Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Τέλος του 2016 ολοκληρώνονται τα σιδηροδρομικά έργα στο τμήμα Τιθορέα-Λιανοκλάδι
Τέλος του 2016 ολοκληρώνονται τα σιδηροδρομικά έργα στο τμήμα Τιθορέα-Λιανοκλάδι
Οι σιδηροδρομικοί σταθμοί της γραμμής υλοποιούνται κατά φάσεις, ώστε να μην παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των τρένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Έως το τέλος του χρόνου αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί τα έργα υποδομής και επιδομής στο σιδηροδρομικό δίκτυο από την Τιθορέα ως το Λιανοκλάδι. Ηδη, σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ, οι εργασίες σε όλα τα μέτωπα του τμήματος Τιθορέα - Δομοκός προχωρούν με ταχείς ρυθμούς.
Με βάση τον προγραμματισμό, οι εργασίες ηλεκτροκίνησης - σηματοδότησης πρόκειται να ολοκληρωθούν τον Σεπτέμβριο του 2016, ενώ στους επόμενους δύο μήνες αναμένεται να υπογραφεί η συμφωνία μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ Α. Ε. και του ΑΔΜΗΕ για τους υποσταθμούς της γραμμής, οι οποίοι θα τροφοδοτούν την ηλεκτροκίνηση.
Το τμήμα Λιανοκλάδι - Δομοκός αναμένεται να ολοκληρωθεί την Άνοιξη του 2017, οπότε και θα αρχίσουν οι εργασίες δοκιμών και πιστοποίησης του έργου.
Με την ολοκλήρωση των εργασιών η απόσταση μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης θα διανύεται σε περίπου 3,5 ώρες αφού τα ηλεκτροκίνητα τρένα θα μπορούν να αναπτύσσουν κατά τόπους ταχύτητες περίπου 200 χλμ/ώρα, ενώ θα εκμηδενιστούν οι ρύποι που εκλύονται σήμερα από τα πετρελαιοκίνητα τρένα.
Οι σιδηροδρομικοί σταθμοί της γραμμής υλοποιούνται κατά φάσεις, ώστε να μην παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των τρένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να είναι σε λειτουργία τα υφιστάμενα συστήματα σηματοδότησης - τηλεπικοινωνιών, τα οποία θα αντικατασταθούν από καινούργια, τελευταίας τεχνολογίας συστήματα.
Οσον αφορά τη στρώση της γραμμής, μέχρι σήμερα έχουν ολοκληρωθεί 9 χιλιόμετρα σταθερής επιδομής στη σήραγγα Καλλιδρόμου και 89 χιλιόμετρα σκυρογραμμής στο υπόλοιπο τμήμα, σημειώνει η ΕΡΓΟΣΕ, η οποία εκτιμά ότι «η υλοποίηση του έργου με αυτούς τους ρυθμούς, θα φέρει το ζητούμενο αποτέλεσμα που είναι να ολοκληρωθούν οι εργασίες στην ώρα τους».
Με βάση τον προγραμματισμό, οι εργασίες ηλεκτροκίνησης - σηματοδότησης πρόκειται να ολοκληρωθούν τον Σεπτέμβριο του 2016, ενώ στους επόμενους δύο μήνες αναμένεται να υπογραφεί η συμφωνία μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ Α. Ε. και του ΑΔΜΗΕ για τους υποσταθμούς της γραμμής, οι οποίοι θα τροφοδοτούν την ηλεκτροκίνηση.
Το τμήμα Λιανοκλάδι - Δομοκός αναμένεται να ολοκληρωθεί την Άνοιξη του 2017, οπότε και θα αρχίσουν οι εργασίες δοκιμών και πιστοποίησης του έργου.
Με την ολοκλήρωση των εργασιών η απόσταση μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης θα διανύεται σε περίπου 3,5 ώρες αφού τα ηλεκτροκίνητα τρένα θα μπορούν να αναπτύσσουν κατά τόπους ταχύτητες περίπου 200 χλμ/ώρα, ενώ θα εκμηδενιστούν οι ρύποι που εκλύονται σήμερα από τα πετρελαιοκίνητα τρένα.
Οι σιδηροδρομικοί σταθμοί της γραμμής υλοποιούνται κατά φάσεις, ώστε να μην παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των τρένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να είναι σε λειτουργία τα υφιστάμενα συστήματα σηματοδότησης - τηλεπικοινωνιών, τα οποία θα αντικατασταθούν από καινούργια, τελευταίας τεχνολογίας συστήματα.
Οσον αφορά τη στρώση της γραμμής, μέχρι σήμερα έχουν ολοκληρωθεί 9 χιλιόμετρα σταθερής επιδομής στη σήραγγα Καλλιδρόμου και 89 χιλιόμετρα σκυρογραμμής στο υπόλοιπο τμήμα, σημειώνει η ΕΡΓΟΣΕ, η οποία εκτιμά ότι «η υλοποίηση του έργου με αυτούς τους ρυθμούς, θα φέρει το ζητούμενο αποτέλεσμα που είναι να ολοκληρωθούν οι εργασίες στην ώρα τους».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα