Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Καπάνι: Η εμβληματική αγορά της Θεσσαλονίκης αλλάζει λογότυπο και το γιορτάζει
Καπάνι: Η εμβληματική αγορά της Θεσσαλονίκης αλλάζει λογότυπο και το γιορτάζει
"Σήμερα γιορτάζουμε την κοινή ταυτότητα του Καπανιού", ανέφερε η υπεύθυνη του τμήματος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων ΚΕΠΑ, Αγγελική Μπάρακλη
Ένα γλέντι έχει στο Καπάνι (Αγορά Βλάλη), με πολύ φαγητό, ποτό και μουσική, ενώ πολλοί είναι οι Θεσσαλονικείς και οι επισκέπτες της αγοράς που βρίσκονται εκεί για να γιορτάσουν και να αναδείξουν το νέο λογότυπο της αγοράς.
Η γιορτή αυτή δημιουργήθηκε μέσω της πρωτοβουλίας του ΚΕΠΑ σε συνεργασία με το Σύλλογο Επαγγελματιών Ιστορικού Κέντρου, το Resilient Thessaloniki, το Youthnest και το Creativity Platform, στο πλαίσιο του έργου «Design For Europe» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Μάλιστα, όσοι βρίσκονται εκεί μπορούν να ανεβάσουν στα social media μια φωτογραφία ή selfie με το νέο λογότυπο της Αγοράς Καπάνι με τη χρήση της εφαρμογής Bubbllz και να συμμετέχουν αυτόματα σε κλήρωση με πλούσια δώρα-προσφορές των επιχειρηματιών της αγοράς!
"Σήμερα γιορτάζουμε την κοινή ταυτότητα του Καπανιού. Μπορέσαμε με τη βοήθεια όλων των επαγγελματιών να κατασκευάσουμε ένα κοινό σήμα, για να μπορεί αύριο μεθαύριο το Καπάνι να μπορεί ενωμένο να βγει και να διαφημιστεί", ανέφερε η υπεύθυνη του τμήματος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων ΚΕΠΑ, Αγγελική Μπάρακλη.
Πηγή: Thestival
Η γιορτή αυτή δημιουργήθηκε μέσω της πρωτοβουλίας του ΚΕΠΑ σε συνεργασία με το Σύλλογο Επαγγελματιών Ιστορικού Κέντρου, το Resilient Thessaloniki, το Youthnest και το Creativity Platform, στο πλαίσιο του έργου «Design For Europe» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Μάλιστα, όσοι βρίσκονται εκεί μπορούν να ανεβάσουν στα social media μια φωτογραφία ή selfie με το νέο λογότυπο της Αγοράς Καπάνι με τη χρήση της εφαρμογής Bubbllz και να συμμετέχουν αυτόματα σε κλήρωση με πλούσια δώρα-προσφορές των επιχειρηματιών της αγοράς!
"Σήμερα γιορτάζουμε την κοινή ταυτότητα του Καπανιού. Μπορέσαμε με τη βοήθεια όλων των επαγγελματιών να κατασκευάσουμε ένα κοινό σήμα, για να μπορεί αύριο μεθαύριο το Καπάνι να μπορεί ενωμένο να βγει και να διαφημιστεί", ανέφερε η υπεύθυνη του τμήματος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων ΚΕΠΑ, Αγγελική Μπάρακλη.
Πηγή: Thestival
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα