Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Ταλαιπωρία χωρίς προηγούμενο στα λεωφορεία για τους πολίτες!
Ταλαιπωρία χωρίς προηγούμενο στα λεωφορεία για τους πολίτες!
Παράπονα και για το Μετρό, την ώρα που όλο και περισσότεροι Αθηναίοι αναγκάζονται να αφήσουν το αυτοκίνητο...
Η ραγδαία αύξηση της τιμής της βενζίνης και η λιτότητα που πλήττει όλο και περισσότερους πολίτες, έχει κάνει την μέχρι πρότινος αγαπημένη συνήθεια των περισσότερων, την καθημερινή μετακίνηση δηλαδή με το αυτοκίνητο, να μοιάζει περιττή πολυτέλεια.
Όλο και περισσότεροι είναι αυτοί που για λόγους οικονομίας, επιλέγουν να αφήσουν το αυτοκίνητό τους και να μετακινηθούν με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Το Μετρό φαίνεται να κερδίζει την εμπιστοσύνη των περισσότερων την ίδια ώρα που τα λεωφορεία χάνουν διαρκώς το στοίχημα της αξιοπιστίας τους στο επιβατικό κοινό.
«Στα περισσότερα λεωφορεία η κατάσταση είναι δραματική»
Για τους «παλιότερους» χρήστες των Μ.Μ.Μ, είναι εμφανές τον τελευταίο καιρό, πως η κίνηση στα λεωφορεία της γραμμής καθώς και στους συρμούς του Μετρό αυξάνει μέρα με τη μέρα, ενώ η συχνότητα των δρομολογίων όχι μόνο δεν ακολουθεί την ίδια πορεία, αλλά αντίθετα σε μια προσπάθεια περιορισμού των εξόδων, αρκετά δρομολόγια, ιδίως στα λεωφορεία καταργούνται και άλλα συγχωνεύονται, προκαλώντας μεγαλύτερο συνωστισμό στις ήδη κορεσμένες γραμμές.
Άλλωστε, δεν έχουν και περάσει και πολλές ημέρες από τότε που έγινε γνωστό ότι η ΕΘΕΛ χρωστά κάποια εκατομμύρια από την αγορά καυσίμων σε εταιρεία εμπορίας πετρελαιοειδών.
«Δεν νομίζω πως τα λεωφορεία της Αθήνας θα μπορούσαν να γίνουν χειρότερα από ότι είναι σήμερα.» εξηγεί στο protothema.gr η κυρία Ευγενία Παναγιωτακοπούλου. Η νεαρή Μαθηματικός από τον Βύρωνα, παρ’όλο που απέκτησε προσφάτως την άδεια κυκλοφορίας, δεν σκέφτεται σε καμία περίπτωση να αγοράσει αυτοκίνητο και επιμένει να χρησιμοποιεί τα Μ.Μ.Μ. «Το λεωφορείο που χρησιμοποιώ είναι δράμα. Ίσως να φταίει η τεράστια απόσταση που διανύει από την Αργυρούπολη μέχρι το Βύρωνα και που χρειάζεται να περάσει μέσα από το κέντρο. Πάρα πολύ συχνά περιμένω για ώρες το λεωφορείο και τελικά περνάνε τέσσερα μαζί.».
«Το Μετρό θα έπρεπε να λειτουργεί πιο αργά κάθε βράδυ»
Μια κάποια λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης σύμφωνα με τον κύριο Παναγιώτη Ζίγκιρη θα ήταν η παράταση της λειτουργίας του Μετρό τα βράδια «Το αυτοκίνητο το έχω αφήσει τελείως. Το χρησιμοποιώ μόνο όταν δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος μετακίνησης. Στο κέντρο της Αθήνας φυσικά το αποφεύγω εντελώς.» δικαιολογεί την απόφασή του μιλώντας στο protothema.gr ο κ. Ζίγκιρης.
Ο 29χρονος ψυχολόγος, πιστεύει πως η συχνότητα των λεωφορείων είναι απογοητευτική και θεωρεί πως η τιμή του εισιτηρίου δεν είναι σε καμιά περίπτωση φθηνή. «Για τα ελληνικά δεδομένα η τιμή του εισιτηρίου είναι απλώς έτσι κι έτσι. Σχετικά με το Λονδίνο, ναι είναι φθηνότερο, αλλά και πάλι δεν το θεωρώ ιδιαίτερα φθηνό»
«Με την βενζίνη στα ύψη, το αυτοκίνητο μένει παρκαρισμένο»
Τα τελευταία δύο χρόνια, ο κύριος Νίκος Χατζημανώλης χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο μόνο τα Σαββατοκύριακα, για οικογενειακές εξορμήσεις και για τις μετακινήσεις των παιδιών του στο φροντιστήριο και στις αθλητικές τους ασχολίες. «Με την βενζίνη στα ύψη, το αυτοκίνητο το μετακινώ πλέον σπανίως. Η μετακίνηση με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, είναι απείρως βολικότερη και πιο οικονομική.»
Ο κ. Χατζημανώλης, εμφανίζεται περισσότερο αισιόδοξος σχετικά με την διαρκώς αυξανόμενη κίνηση επιβατών που παρατηρείται τον τελευταίο καιρό στα Μ.Μ.Μ «Κάποιες μέρες που θα τύχει να έχει περισσότερη κίνηση, φαντάζομαι να φροντίζουν οι αρμόδιοι να υπάρχουν περισσότερα και πιο συχνά δρομολόγια.»
Η πρωτοφανής οικονομική κρίση που γνωρίζει η χώρα, είναι βέβαιο πως επηρεάζει σχεδόν όλους τους τομείς της καθημερινότητάς μας. Ακόμα και το μέχρι πρότινος «απόρθητο οχυρό» του νεοέλληνα, να μετακινείται αποκλειστικά με το αυτοκίνητό του, φαίνεται πως αρχίζει και καταρρίπτεται.
Η αυξημένη όμως ζήτηση για τα Μ.Μ.Μ, δεν έχει προς το παρόν την αντίστοιχη προσφορά, καθώς η προσπάθεια περιορισμού των δημοσίων εξόδων αγγίζει, όπως ήταν αναμενόμενο και τον χώρο των δημοσίων συγκοινωνιών, με κατάργηση δρομολογίων και συγχωνεύεις «ασύμφορων» γραμμών.
Το πόσο έτοιμοι είμαστε τελικά να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες που επιβάλει η κρίση στην καθημερινότητά μας είναι αυτό που μένει να αποδειχθεί το επόμενο, σύντομο, χρονικό διάστημα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα