Λάθος του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου: Δεν έγινε ποτέ ο σεισμός των 5 Ρίχτερ στη Νάξο!
«Γκάφα» με την αυτόματη λύση - Το protothema.gr επικοινώνησε με τον δήμαρχο Νάξου, ο οποίος είπε ότι δεν έγινε κανένας σεισμός στο νησί - Ο διευθυντής Ερευνών του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, Θανάσης Γκανάς, είπε ότι δεν έγινε σεισμός - «Δεν έχουμε καμία τέτοια ενημέρωση» σημείωσε και ο Γεράσιμος Χουλιάρας
Σε λάθος του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών φαίνεται ότι οφείλεται η αναστάτωση με τον σεισμό των 5 Ρίχτερ κοντά στη Νάξο, το απόγευμα της Πέμπτης.
Σύμφωνα με την αυτόματη λύση, το μέγεθος ήταν 5 Ρίχτερ, με εστιακό βάθος τα 10 χιλιόμετρα και το επίκεντρο της δόνησης εντοπιζόταν 25 χιλιόμετρα βορειοανατολικά της Νάξου.
Ωστόσο, λίγο αργότερα το Γεωδυναμικό, αντί για αναθεωρημένη λύση, αφαίρεσε εντελώς τον σεισμό, ενώ και το Ευρωμεσογειακό Ινστιτούτο δεν «ανέβασε» τον σεισμό στη σελίδα του.
Το protothema.gr επικοινώνησε με τον δήμαρχο Νάξου, ο οποίος είπε ότι δεν έγινε κανένας σεισμός στο νησί.
Με τη σειρά του, ο διευθυντής Ερευνών του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, Θανάσης Γκανάς, είπε ότι δεν έγινε σεισμός.
«Δεν έχουμε καμία τέτοια ενημέρωση» σημείωσε και ο σεισμολόγος Γεράσιμος Χουλιάρας.
Κλείσιμο
Από την πλευρά του, μιλώντας στο protothema.gr, ο αναπληρωτής διευθυντής του Γεωδυναμικού, Βασίλης Καραστάθης, εξήγησε: «Ήταν λάθος του αυτόματου συστήματος, το οποίο τώρα με την κακοκαιρία το συντηρούμε. Στον κόσμο έχει εμπεδωθεί η ασφάλεια του αυτόματου συστήματος, γιατί τα λάθη του είναι μόνο της τάξεως του 1%, δηλαδή στους 100 σεισμούς μπορεί να βγει και ένα λάθος. Όμως, χρειάζεται όλοι να κοιτούν τις εκθέσεις των αναλυτών, όχι κατευθείαν στο αυτόματο, γιατί μια τεχνική βλάβη λόγω κακοκαιρίας με κάποιες ειδικές συνθήκες μπορεί να γίνει ένα λάθος».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.