Χειρόφρενο τραβούν 36 γραμμές του ΟΣΕ!

Χειρόφρενο τραβούν 36 γραμμές του ΟΣΕ!

Οριστικό χειρόφρενο τραβούν, περισσότερες από τριάντα έξι  γραμμές του σιδηροδρομικού δικτύου (0ΣΕ), απομονώνοντας με αυτόν τον τρόπο πολλές περιοχές κυρίως της Βόρειας Ελλάδας, αλλά και της Πελοποννήσου, κάτι πού δυσκολεύει ακόμη περισσότερο τη δυνατότητα μετακίνησης των κατοίκων προς τα μεγάλα αστικά κέντρα.

Χειρόφρενο τραβούν 36  γραμμές του ΟΣΕ!
Οριστικό χειρόφρενο τραβούν, περισσότερες από τριάντα έξι  γραμμές του σιδηροδρομικού δικτύου (0ΣΕ), απομονώνοντας με αυτόν τον τρόπο πολλές περιοχές κυρίως της Βόρειας Ελλάδας, αλλά και της Πελοποννήσου, κάτι πού δυσκολεύει ακόμη περισσότερο τη δυνατότητα μετακίνησης των κατοίκων προς τα μεγάλα αστικά κέντρα.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποφάσισε να σταματήσει  δύο δρομολόγια Ιντερσίτι στις γραμμές Αλεξανδρούπολη - Θεσσαλονίκη και Σέρρες – Θεσσαλονίκη (ICity 91 και ICity 92) , άλλα δύο μεταξύ Θεσσαλονίκης και Σερρών (1630 και 1631), καθώς  και 18 δρομολόγια μεταξύ Θεσσαλονίκης - Έδεσσας - Αμύνταιου - Φλώρινας - Κοζάνης.
 
Μεταξύ Θεσσαλονίκης- Εδεσσας- Αμύνταιου- Φλώρινας/Κοζάνης- Θεσσαλονίκης αναστέλλονται τα δρομολόγια 731, 732, 743, 744, 749, 750, 755, 756, 761, 762, 765, 766, 767, 768, 737, 742, 1741, 1742.

Το χάσαμε το τρένο… και στην Πελοπόννησο

Κλείσιμο
Στην Πελοπόννησο, αναστέλλονται όλα τα δρομολόγια της γραμμής Πάτρας – Πύργου – Καλαμάτας, ενώ παράλληλα από την Κυριακή 4 Ιουλίου τίθενται σε ισχύ δύο νέα ζεύγη δρομολογίων 1350/1351 & 1352/1353 μεταξύ Πάτρας – Πύργου – Καλαμάτας και αντιστρόφως.

Στη γραμμή Καλαμάτα – Ασπρόχωμα – Μεσσήνη αναστέλλονται τα δρομολόγια: 7481, 7482, 7487, 7488, 7495, 7496, 7497, 7498, 8483, 8484, 8485, 8486, 8487, 8488, ενώ τροποποιούνται οι ώρες αναχώρησης και άφιξης των δρομολογίων 7491, 8481, 8482.
 
Το πλάνο του ΟΣΕ περιλαμβάνει την κατάργηση των πιο ζημιογόνων γραμμών με μικρή επιβατική κίνηση, καθώς όπως αναφέρει επιβαρύνουν σημαντικά τον προϋπολογισμό του.
 
Αξίζει μόνο να σημειώσουμε ότι το έλλειμμα του οργανισμού, από τα καθημερινά ζημιογόνα  δρομολόγια στη Β. Ελλάδα ξεπερνούσε τα 3 εκατ. ευρώ, ενώ  σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία  του ΟΣΕ, η ετήσια ζημιά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για κάθε μία από τις διαδρομές Κόρινθος - Τρίπολη και Πάτρα - Καλαμάτα φθάνει τα 4,5 εκατ. ευρώ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης