Επιδείνωση παρουσίασε χθες η κατάσταση της υγείας του 74χρονου καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιά και πρώην βουλευτή Θεόδωρου Κατσανέβα, που νοσηλεύεται από τις 19 Απριλίου με κορωνοϊό, στο Σισμανόγλειο νοσοκομείο. Ετσι, οι γιατροί προχώρησαν χθες το βράδυ στη διασωλήνωσή του.
O ίδιος, με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις 18 Απριλίου, όταν και διαγνώσθηκε θετικός, είχε ενημερώσει ότι 4 μέρες νωρίτερα, δηλαδή στις 14 Απριλίου, είχε κάνει την πρώτη δόση του εμβολίου. Πιθανότατα, όταν εμβολιάσθηκε να είχε ήδη προσβληθεί.
Με επίκεντρο τις τοπικές κοινωνίες, η ΑΒ Βασιλόπουλος πραγματοποίησε 150 δράσεις εθελοντισμού σε όλη τη χώρα, με τη συμμετοχή περισσότερων από 4.500 ανθρώπων.