Μαρτυρίες για το τροχαίο-σοκ: Εστριψε απότομα χωρίς φλας ο οδηγός

Πατέρας και γιος πήγαιναν αξημέρωτα για δουλειά, ενώ ο 22χρονος Αντώνης ήταν με την κοπέλα του, την 18χρονη που δίνει μάχη για τη ζωή της - Λάθος πληροφορίες από το GPS λέει ο Γερμανός οδηγός του αυτοκινήτου πως τον έκαναν να στρίψει απότομα και να παρασύρει τις δύο μηχανές

Από τη μια στιγμή στην άλλη, δύο οικογένειες βυθίστηκαν στο πένθος και μια 18χρονη φοιτήτρια χαροπαλεύει όταν ένα αυτοκίνητο διεμβόλισε δύο μηχανές στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, προκαλώντας τον θάνατο τριών ανθρώπων.

Σύμφωνα με μαρτυρίες, αλλά και το πιθανότερο σενάριο που εξετάζει η αστυνομία, ο οδηγός του αυτοκινήτου, Γερμανός που μόλις είχε φτάσει στην Θεσσαλονίκη με την σύζυγό του, τσεχικής καταγωγής, και κατευθύνονταν προς Χαλκιδική, έκανε απότομη στροφή, χωρίς καν να ανάψει φλας, παρασύροντας τις δύο μηχανές που είχαν αναπτύξει ταχύτητα... Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Γερμανός οδηγός πήρε λάθος πληροφορίες από το gps, ενώ το αυτοκίνητο βρισκόταν στη μεσαία λωρίδα της Βασιλέως Γεωργίου, έναν από τους κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης, με κατεύθυνση τη Χαλκιδική. Όταν ο 67χρονος αντιλήφθηκε από το gps του αμαξιού του, ότι έχει πάρει λάθος κατεύθυνση τότε ξαφνικά και χωρίς να ανάψει φλας προσπάθησε να στρίψει αριστερά προς την 3η Σεπτεμβρίου με αποτέλεσμα να κλείσει το δρόμο στις δύο μηχανές.



Η σύγκρουση ήταν σφοδρή και τα σώματα των αναβατών εκτοξεύθηκαν μακριά... Ο 55χρονος πατέρας και ο 28χρονος γιος του οι οποίοι επέβαιναν πάνω στη μια μηχανή και είχαν ξυπνήσει αξημέρωτα για να πάνε για δουλειά, βρήκαν ακαριαίο θάνατο...

Ο 22χρονος Αντώνης, λάτρης των μοτοσικλετών και της ταχύτητας με συνοδηγό την αγαπημένη του Έλενα, φοιτήτρια στο ΑΠΘ, έτρεχαν με τη μηχανή, σύμφωνα με  αυτόπτες μάρτυρες του τροχαίου.

Η Έλενα είχε τις αισθήσεις της μέχρι και τη στιγμή που την παρέλαβε το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, όπως και ο Αντώνης ο οποίος μιλούσε με τους μάρτυρες. Τους έλεγε ότι είναι καλά και ρωτούσε για την κατάσταση της αγαπημένης του Έλενας παρόλο που τα κάτω άκρα του ήταν διαμελισμένα...

Η άλλη μηχανή εκτοξεύτηκε ακόμα πιο μακριά από το σημείο που ήταν ο Αντώνης με την Έλενα. Η τροχαία βρήκε τρία κράνη στο δρόμο και το τέταρτο το φορούσε η Έλενα στο κεφάλι της, ακόμα και όταν την παρέλαβε το ασθενοφόρο.

Ήδη από χτες το πρωί, οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης γέμισαν μηνύματα για την υγεία της κοπέλας αλλά και για το θάνατο του 22χρονου είναι δεκάδες από φίλους, αλλά και από απλούς ανθρώπους που πληροφορήθηκαν το τραγικό γεγονός.

Μάλιστα, ένας φίλος του 22χρονου έγραψε το όνομα Αντώνης στην φρέσκια άσφαλτο από τα κολονάκια που επανατοποθετήθηκαν στο σημείο που έγινε το πολύνεκρο τροχαίο. Το όνομα του Αντώνη θα μείνει για πάντα χαραγμένο στο δρόμο, να θυμίζει ότι εδώ παίχτηκε η «τελευταία πράξη του δράματος», της σύντομης ζωής του. 

Ο κ. Κώστας Εμανουηλίδης, διοικητής του νοσοκομείου Γ.Παπανικολάου μίλησε για την κατάσταση της υγείας της  18χρονης κοπέλας: «Έχει πολλαπλές κακώσεις στο κεφάλι, στο θώρακα και στα άκρα. Η αιμορραγία έχει ελεγχθεί, τα ζωτικά όργανα της κοπέλας δεν έχουν επηρεαστεί και υπάρχει ελπίδα, αλλά η κατάστασή της είναι κρίσιμη».

Ο 67χρονος οδηγός που προκάλεσε το πολύνεκρο δυστύχημα νοσηλεύτηκε για παρακολούθηση στην καρδιολογική κλινική του νοσοκομείου Γ.Παπανικολάου λόγω ιστορικού στεφανιαίας νόσου και κρατείται από την αστυνομία ενώ οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το τραγικό συμβάν ερευνώνται.
Φωτογραφίες από Facebook





Δείτε βίντεο:
Μαρτυρίες για το τροχαίο-σοκ: Έστριψε απότομα χωρίς φλας ο οδηγός


ΣΧΟΛΙΑ (262)

Χρηστος παπασταματης

Να γίνει βασικό μάθημα στα σχολεία η αγωγή για οδηγούς και πεζούς στους δρόμους και η τροχαία να κάνει σωστά την δουλειά της. Να μην υπάρχουν εξερεσεις στον νόμο,για κατηγορίες ανθρώπων με ανασφάλειστα και επικίνδυνα αυτοκίνητα, να ελέγθουν τα κτεο για τις βεβαιώσεις που δίνουν. για τις πληροφορίες για

Λούλης

@12:16. Προηγείται το μάθημα για τρανσέξουαλ και άλλα τέτοια για τις πο@ στρες.

chrisAK

Ιαβέρη, Στεφανή SOS. Θα πω για Γερμανία και Autobahn, νομίζω περισσότερο γνωστή για Έλληνες, απότι η Σουηδία. Σε Autobahn η δεξιά λωρίδα είναι για μεγάλες ταχύτητες, πολύ σύντομες προσπεράσεις και περιστατικά. Πάνω από ένα λεπτό στην δεξιά λωρίδα δεν παίρνεις χαμπάρι από πού σούρθε η Porsche Polizei, σου κάνει νόημα, παρατήρηση, υπόδειξη ή σε κατεβάζει από το αυτοκίνητο. Από πρώτο χέρι στα ταξίδια μου από Σουηδία καλό αυτοκίνητο 240+ και διάρκεια, μια φορά με νόημα και μια φορά με σταμάτησαν. Επίσης, όπως και στην Σουηδία απαγορεύεται να δουλεύει το μοτόρι εν στάση πάνω από 3 λεπτά, και αυτό από πρώτο χέρι όταν σε παρκινγκ, βράδυ, κοιμόμουν με την μηχανή να δουλεύει και μου χτύπησε το παράθυρο, ποιος άλλος μια Porsche Polizei ή VOLVO στην Σουηδία. Οι περισσότεροι στην Ελλάδα ξέρουν ότι στον κύκλο έχει προτεραιότητα αυτός που είναι μέσα στον κύκλο, οι περισσότεροι ξέρουν ότι ο δεξιά έχει προτεραιότητα, σε μια συνάντηση όμως κανείς δεν είναι σίγουρος. Ιαβέρη, Στεφανή SOS, κάντε τον κόπο να δώσετε συμβουλές και μέσω ΜΜΕ όπου συμμετέχουν αναγνώστες με πολλά και διάφορα ενδιαφέροντα και όχι αποκλειστικά αυτοκίνητο και μηχανή. Υποχρεωτικά στα σχολεία αλλά και στους μεγάλους οι οποίοι ήδη κυκλοφορούν.

Λούλης

Σαν να μου φαίνεσαι λίγο μπερδεμένος. Να ξέρεις, η καρδιά βρίσκεται από την αριστερή πλευρά. Η αστυνομία σε σταματάει όταν καταλάβει ότι δεν είσαι αρκετά έξυπνος και όχι επειδή δεν είχε τι άλλο να κάνει εκείνη την στιγμή.

antiloulis

Λούλη δεν κατάλαβες , η αστυνομία έξω σου έρχεται και από δεξιά , από την ΛΕΑ που υπάρχει για έκτακτη ανάγκη για την πυροσβεστική, για ασθενοφόρο και για το περιπολικό. Εμείς εδώ την έχουμε για προσπέραση, και καμιά φορά κυκλοφορούμε κανονικά σαν να μην τρέχει τίποτε. ΥΓ. Λούλης Αγύριγο κλπ, τι είναι αυτοί. Μάλλον το κάνουν επίτηδες για να προκαλούν, γιατρό θέλουν.

Λούλης

@13:06. Όλοι αυτοί που κινούνται στην ΛΕΑ, φαντάσου τους όλους μέσα στις κανονικές λωρίδες κυκλοφορίας, πόσα ακόμη ατυχήματα θα είχαν συμβεί. Χίλιες φορές να κινούνται στην ΛΕΑ λοιπόν και να αφήνουν όλο τον υπόλοιπο δρόμο άδειο!

Λούλης

Θα πρέπει να σου πηγαίνει το μαγιό επάνω στην μηχανή. Εάν έχεις αντιαισθητικά "παχάκια" και ρυτίδες, ε τότε αναγκαστικά φοράς στολή και κράνος.

ΕΛΕΝΑ

Οταν οι μηχανες τρεχουν τοσο μεσα στις πολεις,λογικο ειναι να εχουμε τετοια τραγικα αποτελεσματα. Στην επαρχια ειδικα,το θεμα μηχανες εχει γινει μεγαλο προβλημα. Κριμα να χανονται ανθρωποι τοσο αδικα. Πολυ κριμα.

Αλήθεια

Οι μηχανές είναι κίνδυνος θάνατος στο Ελλαδιστάν . Όλοι το ξέρουμε . Ζω στο εξωτερικό και όταν έρχομαι στην Ελλάδα ξέρω ότι η οδήγηση είναι γύρω στο 500% πιο επικίνδυνη - και για άλλους λόγους βέβαια αλλά οι μηχανές είναι η μεγαλύτερη απειλή . ΑΣ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΑΞΙ . Όλοι θελουμε να σώσουμε λεφτά νοικιάζοντας σε χώρες που δεν ξέρουμε καλά αλλά αυτό πάντα έχει ρίσκο . ΔΕΝ ΤΟΥ ΒΓΗΚΕ και ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ

Στα

Με KTM; Κόφτες πρέπει να πηγαίνανε. Αφού δεν τον πήραν τον άνθρωπο μαζί τους πάλι καλά.

Λούλης

@10:29. Μα γι αυτό και υπάρχει ο κόφτης. Εκτός από το να κόβει τον κινητήρα, κόβει και τον αναβάτη! Όλη η απόλαυση στην οδήγηση είναι όταν ακούς τον κόφτη. Αλλιώς, πάρε ποδήλατο ή πατίνι.

Τότε

καλό ταξίδι προς το 3ο σύννεφο δεξιά

sakis

Τι λες ρε γίδι??

Κυνικός

Ο,τι και να είχε κάνει ο οδηγός του αυτοκινήτου, 1. ΑΝ ΔΕΝ ΕΤΡΕΧΑΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ ΤΟΣΟ, 2. ΑΝ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΚΡΑΝΟΣ, αυτή τη στιγμή θα ζούσαν, έστω με κατάγματα, και σε λίγο καιρό θα ήταν υγιείς σπίτια τους. Το κράνος και το όριο ταχύτητας σε προστατεύουν ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ. Μετρούσα χτες το απόγευμα τα μηχανάκια στη λεωφόρο Γρηγόρη Λαμπράκη σε Νίκαια-Κερατσίνι, ΟΥΤΕ 1 ΣΤΑ 15 δεν φορούσε κράνος ο οδηγός. Θέλετε να σας πω και πόσα από αυτά είδα να πηγαίνουν ανάποδα σε μονόδρομους στα γύρω στενά; Ή και στο αντίθετο ρεύμα στη Λαμπράκη; Ή πόσα είχαν επάνω ανήλικα παιδιά χωρίς κράνος; Τα υπόλοιπα είναι φτηνές ελληναράδικες δικαιολογίες, για να πούμε ότι πάντα κάποιος άλλος φταίει, όχι εμείς. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ...Βρείτε τώρα άλλους τρόπους να αυτο-δικαιολογηθείτε, Ελληναράδες...

Βασίλης

Ο Γερμανός αύριο θα φύγει η άνθρωποι χάθηκαν φυσικά οδηγούσε golf 5 που θα επισκευαστει και θα το παρει κάποιος ελληνας

Citizen

Oι χαρτες και η σήμανση στην Ελλάδα είναι πολύ χειρότεροι από τους δρόμους

ΔΜ 47

Έχει ακούσει ποτέ κανένας, να τιμωρείται κάποιος στην Ελλάδα επειδή δεν έκανε χρήση του φλας στις περιπτώσεις όπου απαιτείται??? Κατά τα άλλα βέβαια η χρήση του στις ανάλογες περιπτώσεις θεωρείται υποχρεωτική!!!!! Όμως πόσοι έχουν πληρώσει τζάμπα αυτό το άχρηστο για αυτούς εξάρτημα, το οποίο δεν χρησιμοποιούν ποτέ!!!!!!!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης