Οι Κινητές Ομάδες Υγείας μετέβησαν σήμερα σε γηροκομείο προκειμένου να εμβολιαστούν οι ηλικιωμένοι που διαμένουν σε αυτό ενώ το «παρών» έδωσε κι ο πρόεδρος του ΕΟΔΥ, Παναγιώτης Αρκουμανέας.
Οι Κινητές Ομάδες Υγείας ΚΟΜΥ) του ΕΟΔΥ ξεκίνησαν τους εμβολιασμούς στις Μονάδες Φροντίδας Ηλικιωμένων. Πρώτη εμβολιάστηκε η κ. Δέσποινα, 95 ετών! 🙏 #ΕΟΔΥ #ΥπουργειοΥγειας