔ (σ.σ οι δεσμευτικές προσφορές προγραμματίζονται για τις 14 Φεβρουαρίου), για τη χαμηλή διαθεσιμότητα του τροχαίου υλικού, για το οποίο ήδη εκφράζονται παράπονα από ιδιώτες, ευθύνεται ολοκληρωτικά η ΓΑΙΑΟΣΕ.
Η εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού σε σχετική επιστολή προς το υπουργείο με ημερομηνία 7 Δεκεμβρίου 2017, αφήνει σαφείς αιχμές για την ΓΑΙΑΟΣΕ, ιδιοκτήτρια του τροχαίο υλικού.
Όπως αναφέρει, όχι μόνο έχει αδρανήσει αλλά έχει απαγορεύσει κάθε επέμβαση στις μηχανές χωρίς μάλιστα να αναγνωρίζει την πληρωμή εργασιών συντήρησης που είναι απαραίτητες για να κινείται με ασφάλεια το τροχαίο υλικό.
Η ΕΕΣΣΤΥ υποστηρίζει ότι αν γινόταν η συντήρηση όπως επανειλημμένα ζητούσε, θα ήταν διαφορετική η σημερινή εικόνα της περιορισμένης διαθεσιμότητας των ντηζελοκίνητων μηχανών που αφήνει έκθετη την ΓΑΙΑΟΣΕ. Συνέπεια τούτο είναι να εγκαταληφθεί το τροχαίο υλικό, με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να επανέλθει στην κυκλοφορία σήμερα. Είναι χαρακτηριστικό ότι για την μίσθωση τεσσάρων μηχανών από την Rail Gargo Goldair, την πρώτη ιδιωτική εταιρεία που θα μπει στον ελληνικό σιδηρόδρομο με δικά της βαγόνια, η παράδοση του τροχαίου υλικού έχει καθυστερήσει εξαιτίας της ανάγκης εκτεταμένων συντηρήσεων. Στο έγγραφο της ΕΕΣΣΤΥ επισημαίνεται η ανάγκη λήψης τεσσάρων μέτρων για την ομαλή λειτουργία του ελληνικού σιδηροδρόμου:
- Τη σύναψη διεταιρικής σύμβασης μεταξύ ΓΑΙΑΟΣΕ-ΕΕΣΣΤΥ για την εκτέλεση έργου ανάταξης όπως είχε προγραμματιστεί από πέρσι και δεν υλοποιήθηκε, για όσο διάστημα η εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού παραμένει υπό κρατικό έλεγχο.
- Να γίνουν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες για την έναρξη εργασιών συντήρησης για την διατήρηση και την αναβάθμιση του τροχαίου υλικού από πλευράς αξιοπιστίας και ποιότητας.
- Να τηρούνται οι συμβατικές υποχρεώσεις πληρωμών από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ώστε να μπορεί η ΕΕΣΣΤΥ να προετοιμάζεται για την κάλυψη των αναγκών συντήρησης σε ανταλλακτικά.
- Να αγοραστούν εφεδρικοί μηχανισμοί για το εντατικό χρησιμοποιημένο τροχαίο υλικό ώστε να συντομευτούν οι χρόνοι ακινησίας λόγω συντηρήσεως και επισκευών.
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney.gr
- Να τηρούνται οι συμβατικές υποχρεώσεις πληρωμών από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ώστε να μπορεί η ΕΕΣΣΤΥ να προετοιμάζεται για την κάλυψη των αναγκών συντήρησης σε ανταλλακτικά.
- Να αγοραστούν εφεδρικοί μηχανισμοί για το εντατικό χρησιμοποιημένο τροχαίο υλικό ώστε να συντομευτούν οι χρόνοι ακινησίας λόγω συντηρήσεως και επισκευών.
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα