
Επίσης Το 1958 στο μοναστήρι του Αγίου Σάββα κοντά στην Ιερουσαλήμ ένας αμερικανός ερευνητής ανακάλυψε ένα χαμένο γράμμα του Αγίου Κλήμεντος πατριάρχη Αλεξανδρείας (γραμμένο γύρω στο 95 μ.Χ.) που παραδέχονταν ότι στην Καινή Διαθήκη είχε γίνει λογοκρισία και είχαν αφαιρεθεί ολόκληρες παράγραφοι για να μην σκανδαλίζονται οι πιστοί. Μια παράγραφος που έλειπε, ανέφερε ο Κλήμης, από το κατά Μάρκον Ευαγγέλιο (στο κεφ. 10 εμβόλιμη ανάμεσα στους στίχους 34 και 35) αναφέρει ένα θαύμα του Ιησού στην Βηθανία όπου ανάστησε έναν πλούσιο νεαρό (εκτός από τον Λάζαρο). Κύλησε τον λίθο από την θύρα του μνημείου και κράτησε τον αναστημένο νεαρό από το χέρι. «Ο δε νεανίσκος εμβλέψας αυτώ ηγάπησεν αυτόν και ήρξατο παρακαλείν αυτόν ίνα μετ'; αυτού ή. και εξελθόντες εκ του μνημείου ήλθον εις την οικίαν του νεανίσκου. ην γαρ πλούσιος. και μεθ'; ημέρας έξ επέταξεν(*) αυτώ ο Ιησούς και οψίας γενομένης έρχεται ο νεανίσκος προς αυτόν περιβεβλημένος σινδόνα επί γυμνού. και έμεινε συν αυτώ την νύκταν εκείνην. εδίδασκε γαρ αυτόν ο Ιησούς το μυστήριον της Βασιλείας του Θεού». (* = κάλεσε) Και συνεχίζει λίγο παρακάτω ο Κλήμης με άλλο ένα λογοκριμένο κομμάτι: «και έρχεται εις Ιεριχώ και επάγει μόνον. και ήσαν εκεί η αδελφή του νεανίσκου ον ηγάπα αυτόν ο Ιησούς και η μήτηρ αυτού και η Σαλώμη. και ουκ απεδέξατο αυτάς ο Ιησούς» Η επιστολή αποδείχτηκε αυθεντική και ακολούθησε τρομερός σάλος ανάμεσα στους θεολόγους. Τι δίδασκε ο Ιησούς τη νύχτα σ'; έναν γυμνό νεαρό; Γιατί αφαιρέθηκε η παράγραφος; Τι θα σκανδάλιζε τους πιστούς; Πόσο πολύ μοιάζει αυτό το σκηνικό και τι σχέση έχει με τον γυμνό νεανίσκο στο Κήπο της Γεσθημανή; Ποιος ήταν ο νεαρός που αγαπούσε ο Ιησούς και πόσο τον αγαπούσε; Παρόμοια ερωτηματικά γεννά και η αναφορά μέσα στο κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο σε έναν ανώνυμο μαθητή* «όν ηγάπα ο Ιησούς», ο οποίος κατά τον Μυστικό Δείπνο «ην ανακείμενος [...] εν τω κόλπω του Ιησού. [...] επιπεσών δε εκείνος επί το στήθος του Ιησού λέγει αυτώ...» (Ιωαν. 13: 24-25). Ο ίδιος ανώνυμος μαθητής «ον ηγάπα ο Ιησούς» ήταν παρών στην Σταύρωση (Ιωαν. 19: 26) και την τρίτη φορά που εμφανίστηκε ο αναστημένος Ιησούς στους μαθητές του και η ταυτότητά του προκάλεσε απορία στον Πέτρο (Ιωαν. 21: 20) (* στο τέλος του Ευαγγελίου αποκαλύπτεται ότι ο μαθητής ήταν ο ίδιος ο Ευαγγελιστής Ιωάννης).
Στα ευρήματα του ιστορικού καθηγητή Morton Smith του Yale University στο μοναστήρι του Αγίου Σάββα (Μar Saba) στο σημερινό Ισραήλ το έτος 1958, ήταν και μια επιστολή του Κλήμεντος Αλεξανδρείας στην οποία ο Κλήμης αναφέρει ένα περίεργο παλαιό, χαμένο, απόκρυφο, Ευαγγέλιο από την Αλεξάνδρεια με συγγραφέα κάποιον Μάρκο. Στην επιστολή αυτή ο Κλήμης παραθέτει διάφορα χωρία απ’ αυτό το Ευαγγέλιο και αναφέρει επίσης μυήσεις και κατηχήσεις ορισμένων αδελφοποιημένων ομάδων νέων οι οποίες γινόταν εντός χώρων με όλους τους νέους γυμνούς και απλώς καλυμμένους μόνο με ένα σεντόνι επί του γυμνού. Περίεργες και ύποπτες κατηχήσεις, δεν νομίζετε; Έτσι η ορθόδοξη εκκλησία όπως και το μοναστήρι του Αγίου Σάββα προσπάθησαν να αποκρύψουν ή να αλλοιώσουν τα ευρήματα του καθηγητή Morton Smith, αλλά δεν επρόφτασαν διότι τα είχε ήδη φωτογραφήσει.Αυτή η επιστολή του Κλήμεντος μας ενθυμίζει βεβαίως τους δύο και μοναδικούς ξεκάρφωτους στίχους που αναφέρονται στο επεισόδιο του γυμνού νέου κατά την σύλληψη και απαγωγή του Ιησού και οι οποίοι και μόνον διεσώθησαν μέχρις ημών στο Ευαγγέλιο του κανονικού Μάρκου (σύμπτωση άραγε;)Μάρκος14:51-52 «Και εις τις νεανίσκος ηκολούθησεν αυτώ, περιβεβλημένος σινδόνα επί γυμνού· και κρατούσιν αυτόν οι νεανίσκοι. ο δε καταλιπών την σινδόνα γυμνός έφυγεν απ’ αυτών.». Μερικοί επεξηγούν το επεισόδιο αυτό διά του ομοφυλοφιλικού πάθους μεταξύ του νέου αυτού και του Ιησού. Αλλά και το αν ο νέος υπέφερε από ισχυρή αρρώστια τρέλας το επεξηγεί μια χαρά.Τί να ήταν άραγε; Ομοφυλόφιλος, ή τρελός, ή κάτι άλλο;Έτσι λοιπόν αυτοί οι δύο στίχοι έχουν εγείρει πλήθος διαφόρων ερμηνειών, εικασιών, εξηγήσεων, κλπ. Δεν χρειάζεται να τις αναφέρομε όλες εδώ, αλλά πρέπει να γράψομε ότι μεταξύ αυτών είναι και η ομοφυλοφιλική ερμηνεία του Θωμά Μάρα την οποία δημοσίευσε εντός του βιβλίου του Οι Αντιφάσεις της Καινής Διαθήκης και η οποία του κόστισε φυλάκιση, πρόστιμο και απαγόρευση του βιβλίου του, το έτος 1979. (Μπορείτε όμως να το βρείτε από αυτούς που το έχουν ή στο Μοναστηράκι ή σε καροτσάκια με βιβλία, κλπ., και να το μελετήσετε.).Πολλοί είναι οι ομοφυλόφιλοι Χριστιανοί, οι οποίοι υποκινούμενοι από την ομοφυλοφιλία τους, επεξηγούν τους στίχους αυτούς με την πιθανότητα, είναι σχεδόν σίγουροι όπως λένε, ότι ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός ήταν ομοφυλόφιλος.Προσκομίζουν και τον μαθητή, από το Κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο, τον οποίον ο Ιησούς ιδιαιτέρως ηγάπα και έγινε επιστήθιός του κατά τον Μυστικόν Δείπνον ως άλλη μία ισχυρή ένδειξη!
το εισιτηριακι το εξασφαλισες. Οσοι δε ακολουθουν τον Χριστο και ποσο μαλλον τον βριζουν θα πανε σιγουρα εκει που θελουν
ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΓΙΑ ΑΝ ΕΙΧΕ ΒΙΑΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΑΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΣΑΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΑΙΝΑ ΚΑΝ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ
Μπορει να καταντησαν να ακολουθησουν τετοιο δρομο επειδη όντως βιαστηκαν στα 10 να τ πειτε του Κούγια
Ματθαίος 19: 13-15: «Τότε προσηνέχθη αυτώ παιδία, ίνα επιθή αυτοίς τας χείρας και προσεύξηται· οι δε μαθηταί επετίμησαν αυτοίς. ο δε Ιησούς είπεν· άφετε τα παιδία και μη κωλύετε αυτά ελθείν προς με· των γαρ τοιούτων εστίν η βασιλεία των ουρανών. και επιθείς τας χείρας αυτοίς επορεύθη εκείθεν.»Λουκάς 18: 15-17: «Προσέφερον δε αυτώ και τα βρέφη ίνα αυτών άπτηται· και ιδόντες οι μαθηταί επετίμησαν αυτοίς. ο δε Ιησούς προσκαλεσάμενος αυτά είπεν· άφετε τα παιδία έρχεσθαι προς με και μη κωλύετε αυτά· των γαρ τοιούτων εστίν η βασιλεία του Θεού. αμήν λέγω υμίν, ος εάν μη δέξηται την βασιλείαν του Θεού ως παιδίον, ου μη εισέλθη εις αυτήν.».Μάρκος 10: 13-16: «Και προσέφερον αυτώ παιδία, ίνα αυτών άψηται· οι δε μαθηταί επετίμων τοις προσφέρουσιν. ιδών δε ο Ιησούς ηγανάκτησε και είπεν αυτοίς· άφετε τα παιδία έρχεσθαι προς με, και μη κωλύετε αυτά· των γαρ τοιούτων εστίν η βασιλεία του Θεού. αμήν λέγω υμίν, ος εάν μη δέξηται την βασιλείαν του Θεού ως παιδίον, ου μη εισέλθη εις αυτήν. και εναγκαλισάμενος αυτά κατηυλόγει τιθείς τας χείρας επ’ αυτά.».Παρ’ όλα ταύτα σε όλους τους αιώνες του Χριστιανισμού η παιδεραστία οργιάζει μεταξύ κληρικών, πολλών μοναχών και πολλών Χριστιανών λαϊκών. Οι πιο πολλές από τις χιλιάδες αιρέσεις της μίας αγίας καθολικής και αποστολικής εκκλησίας έχουν επιδείξει μεγάλες επιδόσεις σ’ αυτό το σπορ μέχρι και σήμερα. Το χρυσό μετάλλιο το κατέχει βεβαίως η καθολική εκκλησία και ο κλήρος της, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι άλλοι είναι αθώες περιστερές. Δεν γνωρίζω κατά πόσον οι κληρικοί παρερμηνεύουν το: «και εναγκαλισάμενος αυτά κατηυλόγει τιθείς τας χείρας επ’ αυτά.», κλπ, των προηγουμένων αναφορών.Παρ’ όλα ταύτα σε όλους τους αιώνες του Χριστιανισμού η παιδεραστία οργιάζει μεταξύ κληρικών, πολλών μοναχών και πολλών Χριστιανών λαϊκών. Οι πιο πολλές από τις χιλιάδες αιρέσεις της μίας αγίας καθολικής και αποστολικής εκκλησίας έχουν επιδείξει μεγάλες επιδόσεις σ’ αυτό το σπορ μέχρι και σήμερα. Το χρυσό μετάλλιο το κατέχει βεβαίως η καθολική εκκλησία και ο κλήρος της, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι άλλοι είναι αθώες περιστερές. Δεν γνωρίζω κατά πόσον οι κληρικοί παρερμηνεύουν το: «και εναγκαλισάμενος αυτά κατηυλόγει τιθείς τας χείρας επ’ αυτά.», κλπ, των προηγουμένων αναφορών.
