Αίσθηση έχει προκαλέσει το πρωτοσέλιδο της Αυγής της Παρασκευής καθώς ενώ υπάρχει το θέμα με την τραγωδία και τους δύο νεκρούς στο hotspot της Μόριας, η εφημερίδα επιλέγει ως βασικό θέμα την... Black Friday.
H εφημερίδα, λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ που χαρακτηρίζει «αμερικανιές» την Black Friday, επιλέγει για βασικό της τίτλο το «Black Friday, η μαύρη όψη της κατανάλωσης, όταν οι ουρές επιβάλλονται σε έθιμο».
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.