Μανώλης Χριστοδουλάκης: Η Φώφη Γεννηματά ανέστησε ένα κόμμα που χωρίς εκείνη θα είχε γίνει μία ανάμνηση
Ο επικήδειος λόγος του Γραμματέα του ΚΙΝΑΛ - «Μάχη δεν έχασες ποτέ καμία, δεν λύγισες ποτέ»
«Είναι πολύ δύσκολο να σου πούμε αντίο, γιατί μας λείπει η γενναιότητα, η δύναμή σου. Είναι πολύ σκληρή η σκιά της απουσίας σου» είπε ο Γραμματέας του ΚΙΝΑΛ Μανώλης Χριστοδουλάκης, σημειώνοντας ότι δεν της χαρίστηκε ποτέ τίποτα και στο βλέμμα της χωρούσαν όλοι, ακόμη κι οι αντίπαλοί της.
«Δεν βολεύτηκε ποτέ σε όσα είχε και δεν δίστασε ποτέ να αφήσει πίσω την εύκολη προεδρική καρέκλα για να μας πει "πάμε να το ξανακάνουμε Κίνημα Αλλαγής", που έζησε όλη την περιπέτεια του ΠΑΣΟΚ, που έμενε, όταν κάποιοι έφευγαν και πίστευε βαθιά ότι μπορεί να το ξανακάνει μεγάλο. Εκείνη που μας έδινε κουράγιο και δύναμη στις δύσκολες ημέρες και χαμογελούσε περισσότερο απ΄όλους στις καλές», ανέφερε.
«Ποτέ σου δεν παραπονέθηκες, ποτέ σου δεν δικαιολογήθηκες, ήσουν πάντα όρθια, πάντα δυνατή, μέχρι και την τελευταία στιγμή» ανέφερε, απευθυνόμενος στην Φώφη Γεννηματά.
«Μάχη δεν έχασες ποτέ καμία, δεν λύγισες ποτέ», τόνισε, προσθέτοντας ότι η Φώφη Γεννηματά νίκησε ακόμη και τον θάνατο, γιατί δεν φοβήθηκε ποτέ. Απόδειξη και η υπέροχη οικογένεια που αφήνει πίσω της.
Πολλές αναφορές έκανε στους αγώνες της για το κόμμα της, στο οποίο, όπως είπε ο κ. Χριστουδουλάκης, θα έχει βάλει τον δικό της λίθο. «Πίστευες τους νέους ανθρώπους», υπογράμμισε. «Ανέστησες ένα κόμμα, όταν για κάποιους ήταν μία νοσταλγία, θα είχε γίνει μια ανάμνηση. Φύτεψες τις ρίζες, αλλά δεν πρόλαβες να δεις τους καρπούς. Αλλά μην στενοχωριέσαι πρόεδρε, γιατί αυτά τα δέντρα γράφουν το όνομά σου». «Πρόεδρε, η παράταξή μας σε αποχαιρετά. Ήταν τιμή μας, ήταν τιμή μου», κατέληξε.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.