Ο κουγιας θεωρει ομαλοτητα το να πηγαινει κανεις με ανηλικα αρκει να υπαρχει ''συναινεση''. Η αποψη του ειναι οχι για εναν καλυτερο κοσμο αλλα για διεφθαρμενο κοσμο. Οταν ενας ενηλικας επαγγελματικα επιτυχημενος, με μεγαλες διασυνδεσεις που φαινεται σπουδαιος στα ματια ανηλικων και αυτο το εκμεταλευεται και κανει καταχρηση εξουσιας και τα παρασερνει σε βρωμικες καταστασεις αυτο δεν λεγεται συναινεση ειναι βιασμος! Δεν χρειαζεται να ασκηθει βια, η αποπλανηση ανηλικου ειναι απο μονη της βιασμος. Οταν ενας ανωμαλος καταφερνει να παιρνει ενα παιδι αγουρο αβγαλτο στα χερια του αυτο που παει να κανει ειναι να το πλασει οπως αυτος θελει και να προσπαθησει να το κανει και αυτο διεστραμμενο σα τα μουτρα του και βια να μην εχει ασκησει τι σημαινει υπηρχε συναινεση? Υπαρχει αποπλανηση και καταχρηση εξουσιας σε βαθμο κακουργηματος. Παει να κανει αβγαλτα παιδια να σκεφτονται βρωμικα και ανηθικα, οτι με τετοιους ανηθικους τροπους μπορουν να πανε μπροστα, οτι με την ανηθικοτητα πετυχαινουν στη ζωη. Συνηθως ασκουν και ψυχολογικη βια και τα τρομοκρατουν. Ειναι ατομα επικινδυνα που διαβαλλουν ψυχες που θελουν να μαθαινουν την ανηθικοτητα στα παιδια για να ικανοποιουν τις ανωμαλιες τους και να εχει συνεχεια η διεφθαρμενη κοινωνια τους, να ειναι πολλοι οι διεφθαρμενοι για να στηριζουν ο ενας τον αλλον. Τον ειχαν διωξει και απο μια σχολη μετα απο καταγγελιες σπουδαστων. Ηταν γνωστο τι ατομο ηταν! Τι δασκαλοι ειναι αυτοι? Οπως αυτος ο διεστραμμενος δασκαλος που βιαζε το παιδι που ηταν και συγγενης του, μηπως υπηρχε και εδω συναινεση? Ντροπη! Πως διοριστηκε αραγε κι αυτος? Μια αλλη δασκαλα τα εφτιαξε λεει με τον μαθητη της, μια αλλη με την μαθητρια της .... Ωραιοι δασκαλοι μπραβο! Που τους βρηκαν? Αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι πολλοι γνωριζαν για τον λιγναδη. Υπηρχαν μεχρι και καταγγελιες στην αστυνομια απο ενοικους της πολυκατοικιας οπου εμενε, που εβλεπαν και ακουγαν αναρμοστα και ασχημα πραγματα και δυστυχως η αστυνομια δεν εκανε τιποτα! Υπαρχουν ομως τα θυματα και οι μαρτυριες που δεν αφηνουν περιθωρια αθωοτητας. Ολοι γνωριζαν... μονο η κυβερνηση δε γνωριζε και ολοι βλεπουν οτι ειναι ενοχος...μονο ο κουγιας δεν το βλεπει.
την Κονιόρδου ξέχασες συριζοτρολακι. Μια χαρά τον ήξερε και δεν αποκλειεται και να ήξερε γενικώς. Σας βλεπει ο κόσμος και ξερνά ρε ζαιοι πάρτε το χαμπάρι.
Έχουν στηθεί λαϊκά δικαστήρια παντού Καταργήθηκε το τεκμήριο της αθωότητας Ξεκατινιασμα παντού. Κάθε πικραμένη εκφέρει άποψη για στοιχεία δικογραφίας δίχως γνώσεις νομικής.Υποκριτες και Φαρισαίοι. Λάτρεις της κλειδαρότρυπας. Ημιμαθείς κ στην καλύτερη περίπτωση, άριστοι σε θεματολογία τηλεοπτικών εκπομπών.
ελεεινίτσα που μας χρειάζονται τάχα μου γνώσεις ανθυποδικολαβίας για το φως φανάρι... άιντε κάνε μας τη χάρη που υποτιμάς τη νοημοσύνη μας... που σας ξαμόλυσε όλα τα βλαμμένα του γραφείου του ο κοντός με τη γραβάτα και απαντάτε σε όλα τα σχόλια για να επηρεάσετε την κοινή γνώμη με σχετικοποιήσεις και σοφιστείες δ' δημοτικού. Άιντε αδειάστε μας το χώρο χιλιάδες παράσιτα της νομικής απιστήμης να ούμε, που ούτε πρωτοβάθμια εξίσωση δεν μπορείτε να λύσετε αλλά βγάζετε το ψωμί σας κάνοντας το άσπρο μαύρο. ΟΥΣΤ.
Σεβασμο στη θρησκεια μας. Μη βαζεις μηνυματα που προσβαλουν τον Χριστο. Ο καθε προβληματικος θελει και τον αλλον προβληματικο για να νιωθει καλα. Μη τους κανει τη χαρη.
Έξω οι χριστιανοί!
οσο και να μη το θελουν οι ανθελληνες αντιχριστοι. Ολοι οι πατριωτες Ελληνες και χριστιανοι προσευχομαστε για τη σωτηρια της Ελλαδας του ελληνικου λαου και για ενα κοσμο χωρις σαπιλα