Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Κραυγή αγωνίας από τα Αντικύθηρα
Κραυγή αγωνίας από τα Αντικύθηρα
Αποκομμένοι από την υπόλοιπη χώρα ζουν οι 45 κάτοικοι των Αντικυθήρων που ξέμειναν χωρίς ψωμί, φάρμακα, συντάξεις, πετρέλαιο για τη θέρμανση και συγκοινωνία...
Αποκομμένοι από την υπόλοιπη χώρα ζουν οι 45 κάτοικοι των Αντικυθήρων που ξέμειναν χωρίς ψωμί, φάρμακα, συντάξεις, πετρέλαιο για τη θέρμανση και συγκοινωνία.
Οικογένειες χωρίστηκαν στα δύο, τα τρόφιμα μειώθηκαν δραματικά ενώ ξεχείλισε η αγωνία και η οργή των κατοίκων του μικρού νησιού που σβήνει ολοταχώς αφού απειλείται πλέον με καθολική εγκατάλειψη.
Αιτία είναι η διακοπή των δρομολογίων που εκτελούσε το μοναδικό πλοίο "Βιτσέντσος Κορνάρος" της ΛΑΝΕ το οποίο εδώ και περίπου πέντε εβδομάδες καθηλώθηκε στον Πειραιά λόγω οικονομικών προβλημάτων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το αρμόδιο Υπουργείο (ΥπΑΑΝ), δεν διαθέτει το ποσό των τριών εκατομμυρίων ευρώ που οφείλει στην εταιρία ΛΑΝΕ η οποία με το πλοίο "Βιτσέντζος Κορνάρος" πραγματοποίησε σειρά επιδοτούμενων δρομολογίων.
Με τη σειρά της η ΛΑΝΕ αδυνατεί να καταβάλει τους δεδουλευμένους μισθούς με αποτέλεσμα η ΠΝΟ να εμποδίζει την εκτέλεση των δρομολογίων.
Πληροφορίες επίσης αναφέρουν ότι περίπου ένα εκατομμύριο ευρώ πήραν τον δρόμο για τα ταμεία της εταιρίας, ωστόσο ο δρόμος αυτός φαίνεται να παρουσιάζει δυσχέρειες λόγω των γνωστών γραφειοκρατικών διαδικασιών που έγιναν ακόμα πιο δύσκολες εξ' αιτίας της τρόικας και των ευρωπαϊκών ελέγχων.
Οικογένειες χωρίστηκαν στα δύο, τα τρόφιμα μειώθηκαν δραματικά ενώ ξεχείλισε η αγωνία και η οργή των κατοίκων του μικρού νησιού που σβήνει ολοταχώς αφού απειλείται πλέον με καθολική εγκατάλειψη.
Αιτία είναι η διακοπή των δρομολογίων που εκτελούσε το μοναδικό πλοίο "Βιτσέντσος Κορνάρος" της ΛΑΝΕ το οποίο εδώ και περίπου πέντε εβδομάδες καθηλώθηκε στον Πειραιά λόγω οικονομικών προβλημάτων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το αρμόδιο Υπουργείο (ΥπΑΑΝ), δεν διαθέτει το ποσό των τριών εκατομμυρίων ευρώ που οφείλει στην εταιρία ΛΑΝΕ η οποία με το πλοίο "Βιτσέντζος Κορνάρος" πραγματοποίησε σειρά επιδοτούμενων δρομολογίων.
Με τη σειρά της η ΛΑΝΕ αδυνατεί να καταβάλει τους δεδουλευμένους μισθούς με αποτέλεσμα η ΠΝΟ να εμποδίζει την εκτέλεση των δρομολογίων.
Πληροφορίες επίσης αναφέρουν ότι περίπου ένα εκατομμύριο ευρώ πήραν τον δρόμο για τα ταμεία της εταιρίας, ωστόσο ο δρόμος αυτός φαίνεται να παρουσιάζει δυσχέρειες λόγω των γνωστών γραφειοκρατικών διαδικασιών που έγιναν ακόμα πιο δύσκολες εξ' αιτίας της τρόικας και των ευρωπαϊκών ελέγχων.
Τη νύφη όμως πληρώνουν οι 45 κάτοικοι του νησιού οι οποίοι προσπάθησαν με μία επιστολή γεμάτη αγωνία να συγκινήσουν τον νέο Πρωθυπουργό ώστε να μην βρεθούν μπροστά σε κάποιο δυσάρεστο περιστατικό εξ' αιτίας της έλλειψης φαρμάκων αλλά και των απαραίτητων ειδών επιβίωσης.
Στην επιστολή τους οι κάτοικοι του μικρού νησιού μεταξύ άλλων αναφέρουν:
«Αιτία της διακοπής των δρομολογίων είναι η μη έγκαιρη καταβολή των επιδοτήσεων της αγόνου γραμμής μας από το αρμόδιο Υπουργείο Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, με αποτέλεσμα η πλοιοκτήτρια εταιρεία να μην δύναται να καλύψει με δικά της ποσά τους μισθούς του προσωπικού, τα έξοδα του πλοίου και κυρίως την τεράστια επιβάρυνση των καυσίμων που τον τελευταίο χρόνο σχεδόν διπλασιάστηκαν.
Έτσι, το νησί μας, ενώ με την μέχρι πρότινος άψογη και τακτική ακτοπλοϊκή του σύνδεση με Πειραιά, Κύθηρα, Γύθειο και Κρήτη, είχε αρχίσει να ανακάμπτει αναπτυξιακά (με την εκτέλεση διαφόρων έργων υποδομής, την τουριστική κίνηση και κυρίως την ανακαίνιση παλαιών κατοικιών αποδήμων Αντικυθηρίων), ξαφνικά βρίσκεται σε απόλυτη απομόνωση αφού το δεύτερο (τοπικό) πλοίο που εξυπηρετεί τη γραμμή των Κυθήρων μεταβαίνει στα Αντικύθηρα μόνον μία φορά την εβδομάδα (!) (και μόνον προς Κύθηρα και Νεάπολη Λακωνίας) και μόνον υπό καλές καιρικές συνθήκες, οι οποίες ωστόσο κατά τη χειμερινή περίοδο είναι σχεδόν σπάνιες.
Η τροφοδοσία του νησιού μας με κάθε είδους τρόφιμα, με φάρμακα, με καύσιμα, με οικοδομικά και άλλα υλικά, η μεταφορά αλληλογραφίας και συντάξεων των γερόντων κατοίκων που εκτελούνται αποκλειστικά από Πειραιά, Κύθηρα, Γύθειο και Κίσσαμο Κρήτης, έχουν διακοπεί με αποτελέσματα που μπορεί να καταλάβει ο καθένας.
Ακόμα και το ψωμί μεταφέρεται από αλλού, καθώς στο νησί δεν υπάρχει ούτε φούρνος!
Το αγροτικό ιατρείο αντιμετωπίζει σοβαρότατες ελλείψεις σε φάρμακα και δε θα θέλαμε να φανταστούμε τι θα συμβεί σε ένα έκτακτο ιατρικό περιστατικό.
Οι κάτοικοι δεν έχουν πετρέλαιο ή γκάζι για τις σόμπες, και όλα αυτά μέσα σε ένα σκληρό χειμώνα.
Παράλληλα, πολύτεκνες οικογένειες Αντικυθηρίων αναγκάζονται να μοιράζονται στη μέση καθώς ο ένας γονεύς μένει στα Αντικύθηρα και ο έτερος στην Κίσσαμο Χανίων, λόγω των εκπαιδευτικών υποχρεώσεων των παιδιών αφού στα Αντικύθηρα δεν λειτουργεί σχολείο και με τη διακοπή της σύνδεσης με την Κρήτη δεν υπάρχει πλέον καμία επικοινωνία ανάμεσα στους γονείς και τα παιδιά τους.
Όπως αντιλαμβάνεστε το πρόβλημα είναι πολυσύνθετο και μεγάλο και απαιτεί ΑΜΕΣΗ επίλυση».
Στην επιστολή τους οι κάτοικοι του μικρού νησιού μεταξύ άλλων αναφέρουν:
«Αιτία της διακοπής των δρομολογίων είναι η μη έγκαιρη καταβολή των επιδοτήσεων της αγόνου γραμμής μας από το αρμόδιο Υπουργείο Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, με αποτέλεσμα η πλοιοκτήτρια εταιρεία να μην δύναται να καλύψει με δικά της ποσά τους μισθούς του προσωπικού, τα έξοδα του πλοίου και κυρίως την τεράστια επιβάρυνση των καυσίμων που τον τελευταίο χρόνο σχεδόν διπλασιάστηκαν.
Έτσι, το νησί μας, ενώ με την μέχρι πρότινος άψογη και τακτική ακτοπλοϊκή του σύνδεση με Πειραιά, Κύθηρα, Γύθειο και Κρήτη, είχε αρχίσει να ανακάμπτει αναπτυξιακά (με την εκτέλεση διαφόρων έργων υποδομής, την τουριστική κίνηση και κυρίως την ανακαίνιση παλαιών κατοικιών αποδήμων Αντικυθηρίων), ξαφνικά βρίσκεται σε απόλυτη απομόνωση αφού το δεύτερο (τοπικό) πλοίο που εξυπηρετεί τη γραμμή των Κυθήρων μεταβαίνει στα Αντικύθηρα μόνον μία φορά την εβδομάδα (!) (και μόνον προς Κύθηρα και Νεάπολη Λακωνίας) και μόνον υπό καλές καιρικές συνθήκες, οι οποίες ωστόσο κατά τη χειμερινή περίοδο είναι σχεδόν σπάνιες.
Η τροφοδοσία του νησιού μας με κάθε είδους τρόφιμα, με φάρμακα, με καύσιμα, με οικοδομικά και άλλα υλικά, η μεταφορά αλληλογραφίας και συντάξεων των γερόντων κατοίκων που εκτελούνται αποκλειστικά από Πειραιά, Κύθηρα, Γύθειο και Κίσσαμο Κρήτης, έχουν διακοπεί με αποτελέσματα που μπορεί να καταλάβει ο καθένας.
Ακόμα και το ψωμί μεταφέρεται από αλλού, καθώς στο νησί δεν υπάρχει ούτε φούρνος!
Το αγροτικό ιατρείο αντιμετωπίζει σοβαρότατες ελλείψεις σε φάρμακα και δε θα θέλαμε να φανταστούμε τι θα συμβεί σε ένα έκτακτο ιατρικό περιστατικό.
Οι κάτοικοι δεν έχουν πετρέλαιο ή γκάζι για τις σόμπες, και όλα αυτά μέσα σε ένα σκληρό χειμώνα.
Παράλληλα, πολύτεκνες οικογένειες Αντικυθηρίων αναγκάζονται να μοιράζονται στη μέση καθώς ο ένας γονεύς μένει στα Αντικύθηρα και ο έτερος στην Κίσσαμο Χανίων, λόγω των εκπαιδευτικών υποχρεώσεων των παιδιών αφού στα Αντικύθηρα δεν λειτουργεί σχολείο και με τη διακοπή της σύνδεσης με την Κρήτη δεν υπάρχει πλέον καμία επικοινωνία ανάμεσα στους γονείς και τα παιδιά τους.
Όπως αντιλαμβάνεστε το πρόβλημα είναι πολυσύνθετο και μεγάλο και απαιτεί ΑΜΕΣΗ επίλυση».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα