Ακόμη έναν νεκρό θρηνεί η χώρα μας από την πανδημία του κορωνοϊού.
Σύμφωνα με πληροφορίες εχθές στις 22.00 κατέληξε άνδρας 87 ετών που νοσηλευόταν στο «401» Στρατιωτικό Νοσοκομείο.
Ο άτυχος άνδρας είχε υποκείμενα νοσήματα.
Νωρίτερα έγινε γνωστό ότι εχθές στις 23:00 κατέληξε άνδρας 83 ετών που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του «Θριασιου». Ο άτυχος άνδρας είχε διακομισθεί στο νοσοκομείο από τη Μυτιλήνη στις 7 Σεπτεμβρίου και έπασχε από υποκείμενο νόσημα.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.