Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα στο μετρό του Αιγάλεω: Άνοιξε και πάλι για το κοινό ο σταθμός
Ο σταθμός αποκλείστηκε από την ΕΛ.ΑΣ ενώ αστυνομικοί πραγματοποίησαν έρευνες χωρίς να βρουν τίποτα
UPD:
Φάρσα αποδείχθηκε το λεφώνημα για βόμβα στον σταθμό του Μετρό Αιγάλεω. Υπενθυμίζεται πως στις 15:25 άγνωστος άνδρας τηλεφώνησε σε ιστοσελίδα και είπε πως έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός στο μετρό του Αιγάλεω και θα εκραγεί στις 17:15.
Ο σταθμός αποκλείστηκε από την αστυνομία ενώ μετά από εξονυχυστικό έλεγχο δεν εντοπίστηκε τίποτα. Πλέον ο σταθμός άνοιξε και πάλι για το επιβατικό κοινό. Ειδήσεις σήμερα
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους