Πανελλαδικές: Διαβάστε τις απαντήσεις σε Ιστορία,Φυσική, Μαθηματικά και Βιολογία

Βατά τα Μαθηματικά - Πρωτότυπη η Φυσική - Για καλά προετοιμασμένους η Βιολογία - Δείτε τα θέματα που «έπεσαν» στα τέσσερα θέματα που διαγωνίστηκαν σήμερα οι μαθητές

Συνεχίστηκαν για δεύτερη ημέρα οι Πανελλαδικές Εξετάσεις. Οι υποψήφιοι εξετάστηκαν στη Βιολογία, τη Φυσική, τα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής καθώς και στην Ιστορία.

Οι απαντήσεις στα θέματα της Ιστορίας

Οι απαντήσεις στα θέματα της Φυσικής

Δείτε τα σχόλια της Φυσικής 

Οι απαντήσεις στα θέματα των Μαθηματικών

Οι απαντήσεις στα θέματα της Βιολογίας

Δείτε τα σχόλια της Βιολογίας

Δείτε τα θέματα Ιστορίας Γενικής Παιδείας

Δείτε τα θέματα Μαθηματικών Γενικών Λυκείων και ΕΠΑΛ (ομάδα Β΄)

Δείτε τα θέματα Βιολογίας Γενικών Λυκείων και ΕΠΑΛ (ομάδα Β')

Δείτε τα θέματα Φυσικής Γενικών Λυκείων και ΕΠΑΛ (Ομάδα Β΄)

Δείτε τα θέματα Φυσικής Εσπερινών Λυκείων

Δείτε τα θέματα Μαθηματικών Εσπερινών Λυκείων

Δείτε τα θέματα Βιολογίας Εσπερινών Λυκείων

Οι εκπαιδευτικοί χαρακτηρίζουν βατά τα θέματα των Μαθηματικών. Οι προς εξέταση ασκήσεις δεν έκρυβαν δυσκολίες ενώ όπως επισημαίνει ο πρόεδρος της ΟΕΦΕ μαθηματικός Γιάννης Βαφειαδάκης τα θέματα απευθύνονταν σε μαθητές που είχαν προετοιμαστεί καλά καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς. Ήταν απαιτητικά για όσους μαθητές διεκδικούσαν το άριστα ενώ θετικά κρίνεται ότι και τα Μαθηματικά και η Βιολογία ήταν μαθήματα παρόμοιας δυσκολίας, συμπληρώνει ο κ. Βαφειαδάκης.

Τα θέματα της Βιολογίας ήταν για καλά προετοιμασμένους μαθητές. Όπως εξηγεί ο καθηγητής Μιχάλης Χαλκιόπουλος τα θέματα κρίνονται ως πρωτότυπα, απαιτούσαν ιδιαίτερη σκέψη και απευθύνονταν σε μαθητές που έχουν κατανοήσει σε βάθος της βιολογία. Όπως συμπληρώνει ο καθηγητής τα θέματα  δεν ευνοούν τους «παπαγάλους».

Όσον αφορά τα θέματα της Φυσικής η ΟΕΦΕ σε σχόλιό της αναφέρει ότι καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος της ύλης, ήταν σαφή, επιστημονικά τεκμηριωμένα, είχαν μια πειραματική προσέγγιση της Φυσικής και ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας.

Το θέμα 5 απαιτούσε άριστη γνώση της θεωρίας και των λεπτομερειών της ιδίως στο Α5.

ΤΟ θέμα Β ήταν σαφές ως προς τη διατύπωση και απευθυνόταν σε μαθητές που είχαν καλύψει το φάσμα της ύλης. 

Το θέμα Γ ήταν συνδυαστικό Ατομικής και Πυρηνικής Φυσικής και είχε κλιμακούμενη δυσκολία (Γ4).

Το θέμα Δ ήταν πρωτότυπο, απαιτούσε από τους υποψηφίους να εξάγουν πληροφορία από γραφική παράσταση, κριτική σκέψη στη Φυσική και λιγότερο ικανότητα πράξεων.

«Συγχαίρουμε την επιτροπή εξετάσεων για τα πρωτότυπα θέματα που προσεγγίζουν τη Φυσική με μια σύγχρονη αντίληψη» καταλήγει το σχόλιο της ΟΕΦΕ.

Σε ό, τι αφορά στην Ιστορία, ο καθηγητής Μπάμπης Νικολάου σχολιάζει ότι αναφερόταν σε καίρια  και σημαντικά ιστορικά γεγονότα. Τα θέματα κρίνονται ως βατά για τον επαρκώς προετοιμασμένο  υποψήφιο. Ιδιαίτερα οι πηγές αναφέρονταν σε χρονική περίοδο κρίσιμη για την ιστορία του νεοελληνικού κράτους.


ΣΧΟΛΙΑ (18)

κριστεν

Οχι και βατα τα μαθηματικα γενικης... Δυσκολα ηταν.

Captain

Μαθηματικά για λίγους που έχουν να πληρώνουν φροντιστές που τη μέρα είναι εξεταστές και το βράδυ μέχρι τις 11:00 διδάσκουν στα μαγαζιά της γνώσης!!! Όσο δεν ξυπνάμε τόσο θα μας καβαλάνε κάθε είδους επιτήδειοι. Ένα παιδί 18 χρονών δεν έχει την ενπειρία για να συνδέσει ανώτερα μαθηματικά με πραγματικές καταστάσεις. Αυτό είναι δουλεία του πανεπιστημίου να του το μάθει αν βέβαια ακολουθήσει τη μαθηματική κατεύθυνση.

Ελληναρες μ εσείς!

Kwstaki - den pas na kaneis kana hamam mpas kai xalarwseis? Nai ta mathimatika xreiazonte alla to ti mathemoune den tha xreiastei sto 90 % twn mathitwn.. Esy eisai autos pou fernei pisw thn xwra! Gia bges ligo sto ekswteriko na deeis Ti kanoun oi alles xwres kai ti paidia exoune! Geia sou kwstaki

x

Ειναι βατα τα μαθηματικα ετσι; Οι εκπαιδευτικοι αυτοι δεν εχουν επωνυμο; Ειναι κατι σαν τους αξιωματουχους σας; Συγκρινετε τα περσινα με τα φετινα. Ανιδεοι!

χριστινα

τα μαθηματικα για τα παιδια τησ θεωριτικησ δεν ηταν και τοσο βατα.. ειχαν εναν βαθμο δυσκολιασ κυριωσ στο Δ θεμα

τζον

Τι βατά ρε παιδιά θα μας τρελάνετε;;; Όταν λέμε μαθηματικά γενικής εννοούμε γενικής και όχι κατεύθυνσης.

νικ

Είσαι χαρακτηριστική περίπτωση ανιδεου και βλακα

george

kostas#1 Πάνε ασχολήσου με πράματα που δεν υπάρχουν ΧΑΧΑΧΑΑΧΑ

Nik

Τι σαχλαμάρες είναι αυτά τα μαθηματικά που μαθαίνουν τα παιδιά μας... Αντί να τα ειδικευουν σε οικονομία και υπολογιστές. 40 χρόνια πίσω είμαστε...

kostas#1

Χωρίς μαθηματικά δεν μπορείς να κατανοήσεις ούτε τα οικονομικά πόσον μάλλον τους υπολογιστές. Γιαυτό το λόγο άντε πάλι στην σπηλιά σου και στο φρέντο καπουτσίνο που μου έχεις και άποψη για την σκοπιμότητα τω μαθηματικών.Άντε μπράβο και σταμάτα να ''μολύνεις'' την χώρα μας.

ΧιΧΙ

Τι σχέση έχεις με τα μαθηματικά; Τι σχέση έχεις με τις επιστήμες;

Εσπασες το κοντερ...

..φραπεδιαρη. Ολες οι δομες των συγχρονων θετικων επιστημων ειναι τα μαθηματικα..Πως ακριβως θα μαθουν οικονομια και υπολογιστες αμα δε ξερουν μαθηματικα...??? Επειδη δε τα καταλαβαινεις εσυ δε σημαινει οτι δε πρεπει να διδασκονται..Αντε πισω στην καφετερια.

TROLL!

Τρελό τρολλάρισμα! Έγραψες.?

Πατρινό καρναβάλι για πάντα

Αυτός μάκρυνε τις φαβορίτες του; Σοβαρά τώρα;

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης