Καταγγελία γνωστού make up artist για πελατειακές σχέσεις στο ΚΤΕΛ Λάρισας

Καταγγελία γνωστού make up artist για πελατειακές σχέσεις στο ΚΤΕΛ Λάρισας

«Υπάλληλοι του ΚΤΕΛ παρακάμπτουν σειρά αναμονής και δίνουν αναληθείς πληροφορίες σε επιβάτες με συμπεριφορά τραμπούκου» αναφέρει ο make-up artist Παντελεήμων Τουτουντζής

Μια καταγγελία για πελατειακές σχέσεις στο ΚΤΕΛ Λάρισας δημοσιεύει σήμερα ο ιστότοπος larissanet.gr.

Τη συμπεριφορά εργαζομένων του ΚΤΕΛ Λάρισας καταγγέλλει ο make-up artist Παντελεήμων Τουτουντζής, o οποίος σύμφωνα με τα λεγόμενά του, δεν κατάφερε να ταξιδέψει από Αθήνα για Λάρισα γιατί μια γνωστή του οδηγού «του πήρε τη σειρά» παρότι είχε φτάσει νωρίτερα από εκείνη στον σταθμό. Επίσης κάνει λόγο για απαράδεκτη συμπεριφορά από πλευράς υπαλλήλων, που τον χλεύασαν και δεν του έδωσαν την ειδική φόρμα ώστε να εκφράσει τα παράπονά του.

Δείτε παρακάτω την καταγγελία του κ. Τουτουντζή

«Αξιότιμοι κύριοι-ες
Ονομάζομαι Παντελεημων Τουτουντζης του Ιωάννη και θέλω να καταγγείλλω την απαράδεκτη συμπεριφορά των υπαλλήλων του ΚΤΕΛ Λάρισας στην Αθήνα (ΚΤΕΛ Λιοσίων). Το συμβάν έχει ως εξής: σήμερα Σάββατο 2/9/17 και ώρα 9:30 πήγα στα ΚΤΕΛ Λιοσίων όπου προσπάθησα να ταξιδέψω για Λάρισα με το δρομολόγιο των 10:00πμ το οποίο όπως ενημερώθηκα ήταν γεμάτο. Περίμενα στην αναμονή μήπως προκύψει κάποια θέση και οταν ήρθε η σειρά μου μπήκε εμβόλιμη στη θέση μου μια κυρία η οποία έφτασε στο ΚΤΕΛ στις 10:00 ακριβώς και πήρε τη σειρά μου. Ο υπάλληλος των ΚΤΕΛ κος Πράπας από την έκδοση εισητηριων με ενημέρωσε ότι η κυρία θα ταξιδέψει με απόφαση του οδηγού (ζήτησα όνομα δεν μου το δίνουν) όρθια. Ζήτησα και εγώ να ταξιδέψω όρθιος γιατί έχω επείγουσα δουλειά στη Λάρισα και γέλασαν και οι δυο και με ειρωνεύτηκαν και το λεωφορείο έφυγε. Οταν ζήτησα φύλλο παραπόνων μου είπαν ότι δεν υπάρχει γιατί είναι παράρτημα. 
Καταγγέλλω την καταπάτηση της σειράς αναμονής με το έτσι θέλω και τις πελατειακές σχέσεις του προσωπικού με επιβάτες εις βάρος άλλων επιβατών. 
Καταγγείλω επισης την μη ύπαρξη φύλλου παραπόνων ως ορίζει ο νόμος.
Παρακαλώ για ενέργειες σας
Με τιμή 
Παντελεημων Τουτουντζης»



Tι απαντά εκπρόσωπος των ΚΤΕΛ

Εκπρόσωπος των ΚΤΕΛ για το συγκεκριμένο συμβάν έστειλε την παρακάτω ανακοίνωση:

«ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΤΕΛ ΛΑΡΙΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΥΜΒΑΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ 10:00 ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΗΤΑΝ ΠΛΗΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΡΘΙΟ ΕΠΙΒΑΤΗ. ΕΛΕΓΧΘΗΚΕ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΟ. Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΟΡΘΙΟΣ ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ 20 ΜΕΡΕΣ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΝΗ 7 ΠΟΝΤΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΕΠΙΒΑΤΕΣ.ΑΠΛΩΣ  ΔΕΝ ΤΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΤΗ ΧΑΡΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΙΟΣ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΛΑΜΙΑΣ».

Σε αυτήν την ανακοίνωση, ο κ. Τουτουντζής απάντησε ως εξής: 

«Αξιότιμοι κύριοι σε συνεχεια της αναληθούς τοποθέτησης του κυρίου Πραπα σας ενημερώνω για τα εξής:

Έφτασα στα ΚΤΕΛ Λιοσίων το πρωι του Σαββάτου  στις 9:30 κ ακριβως εκείνη την στιγμη πηγα άμεσα για έκδοση εισιτηρίου . Ο υπάλληλος κύριος Πράπας μου ανέφερε οτι το λεωφορείο  ειναι γεμάτο και τηρείται σειρά προτεραιότητας για τυχόν ακυρώσεις. Τακτοποιήθηκαν υπεράριθμοι επιβάτες και όταν έφτασε η σειρά μου ο ίδιος υπάλληλος με ενημέρωσε ότι το λεωφορείο δεν θα δεχτεί άλλον επιβάτη  και να βγάλω εισιτήριο να ταξιδέψω με το δρομολόγιο των 13:00.

Μετά από μένα στη σειρά ήταν εφτά άτομα και μια ηλικιωμένη κυρία άνω των 80 ετών  που τον παρακαλούσε όντας  άρρωστη να ταξιδέψει, παρόλα αυτά με πολύ εριστικό τρόπο μας ενημέρωσε όλους ότι δεν θα μπει άνθρωπος στο λεωφορείο. Έτσι λοιπόν βγάλαμε εισητήρια για το δρομολόγιο των μία. Στις 9.55 ήρθε μία κυρία η οποία ανέφερε ότι είχε θέμα με το τρένο το οποίο δεν ταξίδεψε και πρέπει να πάει Λάρισα. Ο κύριος Πράπας εξέδωσε εισιτήριο για το λεωφορείο των 10 (κάτι που μπορεί άνετα να διασταυρωθεί καθώς το εισιτήριο εκδίδεται ηλεκτρονικά). Οταν ερωτήθηκε  για ποιο λόγο το έκανε αυτό μπροστά σε όλο τον κόσμο είπε με πολύ ειρωνικό τρόπο ότι το αναλαμβάνει ο οδηγός την ευθύνη να ταξιδέψει κυρία όρθια (ονόματα και τηλέφωνα μαρτύρων στη διάθεση σας). Εγώ άμεσα πήγα και ρώτησα  τον οδηγό ο οποοιος είχε βάλει τη μηχανή ήδη μπροστά και του ειπα με ποιο δικαίωμα ταξιδεύει μία κυρία παρακάμπτοντας  τα υπόλοιπα άτομα απο τη σειρά προτεραιότητας μου απάντησε ότι θα ταξιδέψει όρθια γιατί υπάρχει ανάγκη.

Τοτε ρώτησα γιατί δε μου επιτρέπεται να ταξιδέψω ορθιος και εκείνη τη στιγμή αναχώρησε. Ο κύριος Πράπας με ειρωνικό και υποτιμητικό  ύφος απέναντι μου μου είπε ένα άντε γεια.. Σε επικοινωνία μου με το σταθμάρχη Λαρίσης ανέφερα ότι ο κύριος Πράπας μου είπε ότι οδηγός με δική του ευθύνη πήρε επιβάτη όρθιο και ο σταθμάρχης μας επιβεβαίωσε οτι κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Ξαναβρήκα τον κύριο Πράπα στο γραφείο του και τον ρώτησα κύριε Πράπα μου είπατε ψέματα και με ένα ειρωνικό χαμόγελο μου είπε εννοείται σου είπα ψέματα.  Ζητησα φύλλο διαμαρτυρίας και μου είπανε ότι δεν υπάρχει ως όφειλε  να υπάρχει.

Συνεπώς οι υπαλλήλοι του ΚΤΕΛ αποφασίζουν και διατάζουν παρακάμπτοντας σειρά αναμονής και δίνοντας αναληθείς πληροφορίες σε επιβάτες με συμπεριφορά τραμπούκου. Για όλα τα προαναφερθέντα υπάρχουν μάρτυρες ενώ έχει γίνει ενυπόγραφη καταγγελία στο γραφείο καταναλωτή και θα γίνει το ίδιο στην υπηρεσία συγκοινωνιών της νομαρχίας και φυσικά στη Γραμματεία των ΚΤΕΛ.

ΣΧΟΛΙΑ (18)

Alex

Ελλάδα το μεγαλείο σου! Μπράβο που το καταθέσατε!

Νασος Καισαριανη

Απορώ γιατί μας κάνει εντύπωση η αγένεια και η ανικανότητα κάποιον υπαλλήλων των ΚΤΕΛ της Θεσσαλίας να ανταπεξέλθουν επάξια στο έργο τους όταν όλοι ξέρουμε το αναξιοκρατικό καθεστώς που επικρατεί στην επιλογή για την πρόσληψή τους. Ο μπαμπάς "χώνει" το γιό ο θείος τον ανιψιό ο γκόμενος τη γκόμενα και αν υπάρχει και καμιά θέση κενή όλο και κάποιο κομματόσκυλο θα προτείνει κάποιο κοπρόσκυλο σαν τον εν λόγω υπάλληλο που δημιούργησε όλο αυτό το θέμα. Θέσεις εργασίας "φιλέτα" στο στόμα αγενέστατων ζώων με την συγκατάθεση του κράτους που τους καλύπτει κάτω απ' την ασπίδα του μονοπωλίου. Ενός μονοπωλίου που οι περισσότεροι απ' αυτούς (συνήθως οι πιο ανίκανοι) εκμεταλλεύονται για το προσωπικό τους όφελος και μόνο γράφοντας στα παλιά τους τα παπούτσια την κοινωνία και τον κάθε κακομοίρη που θα πέσει στην ανάγκη τους. Σίγουρα δεν είναι όλοι έτσι υπάρχουν και ικανοί και ευγενικοί υπάλληλοι αλλά δυστυχώς είναι μειοψηφία. Α! και κάτι τελευταίο. Μην περιμένει ο νεαρός ότι με την καταγγελία του θα γίνει κάτι γιατί "το ψάρι βρωμάει απ' το κεφάλι".

Ακης

Το σοκαριστικό ειναι με ποσο άνεση λένε ψεματα κ καλύπτει ο ένας τον άλλον !!!!! Λαθος άτομα σε λαθος θέσεις κ ολο αυτο εχει σαν αποτέλεσμα οι τοσο σημαντικές υπηρεσίες οπως ειναι τα μμμ να εχουν καταντήσει ετσι ... συγχαρητήρια στο παιδι που δεν το άφησε να περασει ετσι ..

Τριανταφυλλος

Πλέον δε μου προκαλεί τίποτα έκπληξη. Το συγκεκριμένο ΚΤΕΛ δεν δέχεται πληρωμή με κάρτα σε παράβαση του νόμου. Έχουν μια τεράστια πινακίδα στη τζαμαρία ότι πληρωμές γίνονται μόνο μετρητά οταν το απλό εισιτήριο κοστίζει 35€ και άνω. Μόνο σε περίπτερα και μπακάλικα ξέρουν να κάνουν ελέγχους τα μεγάλα ψάρια τα αφήνουν ανενόχλητα να παρανομούν!!!

Ηλεκτρα

Ειμαςτε μπανανία - και μετα λέμε ότι θελουμε τουρισμό... ειναι δυνατόν να συμπεριφέρονται ετσι; να μας ξεφτιλίζουν κάθε μερα; ειναι επίπεδα υπηρεσιών αυτα; να τα ιδιωτικοποιήσουν ολα τωρα μπας κ απολαύσουμε μια μερα και εμείς υπηρεσίες της προκοπής. Μπράβο στο παιδι που βρήκε το θάρρος να φέρει την κατάντια τους στην δημοσιότητα - σα δε ντρεπόμαστε λεω εγω

Jonathan

Μακράν το χειρότερο ΚΤΕΛ σε όλη την ελληνική επικράτεια. Απίστευτη αγένεια, υπερόψια, αντιεπαγγελματισμός και ειρωνικά σχόλια χειρότερα κι από βολεμένο δημόσιο υπάλληλο χαρακτηρίζουν τους εργαζόμενους στην έδρα του στη Λάρισα. Κι όλα αυτά γίνονται καθημερινά εις βάρος όσων αναγκάζονται να το χρησιμοποιούν. Καταρχήν όσο το χρησιμοποιούσα δε μου κλείνανε ποτέ θέση τηλεφωνικά γιατί δεν είχα λέει βγάλει Κάρτα Πελάτη!!! Την οποία όμως έβγαζαν μόνο στα κεντρικά γραφεία εν Λαρίση-μη χέσω- και μόνο για τους κατόχους της έκαναν κρατήσεις θέσεων. Όσες φορές προσπάθησα να βγάλω φτάνοντας εκεί η αρμόδια υπάλληλος έλειπε. Και την μοναδική φορά που την πέτυχα στο πόστο της μου έκανε σκηνή γιατί η φωτογραφία δεν έβγαινε καλή-ναι σε φακελωνουν κιόλας σα να βγάζεις ταυτότητα τα ζωα!!!- και έβγαλε πάνω μου όλα της τα κόμπλεξ που ήταν στην κλιμακτηριο κ ήταν εκεί κι όχι σε καμμία γραφειαρα στο δημόσιο να βουλιάζει η καρέκλα της! Αφού δε μου ζήτησε να πάω κι από φωτογράφο για να μου εκδόσει την περίφημη Κάρτα Πελάτη τους πάλι καλά. Μιλάμε οι άνθρωποι έχουν ξέφυγει. Θα έπρεπε από χρόνια να έχει επέμβει το υπουργείο συγκοινωνιών αλλά υπάρχουν σοβαρότερα προβλήματα που απασχολούν τον κόσμο κ κανεις δεν προβαίνει σε καταγγελίες. Όχι ότι αλλάζει κάτι αφού κανείς δεν τους κουνά από κει. Πάντως καταντά ρατσιστικό να περιμένεις Σάββατο πρωί στην Αθήνα μήπως ακυρωθεί θέση για να επιβιβαστεις κ εκεί που η τύχη σου χαμογελά να τη δίνουν σε άλλον που έρχεται μετά από σένα επειδή έχει Κάρτα Πελάτη. Μου έχει συμβεί δυστυχώς. Επειδή είναι Λαρισαίος κ την έβγαλε εκεί. Όσοι δεν είναι ας παιδευτουν. Πρέπει ο κόσμος να αρχίσει να μιλά και να προβαίνει σε καταγγελίες κ μάλιστα ονομαστικά. Μπράβο στον εν λόγω κύριο που δε το άφησε να ξεχαστεί. Είναι κατάντια να χρειάζεσαι βύσμα για να πας στη Λάρσα να λαχταρησεις!!! Όταν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις πρέπει να δίνονται κατά σειρά προτεραιότητας κ ισως κ με ανθρώπινα κριτήρια-βλεπε άρρωστη κυρία που αναφέρθηκε παραπάνω- και όχι σε κάθε χαζογκομενα που έχει γνωστό τον οδηγό!

Θανος

Να αγιάσει το στόμα σου φίλε!και με τι τρόπο ψεύδονται!που είναι η διοίκηση του ΚΤΕΛ ρωτάω! Βάλανε τους υπαλλήλους να πουν ψέμματα κ έχουν εξαφανιστεί

Σχεδόν όλοι οι οδηγοί του κτελ λάρισας

Καπνίζουν ενώ οδηγούν. Ανοίγουν το παράθυρο και κρεμούν το ένα χέρι απόξω...

papazoglou i

Το συγκεκριμενο ΚΤΕΛ εχει θεματα συμπεριφορας υπαλληλων,το οτι δεν εχει φυλλο παραπονων ειναι παρανομο, το οτι λενε αναληθειες σε πελατες επισης, να επεμβουν οι αρμοδιοι και να τιμωρηθουν

sg26

Γενικά στα ΚΤΕΛ πρέπει να υπάρχει συνεχώς έλεγχος, και μάλιστα εξωτερικόα-ανεξάρτητος και όχι εσωτερικός. Είναι σήμα κατατεθέν τους η αγένεις, το πανάκριβο εισιτήριο και η απουσία δικαιωμάτων των επιβατών. Σαν να ξεχνένε ποιός είναι ο πελάτης σε αυτό το λειτούργημα... Προτείνω να "ανοίξει" λίγο και αυτό το επάγγελμα, γιατί το μονοπώλιό τους έχει κάνει πολύ κακό στην υπεροψία τους...

Πανος Τ.

Να τους αφαιρεθεί το δρομολόγιο εφόσον δεν μπορούν να το εξυπηρετήσουν σωστά. Να γιατί η χώρα με τα μονοπώλια καταστράφηκε!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

skai_bomb_arthro

Οι εικόνες έχουν καταγραφεί από κάμερα ασφαλείας στην ταράτσα του κτιρίου που στεγάζει τα γραφεία του ΣΚΑΪ και της «Καθημερινής» - Οι δράστες κινήθηκαν επί της Εθνάρχου Μακαρίου στο ρεύμα προς Πειραιά και, αφού τοποθέτησαν τη βόμβα στο μεταλλικό κιγκλίδωμα, στο πλάι του δρόμου, διέφυγαν, κάνοντας αναστροφή στο φανάρι, έξω ακριβώς από το κτίριο

kypros_elam

Η επίσκεψη μελών του ΕΛΑΜ (Χρυσή Αυγή Κύπρου) σε σχολείο στην Πάφο προκάλεσε έντονες αντιδράσεις – Ο Σύνδεσμος Γονέων και Κηδεμόνων κάνει λόγο για παραπλάνηση και μοίρασε πάνω από τα μισά μπουφάν σε παιδιά οικογενειών μεταναστών 

2
turkish_F-4

Τα τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη έκαναν ρεκόρ προκλητικότητας των τελευταίων 19 μηνών τη Δευτέρα στο Αιγαίο - Σήμερα Τρίτη, τα ραντάρ της Πολεμικής Αεροπορίας δεν κατέγραψαν ούτε μία παραβίαση του εθνικού εναέριου χώρου

prosfyges

Οι ήδη απάνθρωπες συνθήκες στα κέντρα προσφύγων των ελληνικών νησιών επιδεινώνονται εδώ και μήνες - Σειρά μέτρων θα μπορούσε να βελτιώσει την κατάσταση, ωστόσο αυτά δεν λαμβάνονται

3