Πάτρα: Κατέληξαν δύο ηλικιωμένοι από κορωνοϊό στο Άσυλο Ανιάτων, δύο ακόμη νοσηλεύονται
Θετικοί στον ιό 38 φιλοξενούμενοι του ιδρύματος - Σε κατ'οίκον περιορισμό 12 εργαζόμενοι
Δύο ακόμη ηλικιωμένες μεταφέρθηκαν με κορωνοϊό νωρίτερα σήμερα στο νοσοκομείο, από το Ασυλο Ανιάτων της Πάτρας.
Τα άτομα που νοσηλεύονται ανέρχονται συνολικά σε εννέα.
Υπενθυμίζεται πως δύο τρόφιμοι που ο ένας είχε μεταφερθεί στην ειδική πτέρυγα κορωνοϊού της δομής και ο άλλος νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Ο Άγιος Ανδρέας», εξέπνευσαν έχοντας και οι δύο υποκείμενα νοσήματα.
Στο μεταξύ, 38 φιλοξενούμενοι νοσούν από κορωνοϊό, ενώ 12 εργαζόμενοι βρίσκονται σε κατ’ οίκον περιορισμό.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους