
ΟΙ ΝΕΡΟΜΠΑΤΣΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΙ ΚΑΝΑΝ . ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ. ? ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΛΥΨΙΜΟ ΣΤΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΘΕΣΗ ΠΡΟΞΕΝΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΑΡΧΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΞΕΚΙΝΑΝ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΡΩΤΑΝ ΔΩΣΤΕ ΛΙΣΤΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΘΕΝΤΩΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ .ΠΟΣΟΙ ΕΠΕΒΑΙΝΑΝ . ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ . ΟΙ ΝΕΡΟΜΠΑΤΣΟΙ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΑΡΧΕΙΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ? Ο ΚΑΨΟΣΗΜΑΙΑΣ Ο ΜΠΑΡΜΠΙΤΖΙΩΤΗΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ?
Το πλοίο πήρε φωτιά όταν ήταν 17 μίλια έξω από τον κόλπο της Αυλώνας και 29 μίλια από τις Ιταλικές ακτές. Την διάσωση ανέλαβαν οι Ιταλοί, λόγω αδυναμίας των Αλβανών (απουσία διασωστικών ελικοπτέρων), που όμως έστειλαν λιμενικά σκάφη και ρυμουλκά. Η προσφορά τους αγνοήθηκε όπως και η δική μας. Με τα χίλια ζόρια, αφήσαν κανά δυό από τα ελικόπτερά μας να συμμετάσχουν αλλά πολύ αργότερα. Το εγκληματικό σόου που παρακολουθήσαμε είναι δικής τους έμπνευσης και εκτέλεσης. Επέμεναν να ρυμουλκήσουν το σκάφος στο Μπρίντιζι 50 μίλια μακριά, όταν όλοι τους διαβεβαίωναν ότι αυτό δεν γίνεται. Και δεν έγινε. Αλλά άμα θέλει η εταιρία... επιμένει και εσένα σε τρώει το μαύρο σκοτάδι. Είναι τόσο χαρούμενοι που αυτός ο καπετάνιος δεν την κοπάνησε όπως οι άλλοι, που δεν περιγράφεται. Έφυγε βέβαια νωρίς νωρίς ο Α' μηχανικός. Το που ακριβώς ήταν το πλήρωμα και ο καπετάνιος, ερευνάται. Τα 450 υποψήφια θύματα (επιβάτες) δεν τους συνάντησαν. Το κέντρο επιχειρήσεων, μετά από κάτι πειράματα τύπου γλίστρες και ανεμόσκαλες, που στοίχησαν τη ζωή ένας θεός ξέρει σε πόσους ανθρώπους, έκανε το προφανές. Χρησιμοποίησε τα ελικόπτερα. Αλλά ήταν πλέον Δευτέρα. Το γιατί δεν ρωτάνε τους διασωθέντες πως τους λένε, έτσι ώστε να ενημερώσουν τους συγγενείς που τους έχει φάει η αγωνία, θα παραμείνει άλυτο μυστήριο. Έτσι και είχε βουλιάξει μερικές ώρες μετά, θα είχαν πεθάνει όλοι. Η Ηγουμενίτσα απέχει από το σημείο 90 μίλια σε ευθεία γραμμή και δεν προλαβαίναμε με τίποτα. Άγιο είχαν, αλλά δυστυχώς όχι όλοι. Ο Θεός να τους αναπαύσει.
Δεν υπάρχει ακριβής αριθμός αγνοούμενων, γιατί ίσως δεν έχει υπάρξει ακριβής αριθμός επιβατών. Να δούμε λίγο και τις ευθύνες της εταιρείας καθώς και των λιμενικών αρχών ( για τους λαθρεπιβατες)
Έκαναν 170 δρομολόγια για 170 ατομα,πρωτα ολους τους ιταλούς κι μετα τους αλλου.το ελληνικό ελικόπτερο σε τρια δρομολόγια την πρωτη Μερά πήρε 30 ατομα,το όποιο το προσγειωνε κι στο ελικοδρόμιο,κι μετα το σταματησανε οι ιταλοί γιατί δεν επερνε τους δικούς τους!μπράβο τους...κι εσενα
Οι δημοσιογράφοι χαρακτηρίζουν ως χάος τα πάντα, προκειμένου να φανούν χρήσιμοι. Αν μπορούσαν οι μύγες να μιλήσουν, το ίδιο θα έκαναν.
Το ξεβράκωμα των κρατικών μηχανισμών. Δεν λειτουργεί τίποτε. Τα λάθη και τις παραλείψεις του κράτους, προσπάθησαν να καλύψουν και πάλι οι αντιπαραγωγικοί κατά Πάγκαλο, οι αυτιστικοί κατά Βενιζέλο και οι καλοπληρωμένοι κατά Σταϊκούρα άνδρες των ελικοπτέρων και των μεταγωγικών.
η ενεργεια αυτη ηταν απο τζηχαντ. Η φωτια στο πλοιο δεν ηταν ουτε κατα λαθος -ουτε τυχαια.ΟΙ ΙΤΑΛΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΑΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΩΘΕΝΤΕΣ απο ισλαμικες χωρες.