LIVE

Κορωνοϊός

Δεν έχει τέλος το αλαλούμ με το ηλεκτρονικό εισιτήριο: Ουρές και ταλαιπωρία και σήμερα

Δεν έχει τέλος το αλαλούμ με το ηλεκτρονικό εισιτήριο: Ουρές και ταλαιπωρία και σήμερα

Παράταση για τις ηλεκτρονικές κάρτες έως τις 15 Νοεμβρίου - Από την ερχόμενη Δευτέρα διαθέσιμο το ηλεκτρονικό εισιτήριο των 1,40 ευρώ - Μέχρι τότε «περνούν» τα παλιά χάρτινα

Την προχειρότητα εκ μέρους του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στη διαδικασία προετοιμασίας και εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου αναδεικνύει καθημερινά η απίστευτη ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών, που συνωστίζονται επί ώρες μπροστά στα εκδοτήρια. Ήδη σήμερα, πρώτη μέρα εφαρμογής του νέου μέτρου, όπως είχε αρχικά εξαγγελθεί, από τις πέντε το πρωί που ανοίγουν οι σταθμοί του μετρό και του ηλεκτρικού, δεκάδες πολίτες έχουν στηθεί στην ουρά για να εκδώσουν την περιβόητη κάρτα.

Και μπορεί ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Σπίρτζης
να δηλώνει ότι «θα ήταν μεγαλύτερη ντροπή αν μπαίναμε στο 2018 χωρίς το ηλεκτρονικό εισιτήριο», όμως αυτό δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την έλλειψη οργάνωσης και αντιμετώπισης των προφανών προβλημάτων, που έχουν ανακύψει κατά την φάση υλοποίησης του νέου μέτρου, προκαλώντας την αγανάκτηση του επιβατικού κοινού. 

Αυτός ήταν και ο λόγος, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι εκκρεμεί η έκδοση περισσότερων από 100.000 προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών, που δόθηκε παράταση έως τις 15 Νοεμβρίου για τις κάρτες Οκτωβρίου με τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα
. Ο ΟΑΣΑ είχε ζητήσει από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η ισχύς των καρτών απεριορίστων διαδρομών να είναι μέχρι τις 10 Νοεμβρίου, εκδίδοντας μάλιστα και σχετικό δελτίο Τύπου, αλλά το υπουργείο αποφάσισε να δώσει παράταση της ισχύος έως τις 15 του μηνός για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Σύμφωνα με τις έως τώρα ανακοινώσεις, ο ΟΑΣΑ από την Δευτέρα 6 Νοεμβρίου θα επιτρέψει την έκδοση μεμονωμένων ηλεκτρονικών εισιτηρίων του 1,40 ευρώ στα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων αντικαθιστώντας πλήρως τα παλαιά χάρτινα εισιτήρια. Οσον αφορά στους επιβάτες που έχουν στην κατοχή τους παλαιά χάρτινα εισιτήρια, θα μπορούν να τα χρησιμοποιούν μέχρι τη συγκεκριμένη ημερομηνία. 

ΗΣΑΠ Πειραιά, ώρα 06:15: Πολίτες περιμένουν στην ουρά για να εκδώσουν ηλεκτρονικές κάρτες

Νίκος Μαυραγάνης: Ο κόσμος παρανόησε

Για τις ουρές που υπάρχουν στα εκδοτήρια του μετρό και του ηλεκτρικού, φταίει ο κόσμος που παρανόησε, δήλωσε σήμερα το πρωί ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, κάνοντας μάλιστα δύο φορές αναφορά στη διάρκεια της συνέντευξης για παρανόηση από τους πολίτες. 

Από τον Φεβρουάριο υπήρχε ένα παράλληλο σύστημα έκδοσης και χάρτινων και ηλεκτρονικών καρτών, αλλά ο κόσμος δεν πήγαινε, ανέφερε ο κ. Μαυραγάνης και συνέχισε, λέγοντας: «Πότε πήγε ο κόσμος; μόλις βγήκε ο υπουργός (κ. Σπίρτζης_) και είπε ότι η μηνιαία κάρτα τελειώνει στις 15 Νοεμβρίου, παρανόησε ο κόσμος ότι τελειώνει γενικώς το ηλεκτρονικό εισήτηριο και πάμε στη νέα εποχή και έτρεξαν όλοι μαζί».

Σε άλλο σημείο της συνομιλίας, αναφέρθηκε εκ νέου σε παρανόηση του κόσμου, αλλά σε ερώτηση κατά πόσο φταίει και ο κ. Σπίρτζης, απάντησε: «Πιθανόν, πιθανόν. Η επικοινωνία καμια φορά είναι δύσκολη με τον κόσμο, όταν υπάρχει μια δυσχέρεια, ευθύνονται και οι δυο πλευρές, και εμείς». Επίσης, για τον υπουργό Υποδομών είπε ότι «μπορεί να μην το είπε καλά ο υπουργός», ενώ προσπάθησε να δικαιολογήσει την απαράδεκτη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, λέγοντας: «Πάντα υπάρχουν λάθη, όταν μεταβαίνεις από μια εποχή σε μία άλλη».

Τι λένε οι εργαζόμενοι του Μετρό

Εν τω μεταξύ, το σωματείο εργαζομένων λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ) ανακοίνωσε πως δεν πρόκειται να προχωρήσει σε «κλείσιμο των μπαρών» στους σταθμούς, ώστε να μην επιτρέπεται η είσοδος σε όσους δεν έχουν ηλεκτρονικό εισιτήριο. «Η τραγική κατάσταση έξω από τα εκδοτήρια που βιώνουν επιβάτες και εργαζόμενοι είναι αποτέλεσμα της ανικανότητας, ανευθυνότητας και αδιαφορίας της πολιτικής ηγεσίας και των διορισμένων από αυτή διοικήσεων των οργανισμών των συγκοινωνιών. Διαβεβαιώνουμε τους πολίτες ότι: Δεν πρόκειται να εμποδίσουμε την πρόσβαση τους στο Μετρό κάτω από την πίεση κανενός τελεσίγραφου λήξεις προθεσμιών ή οποιασδήποτε απειλής κυρώσεων προς επιβάτες ή εργαζόμενους. Αναγνωρίζουμε ως μόνο ιδιοκτήτη των αστικών συγκοινωνιών και εργοδότη μας τον ελληνικό λαό που τις πλήρωσε και τις συντηρεί», αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση. Σε κάθε περίπτωση πάντως, το υπουργείο δεν έχει ακόμη ανακοινώσει πώς θα κλείσουν οι μπάρες - αν θα γίνει αυτό σταδιακά δηλαδή - και πότε.

Με βάση τους υπολογισμούς του ΟΑΣΑ, εκτιμάται ότι έχουν τυπωθεί περίπου 140.000 ηλεκτρονικές κάρτες μέχρι σήμερα με τις εκτιμήσεις για τον τελικό αριθμό των καρτών, που θα εκδοθούν ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες του κοινού, να ανέρχεται άνω των 250.000. Οι ρυθμοί έκδοσης με τα περίπου 40 τερματικά που έχουν τοποθετηθεί στα εκδοτήρια (από τα 15 των πρώτων ημερών), είναι της τάξης, σύμφωνα με τους εργαζόμενους του οργανισμού, των 10.000 καρτών ημερησίως. Σε αυτούς δεν περιλαμβάνονται χιλιάδες πολίτες, δικαιούχοι των ελευθέρας (ένστολοι, ΑΜΕΑ, άνεργοι) που θα αποτελέσουν το δεύτερο κύμα έκδοσης προσωποποιημένων καρτών για να μπορούν να μετακινούνται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. 

Η έκδοση προσωποιημένης κάρτας, μέσω της διαδικασίας του ανοιχτού φακέλου, αφορά όλους τους κατόχους μηνιαίων καρτών κανονικής τιμής, καθώς και τους επιβάτες άνω των 65 και κάτω των 18 ετών, που διαθέτουν μηνιαία κάρτα εντός του 2017. Η σχετική δυνατότητα παρέχεται και στους φοιτητές. Η παράδοση του ανοικτού φακέλου γίνεται σε όλους τους σταθμούς των γραμμών 1,2 και 3 της ΣΤΑΣΥ και τα βήματα έκδοσης είναι τα ακόλουθα: 

ΒΗΜΑ 1. Προετοιμασία φάκελου μεγέθους Α4 με τα ακόλουθα στοιχεία: 
1.Φωτοτυπία της υπάρχουσας μηνιαίας κάρτας με μηνιαίο κουπόνι (έτους 2017). 
2.Φωτοτυπία εγγράφου που πιστοποιεί τον αριθμό ΑΜΚΑ. 
3.Πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου ή ταυτότητας. 
4.Εκτύπωση του Εντύπου Προσωποποίησης με QR Code από το www.athenacard.gr. 
5.Στη περίπτωση των φοιτητών χρειάζεται προσκόμιση φωτοτυπίας ακαδημαϊκής ταυτότητας σε ισχύ. 

ΒΗΜΑ 2. Αναγραφή στοιχείων επί του φακέλου 
Αναγράφονται επί του φακέλου τα ακόλουθα στοιχεία: Όνομα, επώνυμο και 
διεύθυνση, όπου θα αποσταλεί η προσωποποιημένη κάρτα (οδός, αριθμός, περιοχή, Τ.Κ) μέσω ταχυδρομείου. 

ΒΗΜΑ 3. Ο φάκελος παραδίδεται ανοικτός σε οποιοδήποτε σταθμό των γραμμών 1,2,3 της ΣΤΑΣΥ, χωρίς αναμονή για την έκδοση της κάρτας 
Παράδοση του ανοικτού φακέλου (σε όλους τους σταθμούς των γραμμών 1,2 και 3 της ΣΤΑΣΥ, σε προκαθορισμένα σημεία με ειδική σήμανση). 
Οι φάκελοι διαχειρίζονται με ασφαλή διαδικασία. 

ΒΗΜΑ 4. Αποστολή του φακέλου στη διεύθυνση επιλογής των επιβατών 
Ο φάκελος με την προσωποποιημένη ηλεκτρονική κάρτα χωρίς κόμιστρο και τα λοιπά στοιχεία, αποστέλλεται ταχυδρομικά στη διεύθυνση που αναγράφεται στο φάκελο. 

ΒΗΜΑ 5. Φόρτιση προσωποποιημένης κάρτας με προϊόντα κομίστρου 
Η προσωποποιημένη κάρτα, η οποία αποστέλλεται ταχυδρομικά, δεν είναι φορτισμένη με κόμιστρο.
















Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (37)

panteliss1

Δωστε τις ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ σε ΙΔΙΩΤΕΣ με ΚΟΜΙΣΤΡΟ #### 0,60 ΕΥΡΩ #### αποσοβιετοποιηση εδω και ΤΩΡΑ..............

Είναι ο κομμουνισμός, ανόητοι...

Χθες στον σταθμό Αγία Μαρίνα ένας άνθρωπος είχε βγάλει ηλεκτρονική κάρτα, αλλά το μηχάνημα δεν τη γέμιζε, γιατί δεν λειτουργούσε...Του είπαν να πάει στο Αιγάλεω "μήπως εκεί λειτουργούν"...

amerikanos

Συμφερει τα ρεμαλια του συριζα να ειπαρχει αυτοματος πωλητης καρταε εισητηριων απλων πολαπλων διαδρομων ??? Οχι βεβαια ... τωρα με τις μαλακιες του ο σπριντζης μας λεει οτι ο συριζα καινοτομει χρστκαμε απο τα γελια λονδινο παρισι βρυξελλες μοναχο ελσινκι γενευη στικχολμη ταλιν κοπενχαγη ... πας στα εκδοτηρια παιρνεις καρτα ... παιρνεις εισητηριο ... πλερωνεις στελνεις σμς ... αλλα στην ελλάδα του καρανικα το κινητο το εχετε για λικε στα μπουτια της μενεγακη και το ιντερνετ μονο για τα καθηκια των εξαρχειων να βαζουν ανακοινωσεις στο ιντιμεντια

Φιλελές Χάχας

Σας έλειψα ρε σούριελα? Ετσι ο Τσίπρας ! μια χαρά τα πάει. Θα βγάλει όλη τη βρώμικη δουλειά που δεν πρόλαβε ο Αντώνης. Θα παραδώσει στον Κυριάκο ένα στρωμένο κράτος με όλη τη δουλειά καμωμένη. Στον Κυριάκο θα μείνει μόνο η εκκαθάριση των δημοσιοκοπριτών. Προς θεού μην γίνουν εκλογές πριν το τέλος της 4ετίας. ΧαΧαΧοΧιΧιΧεχοχιχχοχοχιχεχαχιχχεχοχιχαΧαΧιιχχεχοχιχαΧαΧιχεχοχιχαΧαΧιιχχεχαΧοΧιΧιΧεχοχιχχοχοαΧοΧιΧιΧεχοχιχχοχο

Νίκος

Είστε όλοι της κυβέρνησης, ανεκδιήγητοι κ@ρ@γκιόζηδες. Τίποτα, μα τίποτα απολύτως δεν μπορείτε να κάνετε σωστά και στην ώρα του. Μα ακόμη μεγαλύτεροι κ@ρ@γκιόζηδες είναι αυτοί που σας ψήφησαν και σας στηρίζουν ακόμη.

KS

Οι ... άλλοι φταίνε.

ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟΣ ΑΝΕΡΓΟΣ

Ειναι ΗΔΟΝΗ να βλεπω ολους αυτους τους εργαζομενους των 350 ευρω να στηνονται στην ουρα και να λιποθυμανε για μια ηλεκτρονικη καρτα, ενω εγω περναω χαλαρος με το χαρτι του ΟΑΕΔ , απλα ΑΡΧΟΝΤΑΣ, και παιρνω και 360 το μηνα ακατεβατα! Η Δ Ο Ν Η ! ! !

ntinos

Δυο τετραετιες ακομη Συριζα βλεπουν οι ξενοι κσι νεο κομμα απο διασπασγ της ΝΔ

Fileles Xaxas

Poioi ksenoi ta vlepoun afta? Tipota mastouria sto afganistan tha einai

SAKIS

ΖΙΜΑΠΑΜΠΟΥΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΜΙΑ ΖΩΗ.. ΗΜΟΥΝΑ ΝΙΟΣ Κ ΓΕΡΑΣΑ

Γιατί να πληρώσω εισιτήριο στα ΜΜΜ....?????

Τα ΜΜΜ της Αθήνας (ΜΕΤΡΟ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ, ΤΡΑΜ, ΛΕΟΦΩΡΕΙΑ) τα χρησιμοποίησα για περίπου μια 15-ετια και σχημάτισα την χειρότερη εντύπωση. Τι να πρωτοθυμηθώ: - Τις πολλές καθυστερήσεις στα δρομολόγια τα οποία ήταν ήδη πολύ αραιά και δεν εξυπηρετούσαν - Τις πολύ συχνές πολυήμερες απεργίες (αναγκάζοντας με να χάνω χρήματα από την μηνιαία κάρτα μετακινήσεων που είχα βγάλει) - Την καθημερινή παρουσία ημίτρελων συμπολιτών μας που έκαναν μέσα στα ΜΜΜ ότι μούρλα τους κατέβαινε στο κεφάλι τους - Την καθημερινή παρουσία ναρκομανών με σοβαρά προβλήματα υγιεινής και με πολλές φορές επιθετική συμπεριφορά - Την παρουσία ομάδων μαθητών που έσκουζαν , ειρωνεύονταν πλακώνονταν με όποιον δεν τους άρεσε στο μάτι (για αυτό βέβαια πρωταρχική ευθύνη φέρνουν οι γονείς για την διαπεδαγώγηση των παιδιών τους) - Τις καθημερινές σεξουαλικές παρενοχλήσεις γυναικών από Έλληνες/ Αλλοδαπούς που ενώ εμφανισιακά ήταν μαύρα χάλια, μέσα στο μυαλό τους ήταν οι Αλεν Ντελόν (τρομάρα τους) των ΜΜΜ - Τα συχνά φαινόμενα ρατσιστικής βίας σε αλλοδαπούς/ ομοφυλόφιλους συμπολίτες μας - Τα ντου της αστυνομίας που γίνονται στο μετρό κυνηγώντας αναρχικούς/ διαδηλωτές - Τα χημικά των διαδηλώσεων/ πορειών που εισέρχονταν μέσω του συστήματος εξαερισμού στα υπόγεια του μετρό και σου έκαιγαν τον λαιμό και σου σταμάταγαν την αναπνοή - την καθημερινή παρουσία πορτοφολάδων που προσπαθούσαν να σε στριμώξουν σε καμμιά γωνία για να σου κλέψουν πορτοφόλι και κινητό - την παντελή έλλειψη καθαριότητας και υγιεινής στα βαγόνια μετακινήσεων -Την συνεχή παρουσία από επικίνδυνες σκατόφατσες που σεργιάνιζαν όλη την ώρα και εμένα μου δημιουργούνταν η αίσθηση ότι κάποιον/ κάποιους παρακολουθούσαν -Την καθημερινή παρουσία παράνομων μικροπωλητών σε όλες τις εξόδους του μετρο/ ηλεκτρικού και πωλούσαν την πραμάτεια τους χωρίς να έχουν άδεια και να πληρώνουν φόρους (αλήθεια που είναι σε αυτήν την περίπτωση του υπουργείο οικονομικών για να πιάσει την ολοφάνερη φοροδιαφυγή?????) -Την συνεχή παρουσία ρουμανό/βουλγαρογυφτων που ζητιάνευαν και έκλεβαν ταυτόχρονα, χωρίς να υπολογίσουμε και τις αρρώστιες που διέδιδαν (ηπατίτιδες, φηματιώσεις κτλ) Ειλικρινά πιστεύω ότι όχι μόνο δεν πρέπει να πληρώσω για τέτοιου είδους υπηρεσίες, αλλά το αντίστοιχο υπουργείο μεταφορών θα έπρεπε να με πληρώνει μηνιαία αποζημίωση για το ψυχολογικό σοκ που υφίσταμε καθημερινά. Ειλικρινά δεν είμαι τζαμπατζής, αλλά πιστεύω ότι κάθε υπηρεσία/ αγαθό που αγοράζει κάποιος πρέπει να υπάρχει αντίστοιχη ανταποδοτικότητα!!!!!!

wer

Με 1.40 αυτά αγοράζεις... την άλλη φορά πάρε ταξί.

Dr.

Με το εισιτήριο πληρώνεις τη μετακίνηση. Όλα τα άλλα, οι ναρκομανείς, οι ζητιάνοι, οι Αλέν Ντελόν, οι κλέφτες, η ηπατίτιδα κτλ., είναι extras. :-)

ΕΛΑ

Ισχύον τα περισσότερα, αλλά πλέον όχι όλα. Εκτός του ότι έχουν περιοριστεί οι διαδηλώσεις και οι απεργίες στο Μετρό, άρα δεν διαταράσσεται τόσο η λειτουργία του Μετρό όσο παλαιότερα, έχουν γίνει και θετικές κινήσεις, όπως η εφαρμογή της τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Φυσικά, πάντα θα υπάρχουν περίεργες και επικίνδυνες φάτσες στα Μ.Μ.Μ.... Εδώ υπάρχουν αυτά στο εξωτερικό, στην Ελλάδα δεν θα υπήρχαν; Από εκεί και πέρα, όπως πολύ σωστά είπε ο επάνω, με 1,40 μην περιμένεις τίποτα καλύτερο.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης