«Αχταρμάς» για τα Θρησκευτικά με Ριάννα, Ασιμο και Αλλάχ

«Αχταρμάς» για τα Θρησκευτικά με Ριάννα, Ασιμο και Αλλάχ

Και υιοθέτηση «συστήματος» Γιώργου Παπανδρέου - «Οι υποψήφιοι θα εισάγονται σε σχολές και όχι σε τμήματα» λέει ο υπ. Παιδείας

Θρησκειολογικό «αχταρμά» χαρακτηρίζουν όσοι γνωρίζουν καλά τα θέματα θρησκείας το εκπαιδευτικό υλικό για το νέο μάθημα των Θρησκευτικών που προωθεί ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης.


«Τα 99 Ωραιότατα Ονόματα για τον Αλλάχ των μουσουλμάνων», τα χαρακτηριστικά του Ιησού: που «Ήρθε στον κόσμο σαν ξένος», «Ο Μεσσίας που όλοι προσδοκούσαν», «Ένας δάσκαλος που όλοι θαύμαζαν», «Κοντά σε όλους χωρίς διάκριση», Ο Χριστός δηλαδή για εμάς τους ορθοδόξους ήταν περίπου ένας φέρελπις, σοφός και κατατρεγμένος μετανάστης - δάσκαλος, τα τραγούδια ο «Μικρός Ήρωας» του Λ. Κηλαηδόνη που πλαισιώνουν το μάθημα σε συνδυασμό με ινδιάνικο παραδοσιακό παραμύθι για τον «Άνεμο», που απήγαγε την όμορφη κόρη ενός ινδιάνου φύλαρχου και τους τους στίχους από το τραγούδι «Ο Μπαγάσας
» του Νικόλα Άσιμου (1997, «Ρε μπαγάσα! Περνάς καλά εκεί πάνω...») δημιουργεί τον απόλυτο κυκεώνα και ειδικά όταν απευθύνεται σε μικρούς μαθητές.

Και ο θρησκειολογικός «αχταρμάς» συνεχίζεται με το τραγούδι «Umbrella» της Rihanna, τους στίχους από το τραγούδι «Δίψα» του Νίκου Πορτοκάλογλου («Δεν είν’ η Κίρκη, η μάγισσα, του σεξ η θεά, η Καλυψώ, η Ναυσικά με του μπαμπά τα λεφτά...»).

Και το ερώτημα που αυτόματα τίθεται είναι το εξής: «Μπορεί ένας μαθητής της Γ ΄δημοτικού να μάθει για το Ρος Ασανά (Εβραϊκή Πρωτοχρονιά), την Ιντ αλ-φιτρ των μουσουλμάνων και Τα 99 Ωραιότατα Ονόματα για τον Αλλάχ των μουσουλμάνων;».

Φίλης: Οι υποψήφιοι θα εισάγονται σε σχολές και όχι σε τμήματα-Kατάργηση των Πανελλαδικών Εξετάσεων

«Μελετάμε την πρόταση η εισαγωγή να γίνεται σε σχολές και όχι σε τμήματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση» είπε ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης, στην προ ημερήσιας συζήτηση στη Βουλή για την Παιδεία για να προσθέσει: «Η κατάργηση των πανελληνίων εξετάσεων για τα ΑΕΙ, προϋποθέτει αλλαγή τουλάχιστον των δύο τελευταίων τάξεων του Λυκείου, καθώς και αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ενώ στο γυμνάσιο τα παιδιά θα διδάσκονται μαθήματα σε εύρος, στο Λύκειο θα επικεντρώνονται και θα διδάσκονται σε βάθος.

Η δευτερολογία του Νίκου Φίλη στη Βουλή

Η πρόταση για εισαγωγή σε σχολές και όχι σε τμήματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Σύμφωνα με πληροφορίες μελετάται το ενδεχόμενο οι μαθητές να μπορούν να παρακολουθούν μαθήματα σε περισσότερες από μία σχολές ώστε να παίρνουν πτυχίο, με δύο κατευθύνσεις, όπως Ιστορίας και Πολιτικής Επιστήμης. Στόχος του νέου συστήματος είναι να ενοποιήσει τα μαθήματα στο Α΄εξάμηνο των Πανεπιστημίων, δηλαδή ο φοιτητής στο Φυσικό και στο Μαθηματικό να παρακολουθεί κάποια κοινά μαθήματα και να αποφασίζει μετά, λίγο μεγαλύτερος δηλαδή, ποιον επιστημονικό κλάδο θα ακολουθήσει. Οι φοιτητές στην ουσία δεν θα εισάγονται σε σχολή αλλά σε Πανεπιστήμιο, επιλέγοντας από μία λίστα μαθημάτων και κερδίζοντας πόντους.

Το υπουργείο Παιδείας, πάντως, φαίνεται να προχωρά με «σύστημα» Γιώργου Παπανδρέου, καθώς η ιδέα των κοινών μαθημάτων ανά Πανεπιστήμιο, το ισχυρό απολυτήριο Λυκείου αλλά και η σύνδεση με τις τοπικές κοινωνίες ακόμα και για την τοποθέτηση εκπαιδευτικών με κριτήρια εντοπιότητας, ήταν προτάσεις που είχε εισηγηθεί ως υπουργός Παιδείας ο κ. Παπανδρέου.

Ο κ. Φίλης τόνισε επίσης: «Αυτή η Βουλή μπορεί και πρέπει να καταλήξει στον νέο τρόπο πρόσβασης των παιδιών στα Πανεπιστήμια με ευρεία συναίνεση, γιατί οι αλλαγές στην εκπαίδευση και ιδιαίτερα ο τρόπος πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν είναι θέμα μιας τετραετίας. Προτείνω -και ελπίζω να έχω στο σημείο αυτό τη σύμφωνη γνώμη όλων των κομμάτων- το κρίσιμο αυτό ζήτημα να ανατεθεί στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, η οποία πρέπει, αξιοποιώντας το πόρισμα της Επιτροπής Διαλόγου, να καταλήξει σε οριστικά συμπεράσματα για τον τρόπο εισαγωγής στα πανεπιστήμια σε εύλογο χρονικό διάστημα, ώστε τα παιδιά που θα μπουν στο λύκειο από του χρόνου να γνωρίζουν με ποιο σύστημα θα μπουν στα πανεπιστήμια».

Ο κ. Φίλης ανακοίνωσε ότι επεξεργάζεται ένα συνολικό τριετές σχέδιο για την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση.

Επισημαίνουμε τις τρεις προτεραιότητές του:

α. Δεκάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση και αλλαγή του Γυμνασίου, ώστε να παρέχει την εγκύκλια παιδεία σε όλα τα παιδιά. Προς την κατεύθυνση αυτή ήδη καταργήσαμε τη σωρεία εξετάσεων, που μετέτρεπαν το Γυμνάσιο σε εξεταστικό κέντρο και υποβάθμιζαν την μορφωτική διαδικασία, αύξαναν το άγχος των παιδιών και συρρίκνωναν τον ωφέλιμο διδακτικό χρόνο. Ενισχύουμε την ομαδοσυνεργατική και βιωματική διδασκαλία και εναλλακτικούς τρόπους αποτίμησης της προόδου των παιδιών.   
β. Κατάργηση των Πανελληνίων εξετάσεων για τα ΑΕΙ. Αυτό προϋποθέτει αλλαγή τουλάχιστον των δύο τελευταίων τάξεων του Λυκείου καθώς και αλλαγές στα ΑΕΙ. Ενώ στο Γυμνάσιο τα παιδιά θα διδάσκονται μαθήματα σε εύρος, στο Λύκειο θα επικεντρώνονται και θα διδάσκονται σε βάθος. Επίσης μελετάμε την πρόταση η εισαγωγή να γίνεται σε σχολές και όχι σε τμήματα των ΑΕΙ. Ο ισχύων τρόπος πρόσβασης στα πανεπιστήμια, έχει εξαντλήσει τη δυναμική του.  
γ. Ενιαίος χώρος Έρευνας και Εκπαίδευσης.

Ο Ενιαίος χώρος στοχεύει στον επανακαθορισμό των σχέσεων ανάμεσα σε Πανεπιστήμια, ΤΕΙ και Ερευνητικά Κέντρα, τις συνέργιες, καθώς και τη διασφάλιση της βιωσιμότητάς τους. Σε αυτήν την κατεύθυνση σημαντικό ρόλο θα παίξει ένα αναμορφωμένο και αναβαθμισμένο όργανο αξιολόγησης των Πανεπιστημίων, των ΤΕΙ και των Ερευνητικών Κέντρων.

Ιδιωτικά ΑΕΙ

Για τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια τόνισε: «Από μερικούς προβάλλεται η πανάκεια των ιδιωτικών Πανεπιστημίων ότι με αυτά θα διορθωθούν τα κακώς κείμενα στα δημόσια ΑΕΙ και θα αναπτυχθεί μια αγορά εκπαιδευτικών ευκαιριών. Όσοι υποστηρίζουν αυτά δείχνουν μια βαθιά άγνοια της ευρωπαϊκής πραγματικότητας όπου τα ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν αποτελούν μέρος της εκπαιδευτικής τους κουλτούρας, ο αριθμός τους είναι πολύ μικρός και στην πλειοψηφία τους είναι υποβαθμισμένα. Αντιθέτως τα δημόσια πανεπιστήμια και στην Ευρώπη και στη χώρα μας, με μεικτά χρηματοδοτικά συστήματα, προηγούνται μακράν ως προς το επίπεδό τους. Τι άλλο δηλώνει το γεγονός ότι οι απόφοιτοι των δημόσιων πανεπιστημίων είναι τόσο περιζήτητοι στην Ευρώπη; Γιατί οι απόφοιτοι των πανεπιστημίων μας παίρνουν ποσοστιαία τόσες πολλές υποτροφίες στα ευρωπαϊκά αλλά και στα αμερικανικά πανεπιστήμια; Γιατί οι ερευνητές μας διακρίνονται διεθνώς και φέρνουν στη χώρα μας προγράμματα αξίας δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ κάθε χρόνο;».
 
Μόνιμοι διορισμοί-αύξηση της χρηματοδότησης στην Παιδεία

Για τους διορισμούς επεσήμανε: «Έχουμε καταθέσει στους θεσμούς ολοκληρωμένη μελέτη για την αναγκαιότητα 20.000 διορισμών στην επόμενη τριετία, αρχής γενομένης από του χρόνου με νέο σύστημα διορισμών. Σπάει από τη φετινή χρονιά το καθεστώς αδιοριστίας με το διορισμό 470 εκπαιδευτικών διοριστέων του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ του 2008».

Ο υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε επίσης στη δυνατότητα συνεργασίας των σχολείων με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, «να είναι ανοιχτά στην Τοπική Αυτοδιοίκηση», όπως είπε χαρακτηριστικά.

Ομιλία Φίλη στη Βουλή (πρωτολογία)

ΣΧΟΛΙΑ (54)

Rihanna

Έχω μάθει ότι με γουστάρει ο Φίλης. Βοήθειαααααα!!!!!!!!!!!

Σύρος Ρίζος

Τι έχεις κάνει ρε Φίλη; Πτυχίο γιοκ ( για να μιλήσω στη γλώσσα σου), ανειδίκευτος δασκαλοπατέρας, με προσβολές στο βιογραφικό σου ( Πόντιοι), βάζεις τώρα ριάνα και αλλάχ στα σχολεία; Τελικά οι γνώσεις σου είναι πολύ μεγάλες και για το συλλογικό σκέπτεσθαι της κοινωνίας που διοικείς και για τα πολυάριθμα εκπαιδευτικά συστήματα εκεί έξω( μιας και όπως προτείνει το άρθρο, τα έχεις αναμείξει ΟΛΑ) Προτείνω:1) οι εικόνες του Χριστού να παραμείνουν στις τάξεις μαζί με αγάλματα βούδα και τα ξύλινα τοτέμ, για να μαθαίνουμε από μικροί όλες τις θρησκείες βιωματικά. 2) Εισαγωγή της αραβικής γλώσσας στην πρωτοβάθμια με ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ διαδικασίες. 3) Φίλη, να προτείνεις στο υπουργικό συμβούλιο, τα αραβικά να γίνουν η 2η επίσημη γλώσσα σε δημόσιες επιγραφές, ώστε κάθε μετανάστης να εξοικειώνεται πιο εύκολα και να μην νιώθει σαν ξένος ( σημειωτέον: να δοθεί και δωρεάν βίζα στις βρετανίδες που θέλουν να ικανοποιούν στερημένους μετανάστες εθελοντικά, προσελκύοντας έτσι και τουρισμό) 4) Πέρα από τον προγραμματισμό που έχεις βάλει σαν μάθημα στα δημοτικά που δεν διαθέτουν καν Υ/Π, επειδή το μέλλον δεν βρίσκεται μόνο εκεί αλλά και στα οικονομικά-τραπεζικά, κάτσε Φίλη και βάλε μάθημα "Κεφαλαιομέτοχοι και Τράπεζες" 5) Στο ίδιο σκεπτικό με το 1, μην καταργείς την προσευχή και τα βάζουν όλοι μαζί σου, αντ' αυτού η προσευχή πρέπει να γίνεται και στον αλλάχ!! Ας κάτσουν αυτοί οι τεμπέληδες δημόσιοι υπάλληλοι να μάθουν να προσεύχονται και στον αλλάχ, έτσι θα πλαισιώσεις στο βέλτιστο βαθμό την εκπαιδευτική προσέγγιση που επιχειρείς με τα 99 ονόματα του αλλάχ. 6) Τελευταίο για να κλείσω. Πάρε ένα σοβαρό τουρκικό επιτελείο ακαδημαϊκών από κοντά, πλήρωσε τούς με τα λεφτά του φορολογούμενου και ζήτα πληροφορίες. Ρώτα πώς μπορούμε να επιδιορθώσουμε την ψευδολογία που διαδίδεται στα ελληνικά ιστορικά βιβλία. Με αυτόν τον τρόπο θα πραγματωθεί το όραμά σου: Τέρμα στο κρυφό σχολειό, ναι στην πολυπολιτισμική οθωμανική αυτοκρατορία, σε προτρέπω ΔΗΜΟΣΙΑ Φίλτατε Φίλη, γίνε εσύ ο σύγχρονος ΜΕΤΕΡΝΙΧ και πέρασε στο πάνθεον της ιστορίας ;) ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΦΙΛΗ, ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΕΛΛΑΔΑ

Επιπλεον

Να μας στείλει ο Ερντογάν ιστορικούς να μας πουν που ακριβώς αδικηθηκαν οι Τούρκοι και να αρχίσουμε διαδικασίες επιστροφής των εδαφών τους κτλ για να πάψουμε πια να είμαστε εθνικιστές και ναρκισσιστες. Αυτά είναι αυτονόητα πράγματα στην μεταμοντέρνα εποχή. Δεν χρειάζονται πτυχίο...

leo ego

Μια ερώτηση. Αν υπάρχει κανέναs εκπαιδευτικός ας απαντήσει. Γιατί αφού υπάρχει τέτοια διαφωνία επί του συγκεκριμένου μαθήματος, να μην υπάρχει επιλογή Οποιο παιδί θέλει (οποιος γονιός θέλει βασικά) να κάνει θρησκευτικά όπως τα ξέρουμε τόσα χρονια, οποιος δεν θέλει να κάνει αυτό το μάθημα που θέλει ο Φίλης που αναφέρεται γενικά στις θρησκείες κτλ. Να συμφωνήσουμε ποτέ, δεν υπάρχει περίπτωση. Υπάρχουν αυτοί που πιστεύουν και αυτοί που δεν πιστεύουν, τι να κάνουμε τώρα...

ftemp

Σωστά. Με την διαφορά, ότι δεν θα πληρώνω ο άθεος, έναν δημόσιο υπάλληλο για να διδάσκει στα σχολεία. Οποιος πιστός θέλει να διδάσκεται η θρησκεία, να το πληρώσει από την τσέπη του. Αυτό δεν είναι λογικό κατά την γνώμη σου...?

Ιμπρεσάριος

Αλλες χώρες, τον Φίλη, ούτε για υπεύθυνο κυλικείου σε σχολείο θα τον είχαν κι εδώ ο αφισσοκολλητής τον έκανε υπουργό... Ελλαδάρα μου!!!

@

Αντιγραφή το Φινλανδικό σύστημα κάνει ο Φίλης.. Δηλαδή έφερε στους ηλίθιους Ελληνάρες το πιο προηγμένο εκπαιδευτικό! Λάθος του πρέπει να πάμε σιγά σιγά και σε 999912312399 χρόνια θα συγκλίνουμε... αααα ρε ξύλο που θέλετε κάποιοι

Μ.ΠΑΣΟΚ

ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΣΤΟ ΦΙΛΗ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.. ΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟ ΧΑΜΑΜ,,,,,,ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΤΙΣΤΣΑΝΗ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ...Η ΛΙΤΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΓΚΑ.ΣΥΝΔΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΦΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΣΤΟΥΡΑ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ.

Ό τσολιάς κάτι ξέρει

ΟΙ ΑΝΤΑΡΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ<< ΙΕΡΟ ΟΥΤΕ ΟΣΙΟ>> ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙΑ

hmims

Να καταργηθούν τα θρησκευτικά τώρα! Κάτι που πρέπει να έχει γίνει χρόνια τώρα....

χριστιανοταλιμπαν

Η εκκλησια να κανει κουμαντο στα του οικου της και να αφησει τα παιδια στην ησυχια τους να διαλεξουν ποια θρησκεια θελουν να ακολουθησουν.Αν θελουν να ακολουθησουν καποια θρησκεια βεβαια δεν ειναι και υποχρεωτικο καποιος να πιστευει οπωσδηποτε σε καποια θρησκεια.Και δεν δεν εχει καμμια δουλεια η κυβερνηση να συνδιαλεγεται με χριστιανοταλιμπαν...

Αθηνα

Ενα ευλογο ερωτημα θετω στον κ. ΦΙΛΗ.Γιατι να μην δημιουργηθουν ιδιωτικα πανεπιστημια η μιση ευρωπη εχει ,ανεξαρτητα απο τις βλακειες που λεει οπως παντα ακομα κ η κυπρος ...εδωσα πανελληνιες ,ειμαι πρωτοετης στο εκπα κ θα προτιμουσα παρα να σκασω ενα σκασμο λεφτα σε ιδιαιτερα οπως εκανα να παω σε καποιο ιδιωτικο πανεπιστημιο που ουτως η αλλως θα παω μολις τελειωσω τις σπουδες μου εδω...τι φοβαται ο κ. Φιλης μηπως υπαρξει συγκριση με τα δημοσια πανεπιστημια που καταρρεουν , με καθηγητες στην πλειοψηφια τους που βαριουνται, που διοριστηκαν με κομματικα κριτηρια , η που η πλειοψηφια των φοιτητων εχει μπλεξει με τα κομματα , εχει χεσμενο το πανεπιστημιο κ θα βγαλει τη σχολη στα 15 χρονια...και αυτα αποτελουν πραγματικοτητα...

ΕΞΟΡΙΑ

ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ ΣΤΟΝ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΑΣΤΕ ΤΑ ΝΑ ΑΝΘΙΣΟΥΝ .......

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kikos_Martinos_newsauto

Ηταν το μεσημέρι της 12ης Δεκεμβρίου 2013 στην περιοχή της Βούλας. Οι πέντε δράστες με ένα Mitsubishi κλειστό φορτηγάκι και ένα άσπρο Citroën C1, επιχείρησαν να ακινητοποιήσουν το αυτοκίνητο του επιχειρηματία, με σκοπό την απαγωγή του.

Porsche-Store4a

Στις προδιαγραφές των μεγάλων εμπορικών κέντρων του Ντουμπάι, της Νέας Υόρκης και του Λονδίνου, σε λίγες ημέρες στην Αθήνα θα εγκαινιαστεί η πρώτη έκθεση αυτοκινήτου μέσα σε εμπορικό κέντρο...

ekso-giatroi

Αιτία της διαμάχης η σύμπραξη Δημοσίου και ιδιωτών στην Υγεία - Ένταση εντός και εκτός της ημερίδας - Ακατανόητη η αντίδραση των νοσοκομειακών γιατρών , λέει ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος