Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Θεσσαλονίκη: Αυξημένη κίνηση στα καταστήματα την πρώτη ημέρα των εκπτώσεων
Θεσσαλονίκη: Αυξημένη κίνηση στα καταστήματα την πρώτη ημέρα των εκπτώσεων
Παρά τις μεγάλες εκπτώσεις τιμών, οι οποίες ανέρχονται κατά μέσο όρο στο 50%, φτάνοντας σε ορισμένες περιπτώσεις μέχρι και στο 80%, "οι καταναλωτές που μπαινοβγαίνουν στα μαγαζιά απλά βλέπουν και ερευνούν...
UPD:
Αυξημένη κίνηση καταναλωτών, η οποία όμως έχει, προς το παρόν, κυρίως διερευνητικό χαρακτήρα, παρατηρείται στην αγορά της Θεσσαλονίκης σήμερα, πρώτη ημέρα των χειμερινών εκπτώσεων. Παρά τις μεγάλες εκπτώσεις τιμών, οι οποίες ανέρχονται κατά μέσο όρο στο 50%, φτάνοντας σε ορισμένες περιπτώσεις μέχρι και στο 80%, "οι καταναλωτές που μπαινοβγαίνουν στα μαγαζιά απλά βλέπουν και ερευνούν, αφού στους δρόμους δεν κυκλοφορούν σακούλες", όπως χαρακτηριστικά είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης (ΕΣΘ), Κωστής Χαντζαρίδης.
Κατά τον ίδιο, η καθαρά αγοραστική κίνηση αναμένεται να ξεκινήσει την Παρασκευή και το Σάββατο, αφού προηγηθεί η έρευνα αγοράς από πλευράς των καταναλωτών.
"Πιστεύω ότι όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η αγορά θα κινηθεί μόνο κατά την πρώτη μιάμιση εβδομάδα των εκπτώσεων και λίγο πριν από το τέλος τους", σημείωσε ο πρόεδρος του ΕΣΘ.
Υπενθυμίζεται ότι οι χειμερινές εκπτώσεις θα διαρκέσουν μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου. Οι καταστηματάρχες είναι υποχρεωμένοι να αναγράφουν σε όλα τα είδη που πωλούνται με έκπτωση διπλή τιμή, δηλαδή την παλαιά (συνήθως διαγραμμένη) και τη νέα, σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε εκεί όπου αυτά εκτίθενται. Η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης δεν είναι υποχρεωτική και ανήκει στην διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης εάν θα αναγράψει ποσοστό ή όχι. Εάν αναγραφεί ποσοστό, πρέπει να προσδιορίζεται ότι πρόκειται για έκπτωση (π.χ.
«20% έκπτωση»). Η διενέργεια εκπτώσεων είναι στη διακριτική ευχέρεια της κάθε επιχείρησης.
Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην ακρίβεια των εκπτωτικών αναγγελιών προς τον πελάτη. Η κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται και να ανταποκρίνεται προς την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά._
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα