Κορωνοϊός: Επιδεινώθηκε η υγεία του Μητροπολίτη Κοσμά που νοσεί από COVID - Αρνείται να εισαχθεί σε νοσοκομείο
Ο Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας που είναι αρνητής του κορωνοϊού και των εμβολίων βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό πριν λίγες μέρες - Αρχικά είχε ήπια συμπτώματα και παρέμεινε στην οικία του
Επιδεινώθηκε η κατάσταση της υγείας του Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμάς που νοσεί με κορωνοϊό, με τον ίδιο, σύμφωνα με πληροφορίες, να αρνείται να εισαχθεί σε νοσοκομείο.
Θυμίζουμε ότι τις περασμένες ημέρες ο Μητροπολίτης βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό, αρχικά είχε ήπια συμπτώματακαι παρέμεινε στην οικία του.
Την Κυριακή 14η Νοεμβρίου ο Μητροπολίτης κ. Κοσμάς ενθρόνισε το νέο Ηγούμενο της Ιεράς Μονής Εισοδίων της Θεοτόκου Μυρτιάς Τριχωνίδος αφού προηγουμένως χοροστάτησε στην ακολουθία του αρχιερατικού Εσπερινού.
Θυμίζουμε ότι οι Μητροπολίτες Κυθήρων και Αιτωλίας οι οποίοι δεν τήρησαν την ομόφωνη απόφαση της ΔΙΣ για μέτρα κατά τις Ακολουθίες του Πάσχα, κατηγορήθηκαν για ηθική αυτουργία για απειθαρχία των πιστών σε σχέση προς τις υποδείξεις της Πολιτείας και της Εκκλησίας σε θέματα υγείας, κλήθηκαν στην Συνοδική Επιτροπή για όσα έγιναν το Πάσχα. Παραπέμφθηκαν για καταφρόνηση της προϊσταμένης εκκλησιαστικής Αρχής, θεολογική πλάνη για απειθαρχία των πιστών σε σχέση προς τις υποδείξεις της Πολιτείας και της Εκκλησίας σε θέματα υγείας.
Η γνωμάτευση της Συνοδικής Επιτροπής επί των Δογματικών και Νομοκανονικών ζητημάτων, διαπίστωσε απειθαρχία προς τις αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου, παραπέμποντας τους δύο Αρχιερείς για: Καταφρόνηση της προϊσταμένης εκκλησιαστικής Αρχής, απειθαρχία Θεολογική πλάνη και ηθική αυτουργία για απειθαρχία των πιστών σε σχέση προς τις υποδείξεις της Πολιτείας και της Εκκλησίας σε θέματα υγείας.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.