Ο Βακάκης, η Πόρσε, το φριχτό τροχαίο: Όλα τα σενάρια

Πλήθος ερωτημάτων, μέχρι το επίσημο πόρισμα της πραγματογνωμοσύνης - Εκτός από την υπερβολική ταχύτητα, στην τραγωδία συνέτειναν και άλλοι παράγοντες

Στην ταυτόχρονη επενέργεια διαφορετικών παραγόντων και όχι αποκλειστικά σε έναν από αυτούς -πχ την υπερβολική ταχύτητα- είναι πιθανόν να οφείλεται το τραγικό τροχαίο
δυστύχημα στην Αθηνών-Λαμίας. Τέσσερις άνθρωποι βρήκαν το θάνατο μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα και υπό φριχτές συνθήκες το μεσημέρι της Κυριακής.
Εκτός όμως από το πένθος και την οδύνη, υπάρχει και η αναγκαία διερώτηση περί των αιτίων: Πεπαλαιωμένα και ακατάλληλα ελαστικά, ολισθηρό οδόστρωμα, φρενάρισμα πανικού με ταυτόχρονο ελιγμό, πιθανώς μικρή και ανεπαρκής εμπειρία από έναν νεαρό οδηγό, σούπερ σπορ αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων με «απόλυτες» αντιδράσεις και μικρά περιθώρια σφάλματος όπως η Πόρσε 911 (997), οπωσδήποτε αυξημένη ταχύτητα -όλα τα προηγούμενα αποτελούν ίσως επιμέρους συντελεστές, ο συνδυασμός των οποίων επέφερε το μοιραίο.

Παρόλ' αυτά, η εκδοχή μιας βλάβης λόγω πλημμελούς συντήρησης ή ακόμη και αστοχίας υλικού, στο σύστημα διεύθυνσης ή σε κάποιο από τα υπόλοιπα ζωτικά μηχανικά μέρη του οχήματος, δεν μπορεί να αποκλειστεί. Οι ειδικοί που έχουν κληθεί να κάνουν την πραγματογνωμοσύνη έχουν πολύ δύσκολο έργο, δεδομένης της έκτασης της καταστροφής που υπέστη Porsche καθώς και της πυρκαγιάς που ακολούθησε την πρόσκρουσή της στο Honda Civic των ανύποπτων θυμάτων του θλιβερού περιστατικού.

Όπως παρατήρησαν διάφοροι «ειδικοί» μιλώντας σε τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων, αυτό που με βεβαιότητα μπορεί να εξαχθεί αμέσως ως συμπέρασμα, είναι ότι η Πόρσε βρίσκεται εκτός ελέγχου και καρφώνεται με ταχύτητα, πιθανώς άνω των 150 χλμ./ώρα, στο σταθμευμένο Honda. Όμως, είναι σαφές ότι ο οδηγός της Πόρσε «το είχε χάσει», όπως λέγεται στην μηχανοκίνητη αργκό, από πολύ πριν. Γι' αυτό και στο διάβα του το όχημα «κούρεψε» την πινακίδα σηματοδότησης του πάρκινγκ, είχε επαφή με το πλευρικό τσιμεντένιο στηθαίο κ.λπ. Στην εικόνα το αυτοκίνητο φαίνεται να βγάζει λευκό καπνό, καθώς σέρνεται χωρίς κατευθυντικότητα, με τους τροχούς τους μπλοκαρισμένους λόγω του βίαιου φρεναρίσματος.

Το πιθανότερο είναι ότι ο οδηγός της Πόρσε δεν είχε καμία συνειδητή πρόθεση να περάσει στην βοηθητική λωρίδα, εκεί όπου βρίσκεται το κτίσμα των αποχωρητηρίων. Μάλλον αναγκάστηκε να βρεθεί εκεί, ίσως επειδή το αυτοκίνητο έφυγε ακυβέρνητο μετά από «τιμονιές» δεξιά-αριστερά που έκανε ο οδηγός υπό το κράτος πανικού όντας ακόμη επάνω στο οδόστρωμα της εθνικής οδού. Με τον τρόπο αυτό διατάραξε ακόμη περισσότερο την (ήδη χαμένη) ευστάθεια του οχήματός του. Μια άλλη εκδοχή, λιγότερο πιθανή, είναι ότι η Πόρσε βρέθηκε στη λωρίδα του χώρου στάσης επειδή ο οδηγός της αντιλήφθηκε ότι «δεν του έφτανε» το πλάτος της εθνικής οδού λόγω αδέξιων ή εσφαλμένων χειρισμών και έκανε μια τελευταία, απεγνωσμένη προσπάθεια να αποφύγει το δυστύχημα εκμεταλλευόμενος την παράπλευρη λωρίδα. Δεν τα κατάφερε, όμως, «να το σώσει», κυρίως λόγω της μεγάλης ταχύτητας που είχε αναπτύξει το αυτοκίνητο.

Προσοχή: Το βίντεο της φονικής σύγκρουσης είναι πολύ σκληρό



Δεν ήταν ολισθηρή η άσφαλτος

Γύρω από διερχόμενο όχημα, το οποίο διακρίνεται να περνά δίπλα στον τόπο της τραγωδίας, φαίνεται καθαρά μια σκιά, η οποία θεωρήθηκε αρχικά πως πιθανώς εξηγείται από το βρεγμένο οδόστρωμα της εθνικής Αθηνών-Λαμίας, στο 80ο χιλιόμετρο. Σύμφωνα με αυτή την εκδοχή που προτάθηκε, η ολισθηρότητα του δρόμου λόγω του βροχερού καιρού την Κυριακή, δεν αποκλείεται να διαδραμάτισε κάποιον, μικρό ή μεγαλύτερο, ρόλο στο συμβάν. Επ' αυτού, όμως, αυτόπτης μάρτυρας και συγκεκριμένα ο οδηγός του αυτοκινήτου που φαίνεται στο βίντεο της σύγκρουσης, παρενέβη σε τηλεοπτική εκπομπή και διευκρίνισε ότι η άσφαλτος ήταν σχεδόν στεγνή στο συγκεκριμένο σημείο. Ο ίδιος είπε επίσης ότι η Πόρσε τον προσπέρασε με ιλιγγιώδη ταχύτητα από τα αριστερά, ενώ πρόσθεσε κάτι συγκλονιστικό: Από τους τροχούς της Πόρσε φαίνονταν να αποκολλώνται κομμάτια ελαστικού, «όπως φεύγουν οι φλούδες από τα αναγομωμένα λάστιχα των φορτηγών» πρόσθεσε χαρακτηριστικά ο ίδιος άνθρωπος. Είπε, μάλιστα, ότι «απορώ πώς η Τροχαία δεν είδε αυτά τα κομμάτια λάστιχου και ψάχνει για ολισθηρότητα οδοστρώματος κ.λπ. Εγώ αναγκάστηκα να στρίψω λίγο το τιμόνι μου για να τα αποφύγω, τόσο μεγάλα ήταν».

Ετερος αυτόπτης μάρτυρας του δυστυχήματος μίλησε στο protothema.gr και αποκάλυψε: «Ταξίδευα, ήμουν περίπου ένα χιλιόμετρο πριν, με είχε προσπεράσει η Πόρσε με υπερβολικά μεγάλη ταχύτητα. Εγώ πήγαινα γύρω στα 140 χιλιόμετρα και το μόνο που αντιλήφθηκα ήταν αυτή τη βοή του κινητήρα και το τίναγμα που κάνει όταν περνάει ένα αυτοκίνητο από δίπλα σου με πολύ μεγάλη ταχύτητα». Ο Γιώργος Θεοχαρόπουλος σύμφωνα με την εκτίμηση που έκανε με βάση τα χιλιόμετρα που ταξίδευε, υπολογίζει πως η Πόρσε είχε πιάσει σίγουρα τα 200 χιλιόμετρα. «Πρέπει να πήγαινε με 240-250-260 μπορεί και 300 χιλιόμετρα. Ήταν υπερβολική η ταχύτητα. Ήταν πάρα πολλά τα χιλιόμετρα που πήγαινε». 

Αυτόπτης μάρτυρας: Η Πόρσε πρέπει να πήγαινε με 240, 250, 260, μπορεί και 300!

Ο πρώτος αυτόπτης μάρτυρας του τροχαίου δυστυχήματος μίλησε αποκλειστικά στο protothema.gr για το σκηνικό χάους που αντίκρισε στο πάρκινγκ που σημειώθηκε το μοιραίο τροχαίο δυστύχημα αλλά για την τρελή πορεία της Πόρσε, η οποία σύμφωνα με το ίδιο έτρεχε με ιλιγγιώδη ταχύτητα. 

«Ταξίδευα, ήμουν περίπου ένα χιλιόμετρο πριν, με είχε προσπεράσει η Πόρσε με υπερβολικά μεγάλη ταχύτητα. Εγώ πήγαινα γύρω στα 140 χιλιόμετρα και το μόνο που αντιλήφθηκα ήταν αυτή τη βοή του κινητήρα και το τίναγμα που κάνει όταν περνάει ένα αυτοκίνητο από δίπλα σου με πολύ μεγάλη ταχύτητα», λέει χαρακτηριστικά 

Ο Γιώργος Θεοχαρόπουλος σύμφωνα με την εκτίμηση που έκανε με βάση τα χιλιόμετρα που ταξίδευε, υπολογίζει πως η Πόρσε είχε πιάσει σίγουρα τα 200 χιλιόμετρα. «Πρέπει να πήγαινε με 240-250-260 μπορεί και 300 χιλιόμετρα. Ήταν υπερβολική η ταχύτητα. Ήταν πάρα πολλά τα χιλιόμετρα που πήγαινε». 

Δείτε βίντεο - Αυτόπτης μάρτυρας: «Η Πόρσε με είχε προσπεράσει λίγο πριν με υπερβολικά μεγάλη ταχύτητα


Ξερά και ακατάλληλα λάστιχα;

Ιδιαίτερη εντύπωση έκανε η αποκάλυψη ότι τα ελαστικά της Πόρσε έφεραν τη χρονική σήμανση «4806». Αυτό σημαίνει ότι είχαν παραχθεί την 48η εβδομάδα του 2006 και επομένως, ακόμη και εάν δεν το πέλμα τους δεν ήταν φθαρμένο από τη χρήση για περίπου μία δεκαετία, σίγουρα η γόμα τους, ή αλλιώς το μείγμα των υλικών από το οποίο είναι κατασκευασμένα, είχε προ πολλού «ξεραθεί». Κάποιοι, μάλιστα, παρατηρώντας τα υπόλοιπα στοιχεία από τη σχετική φωτογραφία η οποία απεικονίζει το πλαϊνό ενός ελαστικού, διατύπωσαν την εκτίμηση ότι στην Πόρσε είχαν εφαρμοστεί τα λεγόμενα «χιονολάστιχα». Ο συγκεκριμένος τύπος -ελάχιστα δημοφιλής στην Ελλάδα- χρησιμοποιείται κυρίως σε περιοχές όπου επικρατούν πολύ χαμηλές θερμοκρασίες για μεγάλο διάστημα, υπάρχουν συχνές χιονοπτώσεις κλπ όπως στη Βόρεια Ευρώπη. Λόγω των χαρακτηριστικών τους, τα χιονολάστιχα εξασφαλίζουν αυξημένη πρόσφυση σε ολισθηρό οδόστρωμα, σε τέτοιο βαθμό ώστε, κατά το πλείστον, να μην χρειάζονται αντιολισθητικές αλυσίδες. Όμως, είναι ακατάλληλα για κίνηση σε πολύ υψηλές ταχύτητες.

«Λαϊκό δικαστήριο»

Επιπλέον των προηγουμένων, τα βιογραφικά στοιχεία των εμπλεκόμενων προσώπων ευνοούν την διαμόρφωση μιας αβασάνιστης, αυθόρμητης εντύπωσης, τουλάχιστον όπως αυτή καταγράφεται κατά κόρον στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το γεγονός, δηλαδή, ότι ο οδηγός του οχήματος ετύγχανε γιος ενός πολύ επιτυχημένου και εύπορου επιχειρηματία, κατέστησε αυτονόητη για ορισμένους και ανεξαρτήτως των πραγματικών δεδομένων, την ενοχή του. Σύμφωνα με το σχετικό στερεότυπο, η «ετυμηγορία» που εξέδωσαν δεκάδες αυτόκλητοι κριτές ήταν ότι το πολύνεκρο δυστύχημα δεν μπορεί παρά να οφείλεται στην παράτολμη οδήγηση του 24χρονου «κακομαθημένου πλουσιόπαιδου», το οποίο έκανε σφήνες με ένα αυτοκίνητο που δεν ήλεγχε πλήρως, με πάνω από 200 χλμ/ώρα στην εθνική οδό, προσπερνούσε από δεξιά κ.λπ, αδιαφορώντας εντελώς για τις συνέπειες της άφρονης συμπεριφοράς του. Ωστόσο, το σενάριο αυτό δεν είναι απαραιτήτως ορθό. Έως ότου συνταχθεί και δημοσιοποιηθεί η επίσημη έκθεση της Τροχαίας, επί της ουσίας, μόνο εικασίες γίνονται, άνευ αντικειμενικής αξίας και χρησιμότητας.

Δείτε βίντεο:  Βακάκης, η Πόρσε, το φριχτό τροχαίο: Όλα τα σενάρια


Φωτογραφίες από τα συντρίμμια 











ΣΧΟΛΙΑ (208)

μικρή μπούλα

εγω όταν μεγαλώσω θα μου πάρω μια Πόρσε και θα την πηγαίνω με 5 χιλιόμετρα! και θα δέσω και καρότσα απο πίσω με κιλίμια! μούρη με ασφάλεια.... και ζεστασιά

Γιάννης

Για πολλούς νεόπλουτους μόνο η επιτυχία μετράει . Η ανθρωπιά είναι για τους αποτυχημένους . Νομίζουν

αντωνης

ολα τα εχω διαβασει στα σχολια σας παιδια αυτες τις μερες.. για την αστυνομευση της εθνικης οδου σε μερες με πολυ κινηση δεν αναφερθηκε δυστιχος κανει!!!! στην Γαλλια εν ετη 1998 τολμησα να περασω για 5 λεπτα τα 160 και ειδα πισω μου 2 περιπολικα απο το πουθενα.. σαν ελληναρας και εγω νομιζα οτι η περνα και εκτος ελλαδος. στο τμημα ο 2200 φραγκα και τυχερος που εφυγα την επομενη.... με 200 και ανω για 80 χιλ θα επρεπε να ηταν πισω του 30 περιπολικα να μην τον αφησουν να κανει ουτε 80 μετρα.... αλλα τα παιδια εχουν τις καμερες μονο για καμια κλησουλα των 100 ευρω και σιγα μην αφησουν το φρεντο για να μας προστατευσουν απο αυτες τις κινουμενες βομβες.....ας μας πουν αυτοι που ηταν υπηρεσια στο κοντρολ να ελενχουν τις καμερες τι επραξαν και τι ειναι υποχρεομενοι να κανουν ...

Αριβίστες

Μα είναι δυνατόν ένας γονιός να χάνει το παιδί σου και το πρώτο πράγμα που τον ενδιαφέρει να δηλώσει δημόσια είναι ότι έφυγε "άδοξα" και ότι είχε "λαμπρό μέλλον μπροστά του". Δηλαδή η ζωή μετριέται με την δόξα, το χρήμα και το μέλλον που μπορεί κάποιος να κτήσει ή να διεκδικήσει σε αυτήν την ζωή? Αν δηλαδή το παιδί δεν είναι έξυπνο ή ταλαντούχο ο πόνος θα πρέπει να είναι μικρότερος? Γι'αυτό ορισμένα παιδιά μεγαλώνουν με το νομίζουν ότι το σύμπαν τους ανήκει...

ρενα

διαβάζω όλα τα σχόλια και με σεβασμό σε όσους διαφωνούν θα γράψω αυτό δεν νομίζω ότι ο κόσμος έχει πρόβλημα εαν ο οδηγός ήταν πλούσιος η φτωχός έχει πρόβλημα με το ότι έτρεχε με 300 χλμ εγώ άκουσα ότι πρώτη φορά στην ελλάδα έγινε τέτοιο τροχαίο και διρθώστε με τώρα άσχετα με το οικονομικό του καθενός εαν υπήρχε φυλάκιση όχι πρόστιμο φυλακή χωρίς αναστολή για οδηγούς που προκαλούν ν σοβαρά ατυχήματα η για όσους δίνουν το αυτοκίνητο τους σε άλλους εαν ο οδηγός δεν ζει πείτε μου πόσοι οδηγοί η πατεράδες πλόυσιοι η φτωχοί θα έτρεχαν έτσι φιλικά

sas

οι στάνταρ δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP, του οργανισμού που ελέγχει την ασφάλεια όλων των καινούργιων αυτοκινήτων γίνονται με μια ταχύτητα 64 χλμ./ ώρα και με μια επικάλυψη της τάξης του 50%

andrew1976

μια μικρη παρατηρηση μονο ,καποιοι σταζουν χολη επειδή ο οδηγοs ηταν από ευπορη οικογενεια ...οκ ,καταλαβαίνω το κομπλεξ του κάθε ηλιθιου που ζει από την συνταξη του μπαμπα πινονταs freddo και σερφαρει με το iPhone 7 plus( 80 δοσειs από κωτσοβολο και με καρτα ) Για πειτε μου λιγο κατι -ποσα λαικα παλικαρια εχουν κλεισει σπιτια επειδή ηταν σκνιπα στο μεθυσι ?Η πηραν σβαρνα ότι βρηκαν μπροστα τουs επειδή την ειδαν fast and furious ( Lada edition) ?? Το θεμα είναι ότι χαθηκαν 4 ανθρωποι και όχι γιατι έναs ευκαταστατοs νεοs οδηγουσε γρηγορα ένα αυτοκινητο λεs και ολοι οι υπολοιποι εάν είχαμε Porsche θα πηγαίναμε με 100 αλλα πλεον το μιζερο κακιασμενο και φοβισμενο υποκειμενο τηs ελληνικηs καταντιαs (o ελληναραs του τυπου -βαραω τατουάζ και φοραω πλαστικη παντοφλα ) δεν εχει την νοημοσυνη ουτε την ηθικη για να σεβαστει τιποτα γιατι απλα δεν σεβεται ουτε τον εαυτο του . Διαβαστε τα σχολια που κανουν για να κατάλαβεται ότι μας αξιζει ότι μας κανουν !!!!!

Παναγιώτης (ΜΠΑΜΠΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙΣ!)

Μην την ψάχνεις φίλε, εσύ καλά τα σκέφτεσαι αλλά έχεις να κάνεις με μικροσκοπικά και μίζερα ανθρώπακια. Ζείς στην χώρα του "να ψοφίσει η κατσίκα του γείτονα", μην το ξεχνάς ποτέ αυτό! Και στα γράφει άνθρωπος που όχι αυτοκίνητο δεν έχει, αλλά ούτε μαντήλι να κλάψει. 1500 νεκροί και δεκάδες χιλιάδες τραυματίες κάθε χρόνο στους δρόμους και αντί ο άλλος να κάτσει να αναλογιστεί πως έχουμε φτάσει σε στατιστικά εμπόλεμης ζώνης (κυριολεκτικά!!!) κάθεται και σταυρώνει τον Βακάκη και τον κάθε Βακάκη επειδη δινει την Πορσε στον γιό του. Τρικυμία εν κρανίω! Στο μυαλό τους είναι απλά ένας απαίδευτος πιτσιρικάς (σε αντίθεση μ' αυτούς που έχουν φάει τις πίστες με τα fiesta τους και τα 206) που πήρε την αυτοκινητάρα με τα λεφτά του μπαμπα και με την απειρία του στην οδήγηση (σε αντίθεση με όλους αυτους τους εργοστασιακούς πιλότους της F1) πήγαινε και ξεκλίρησε μία οικογένεια. Τον ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ δεν τον σκέφτεται κανείς. Μην απατάς τον εαυτό σου. Ούτε που τον ξέρουν κιόλας! Ο άλλος χτες έγραψε το αμήμητο "αν ο προπορευομενος οδηγος βλεπει τον αλλο να ερχεται και παραμενει στην αριστερη λωρίδα, φταίει, γιατι ο πισω θα αναγκαστεί να κοψει αποτομα με αποτέλεσμα πιθανον τραγικο" (το εκανα copy-paste)!!!! Κατάλαβες φίλε; Στο εξωτερικό παίρνουν δίπλωμα με εξετάσεις οδήγησης. Στην Ελλάδα το παίρνεις με 300 ευρώ στο χέρι. Κάποτε, με την ΠΑΣΟΚαρα (την παλιά, την Ορθόδοξη!) στα έφερνε και περιπολικό στο σπίτι, αν ήταν επαγγελματικο, πολλών χρημάτων. Το εχω δει με τα μάτια μου, σε φιλικό πρόσωπο. Εν κατακλείδι, αυτά που θα σκεφτόταν ο κάθε λογικός, ούτε που τα ξέρουν. Μόνο την μιζέρια ξέρουν και τον αλληλοσπαραγμό.

GPS

Να βρεθεί αμέσως ο οδηγός με το R8 Audi!!!!!!!!! Φονιάς της ασφάλτου .............εκανε κόντρες!!!!

ποσα βλακας τελικα

η βλακια σου τρεχει με 300 ! ηλιθιε

πλουμου

ΓΙΑ ΟΛΑ ΕΦΤΑΙΓΕ ΤΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ,Η ΚΑΚΙΑ ΩΡΑ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟΥ ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΟΥ ΠΟΥ Ο ΜΠΑΜΠΑΚΑΣ ΤΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕ ΠΟΡΣΕ ,ΠΟΛΛΟΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΗΡΟΙ ΕΔΩ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΘΩΟΙ.ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΔΕ ΛΥΠΑΜΑΙ ΤΟΝ ΝΕΑΡΟ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΤΟΥ ΕΠΑΙΖΑΝ ΚΑΙ ΗΞΕΡΑΝ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ,ΑΝ ΤΑ ΛΑΣΤΟΙΧΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΦΘΑΡΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙΑ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΑΝ ΣΕ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΒΑΡΙΟΤΑΝ Ν ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΛΑΣΤΙΧΑ,Η ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΟΠΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙ ΗΞΕΡΕ ΚΑΙ ΕΠΑΙΖΕ ΡΩΣΙΚΗ ΡΟΥΛΕΤΑ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΚΙ ΑΘΩΟΥΣ ΜΑΖΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ 24 ΧΡΟΝΩΝ ΤΟΥ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΣΚΟΤΩΣΤΡΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ .ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΠΩΣ ΣΕ ΤΡΑΚΑ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΠΑΘΑΙΝΕΙΣ ΕΥΚΟΛΑ ΖΗΜΙΑ.

;

Αν ήταν γιος ρεμπεσκές και οδηγούσε ΤΟΥΟΤΑ θα ήταν διαφορετικά; Αμάξια που πιάνουν τα 200 υπάρχουν παρα πολλά. Ξεκόλλαγε από το γεγονός του πλούσιου γιού. Και εμείς κάναμε βλακείες τη δεκαετία 80 με το αμάξι του μπαμπά.

νταλικιερης

Το παιδι το εχασε!αν πηγαινε με 120 εως 140 δε θα το εχανε και ολοι τωρα θα ηταν σπιτια τους.Η ταχυτητα σκοτωνει.ο θεος να αναπαυσει τις ψυχες τουςκαι να δωσει δυναμη σε οσους εμειναν πισω

Σταθης

Παιδι, ηταν το 3χρονο, στο αυτοκινητο με την μητερα του. Ο αλλος, ηταν 24 χρονων! ηδη 6 χρονια ενηλικας.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

limenplak2

“Είναι ένα θέμα που απασχολεί το Ηράκλειο εδώ και δεκαετίες και πιστεύω ότι έχουν ωριμάσει πλέον οι συνθήκες για να μεταφερθεί το Λιμεναρχείο σε νέο κτίριο”, ανέφερε το Σάββατο ο Γιάννης Πλακιωτάκης - Η επικρατέστερη λύση

mikonos_iroini

Οι δυο Αμερικανοί εντοπίστηκαν το απόγευμα της Παρασκευής έξω από γνωστό κλαμπ του νησιού των ανέμων, στην περιοχή Παράγκα - Έπεσαν στη φάκα, όταν πήγαν να αγοράσουν κοκαΐνη και μεθαμφεταμίνη από Αλβανούς ντήλερ 

1
53434

Κλιμάκιο της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού βρίσκεται στη Βάρδα, αναζητώντας στοιχεία για τις πυρκαγιές που απείλησαν ακόμα και σπίτια - Προσήχθη ύποπτος, του οποίου ερευνάται η εμπλοκή στις πέντε τελευταίες φωτιές που ξέσπασαν στην περιοχή

1