Νέα ήθη καλούνται να υιοθετήσουν οι καταναλωτές μετά το μερικό άνοιγμα του λιανεμπορίου με την διαδικασία του click awayπροκειμένου να αποφευχθεί ο συνωστισμός στα καταστήματα.
Μετά την παράδοση απ' έξω για το λιανεμπόριο, όμως, σειρά παίρνουν και τα μεγάλα εμπορικά κέντρα που καλούνται να εξυπηρετήσουν το κοινό προσαρμοζόμενα στις επιταγές της πανδημίας.
Οι πελάτες θα εισέρχονται στο πάρκινγκ του εμπορικού κέντρου, κατόπιν ραντεβού έχοντας μαζί τους την ταυτότητα και αποδεικτικό της αγοράς τους κι ένας υπάλληλος θα παραλαμβάνει τον κωδικό της παραγγελίας του από το εκάστοτε κατάστημα.
Μέσα σε λίγα λεπτά, θα παραδίδει το πακέτο στον πελάτη, ο οποίος θα προσέρχεται στον εξωτερικό χώρο με το αυτοκίνητό του και θα περιμένει με τη... μηχανή αναμμένη για να αποφευχθεί ο συνωστισμός. Σημειώνεται ότι προϋπόθεση είναι να έχει γίνει η παραγγελία ηλεκτρονικά και να έχει προπληρωθεί με κάρτα, καθώς δεν θα δίνεται η δυνατότητα για πληρωμή στο σημείο.
Η ετήσια Έρευνα Scale Up Confidence Survey 2025 της Deloitte αποτυπώνει έναν κλάδο που ωριμάζει, συγκρατεί τη δυναμική του και προσαρμόζεται στις προκλήσεις ενός αβέβαιου περιβάλλοντος.
Η καινοτόμος πλατφόρμα Fieldoo δίνει στις επιχειρήσεις πλήρη έλεγχο στο field marketing και τις πωλήσεις, προσφέροντας άμεσα, αξιόπιστα δεδομένα και ευέλικτες, εξατομικευμένες λύσεις για κάθε ανάγκη.
Θωρακίζουμε το δέρμα μας απέναντι στην ηλιακή ακτινοβολία με τα καινοτόμα αντηλιακά της La Roche-Posay και απολαμβάνουμε τον ήλιο και το καλοκαίρι με ασφάλεια και ξεγνοιασιά.