Crash test για το ηλεκτρονικό εισιτήριο: Κλείνουν οι πύλες σε τέσσερις σταθμούς

Crash test για το ηλεκτρονικό εισιτήριο: Κλείνουν οι πύλες σε τέσσερις σταθμούς

Δουκίσσης  Πλακεντίας, Αεροδρόμιο, Ελαιώνας,  Άγιος Αντώνιος υποδέχονται δειλά από σήμερα το νέο κόμιστρο

Σε μόλις τέσσερις από τους 40 σταθμούς του μετρό θα κλείσουν  σταδιακά από σήμερα οι πύλες για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, με τον ΟΑΣΑ να  επιλέγει την συνταγή της δοκιμαστικής εφαρμογής προκειμένου να αποφύγει δυσλειτουργίες αλλά και νέα ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού. Οι σταθμοί που θα τεσταριστεί δειλά ο νέος τρόπος μετακινήσεων έχουν επιλεγεί για αρχή να είναι τέσσερις: Δουκίσσης Πλακεντίας, Αεροδρόμιο, Ελαιώνας και Άγιος Αντώνιος. Με εξαίρεση τους δύο πρώτους, οι άλλοι δύο είναι μη εμπορικοί σταθμοί και μάλιστα ο Ελαιώνας θεωρείται και σταθμός «φάντασμα» αφού η επιβατική του κίνηση  είναι πολύ περιορισμένη.

Η επιλογή των σταθμών δείχνει το φόβο  του Οργανισμού να πάρει το ρίσκο για μια πιο μαζική εφαρμογή του έξυπνου εισιτηρίου. Η «αποστράτευση» άλλωστε την περασμένη Πέμπτη του χάρτινου εισιτηρίου και η πρεμιέρα του νέου κομίστρου δεν ήταν τόσο επιτυχής. Η έλλειψη εξοικείωσης του κοινού σε συνδυασμό με την αδυναμία των συστημάτων αυτόματης έκδοσης να τυπώσουν τα εκπτωτικά εισιτήρια προκάλεσαν νέες ουρές.

Επειδή το εγχείρημα δεν είναι εύκολο έχει αποφασιστεί προοδευτικό κλείσιμο των πυλών που είναι και το τελευταίο στάδιο εφαρμογής του μεγάλου έργου για τις αστικές συγκοινωνίες.  Αφενός για να αποφευχθούν νέα παρατράγουδα στις καθημερινές μετακινήσεις, αφετέρου γιατί το σύστημα δεν θα σφραγιστεί ολοκληρωτικά μέχρι να εκδοθούν οι προσωποποιημένες κάρτες που δικαιούνται τα ελευθέρας (ένστολοι, άνεργοι κ.α). Οι εργαζόμενοι στην ΣΤΑΣΥ εκτιμούν ότι για τους  χρήστες των ΜΜΜ που έχουν δικαίωμα δωρεάν επιβίβασης στις συγκοινωνίες, ο ΟΑΣΑ θα χρειαστεί να προσωποποιήσει άνω από 300.000 κάρτες, οι οποίες θα προστεθούν στις περισσότερες από 320.000 κάρτες που έχουν εκδοθεί μέχρι σήμερα.

Οι εργαζόμενοι έχουν διαμηνύσει στην διοίκηση του Οργανισμού ότι το κλείσιμο των πυλών θα πρέπει να υλοποιηθεί όταν ολοκληρωθεί η σύνδεση των συστημάτων ασφαλείας με τις πύλες, ώστε σε έκτακτα περιστατικά (φωτιά, ατύχημα κ.α) να εκκενώνεται γρήγορα η αποβάθρα και να μην εγκλωβίζονται επιβάτες μέσα στους σταθμούς. Υποστηρίζουν ότι αυτό μέχρι σήμερα έχει ολοκληρωθεί σε πολύ λίγους σταθμούς και το συνδέουν με την πρόοδο στο κλείσιμο των πυλών.  Έχουν μάλιστα δηλώσει αποφασισμένοι να σηκώσουν τις μπάρες σε όποιο σταθμό δεν πληροί τους κανόνες ασφαλείας για τους επιβάτες.

Όπως εκτιμούν, ελάχιστες πύλες θα σφραγιστούν τις επόμενες μέρες, επισημαίνοντας ότι οι επιβάτες είναι εντελώς ανώριμοι για να υποδεχτούν τις κλειστές διαδικασίες που συνεπάγεται η εφαρμογή του ηλεκτρονικού κομίστρου. Προβλέπουν μάλιστα ότι ο χρόνος μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου που έχει δώσει διορία ο ΟΑΣΑ για την πλήρη εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, θα χρειαστεί να παραταθεί.

ΣΧΟΛΙΑ (11)

Νικητας

Δεν υπάρχει καμία αδυναμία έκδοσης μειωμένου κομίστρου από τα αυτόματα μηχανήματα. Εάν έχεις την προσωποποιημενη κάρτα βγάζεις κανονικα από όλα τα μηχανήματα. Κάντε ένα ρεπορτάζ μια φορά σωστά....

@

Πήγα σήμερα το πρωί στο σταθμό της Ομόνοιας να ανταλλάξω (μόνο έως και 10 παρακαλώ !) παλαιά χάρτινα μειωμένα εισητήρια που χρησιμοποιεί η μητέρα μου στα λεωφορεία αραιά και που ..... και γινόταν της "ποπης" ! Εφυγα άπρακτος φυσικά γιατί είχε καμιά 200αριά άτομα ουρά, σχεδόν όλοι ηλικιωμένοι. Οι ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ είχαν μόνο ΕΝΑ (1) γκισέ και ΕΝΑΝ (1) υπάλληλο μόνο για αυτή τη δουλειά και για τίποτα άλλο ! Ενα γκισέ ΜΟΝΟ στην Ομόνοια και για ΟΛΗ την Αθήνα ! Και δεν φτάνει μόνο αυτό, αλλά χρειάζεται αρκετή ώρα για κάθε άτομο, διότι ελέγχουν σε μηχάνημα ένα προς ένα τα χάρτινα μπας και βρουν κανένα πλαστό ! Βέβαια υπάρχουν και τα γραφεία του ΟΑΣΑ στη Μετσόβου 15 ... αλλά εκεί είναι για ανταλλαγή ΠΑΝΩ απο 10 εισητήρια (Προσοχή : ΟΧΙ κάτω απο 11 εισητήρια) ! Και εκεί έχει τεράστια ουρά και μάλιστα περιμένεις έξω στο δρόμο καθώς στο μικρό αυτό νεοκλασσικό δεν χωράνε ούτε 10 άτομα ουρά. Κάποιοι θα πουν "πήγαινε βγάλε μια ηλεκτρονική προσωποποιημένη κάρτα να τελειώνεις, μπορεί να ταλαιπωρηθεις, αλλά θα γίνει μιά φορά". Ομως το θέμα είναι ότι όταν κάνεις πολύ λίγες μετακινησεις κάθε μήνα π.χ. 10, δεν σε συμφέρει η ηλεκτρονική κάρτα. Τι άλλο να πω ..... ΕΛΕΟΣ πιά !!!!!

Νικήτας

Η προσωποποιημένη κάρτα δέχεται όλα τα είδη κομιστρου. Οπότε δεν κάνετε λίγες διαδρομές 10 πχ μπορείτε να βάλετε 10 εισιτηρια των 0.60. δεν είναι υποχρεωτικό η μηνιαία.

Θεριστής

περιμένω Κωνσταντοπούλου να ανοίγει μπάρες

Νικόλας

Όπως γράφει και κάποιος άλλος, αυτό το σύστημα σε άλλες χώρες υπάρχει εδώ και καιρό. Σε μας, πρέπει να είναι είδηση...

Ανωριμοι;;;

Δηλ ολοι αυτοι οι ελληνες που πανε εξωτερικο (πχ λονδινο) και αμεσως χρησιμοποιουν το μετρο με τις κλειστες μπαρες, ωριμασαν προφανως κατα την 3ωρη διαρκεια της πτησης ε; Μα ποσο ξεφτιλες ειμαστε πια!

Νικήτας.

Εννοείται και στην πτήση της επιστροφής το ξεχνάνε. Εδω κοιτάνε το μηχάνημα έκδοσης λες και ήρθε από άλλο πλανήτη. Ελεος.

Αριστερός - Ταξικός

Μόνο η αριστερά θα μπορούσε να σταματήσει το τσαμπατζιλίκι στα ΜΜΕ...Μπράβο στον Αλέξη...Τέρμα οι τσάμπα βόλτες εις βάρος του λαού...

Λάμπρος

«Οι επιβάτες είναι εντελώς ανώριμοι....» προφανώς αφού ζούμε 300 χρόνια πίσω και είμαστε ξέφραγο αμπέλι στα πάντα...μέχρι κ στην Χιλή που πριν λίγο καιρό επέστρεψα υπάρχει πολύ καιρό αυτό το σύστημα

Ολα τέλεια

Θα γίνει της πύλης το Κα...λο!!!

Elastic

I

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kam4

Νεκρός μεταφέρθηκε στο ΚΑΤ ο 40χρονος πεζός που παρασύρθηκε - Στο ίδιο νοσοκομείο νοσηλεύεται τραυματίας και ο οδηγός του αυτοκινήτου  - Δείτε φωτογραφίες από την οδό Κωστή Παλαμά όπου σημειώθηκε το δυστύχημα