Ρομά ξυλοκόπησαν και λήστεψαν υπαλλήλους του υπουργείου Περιβάλλοντος
Οι δύο υπάλληλοι ξυλοκοπήθηκαν μέρα μεσημέρι απο την ομάδα των 15 Ρομά (ανάμεσα τους υπήρχαν και ανήλικοι), οι οποίοι τους λήστεψαν και στη συνέχεια έκαναν γυαλιά - καρφιά το υπηρεσιακό όχημα
Ρομάέδειραν και λήστεψαν υπαλλήλους του υπουργείου Περιβάλλοντος που ακολούθησαν το gps και βρέθηκαν κατά λάθος στον καταυλισμό τους στη Θήβα!
Οι δύο υπάλληλοι ξυλοκοπήθηκαν μέρα μεσημέρι απο την ομάδα των 15 Ρομά (ανάμεσα τους υπήρχαν και ανήλικοι), οι οποίοι τους λήστεψαν και στη συνέχεια έκαναν γυαλιά - καρφιά το υπηρεσιακό όχημα.
Τους έβγαλε ο navigator
Η περιπέτεια των δύο υπαλλήλων του Τμηματος Μεταλλείων Νοτίου Ελλάδος του Υπουργείου Περιβάλοντος, σημειώθηκε το μεσημέρι της 1ης Ιουνίου.
Ήταν λίγο μετά τις 12:30 όταν οι δυο άνδρες ηλικίας 46 και 49 ετών, που επέβαιναν σε ενα υπηρεσιακό γκρί Toyota Prius και κατευθύνονταν στη Θήβα, ακολουθούν το gps για να φθάσουν στον προορισμό τους.
Ο πλοηγός, τους βγάζει σε μια παράκαμψη που τους οδήγησε μέσα σε εναν καταυλισμό Ρομα.
Πριν προλάβουν να αντιδράσουν και να φύγουν, μια ομάδα 15 Ρομά, ανάμεσα τους και ανήλικοι, κυκλώνουν το υπηρεσιακό οχημα και αναγκάζουν τους επιβάτες να κατέβουν.
Εκεί αφού τους ξυλοκοπούν στη συνέχεια αρπάζουν απο τον ενα το κινητό του, απο τον δευτερο δυο κινητά ενώ πριν εξαφανιστούν, φρόντισαν να σπάσουν το αυτοκίνητο. Έρευνες για την υπόθεση διενεργεί η Ασφάλεια Θήβας.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.