Μέτρα για τον κορωνοϊό - Συναυλίες: Θεατές με μάσκες και αποστάσεις στη συναυλία Ξαρχάκου
Ο μεγάλος Έλληνας Μαέστρος «απογείωσε» το κοινό και καταχειροκροτήθηκε - Επίβλεψη για την τήρηση των υγειονομικών μέτρων από εθελοντές αλλά και την αστυνομία
Αυτή η συναυλία στο αρχαίο θέατρο των Φιλίππων, παρά το «βαρύ» κλίμα που έχει διαμορφωθεί λόγω της αύξησης κρουσμάτων κορωνοϊού, και παρά την καλοκαιρινή βροχή, τουλάχιστον 1.000 θεατές βρέθηκαν το βράδυ του Σαββάτου 1 Αυγούστου 2020 στο αρχαίο θέατρο για τη συναυλία του Σταύρου Ξαρχάκου στο πλαίσιο του 63ου Φεστιβάλ Φιλίππων.
Η τήρηση τωνυγειονομικών μέτρων βρίσκονταν ψηλά στις προτεραιότητες των διοργανωτών και αυτό γίνονταν αισθητό ακόμα και πριν από την είσοδο στον αρχαιολογικό χώρο, από τα εκδοτήρια των εισιτηρίων. Εκεί, άνδρες της Αστυνομίας ζητούσαν από όλους τους θεατές να φορέσουν μη ιατρική μάσκα. Όσοι δεν είχαν, θα έπρεπε να την προμηθευτούν, ειδάλλως η είσοδος δεν επιτρέπονταν.
Η διαδρομή από τα εκδοτήρια μέχρι και τις κερκίδες του αρχαίου θεάτρου ήταν «γεμάτη» από στελέχη του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας, εθελοντές του Φεστιβάλ αλλά και αστυνομικούς οι οποίοι φρόντιζαν έτσι ώστε να τηρούνται οι αποστάσεις των δύο μέτρων.
Το κοίλο του θεάτρου ήταν «σημαδεμένο» με κιμωλία, με τα «Χ» να σημαίνουν τις απαραίτητες αποστάσεις που θα πρέπει να τηρούνται, με τους θεατές να πρέπει να κάθονται ανά δύο.
Κάθε πέντε λεπτά, μέχρι και αμέσως πριν την έναρξη της συναυλίας (στις 21:15 περίπου) από τα ηχεία ακούγονταν η οδηγία ότι η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης, σύμφωνα με όσα αναφέρει ρεπορτάζ του kavalapost.gr.
Μάλιστα, οι εθελοντές δεν σταμάτησαν λεπτό να «επιβλέπουν» τους θεατές και να κάνουν παρατήρηση σε όσους, έχοντας καθίσει στις θέσεις τους, «χαλάρωναν» ή έβγαζαν τη μάσκα.
Σχεδόν δύο ώρες μετά, η αποχώρηση των θεατών έγινε συντεταγμένα, με τους θεατές να συμμορφώνονται στις υποδείξεις των εθελοντών που «έδειχναν» την τμηματική έξοδο ανά κερκίδα.
Μέσα από τις δωρεές τους από την πλατφόρμα, οι χρήστες του efood συνεισφέρουν σε μια πληθώρα σημαντικών σκοπών και αναδεικνύουν τον καθοριστικό κοινωνικό ρόλο της κορυφαίας υπηρεσίας delivery στην Ελλάδα.
Για την HELLENiQ ENERGY, η στήριξη των γυναικών που βρίσκονται σε ανάγκη δεν είναι απλά μια ημερολογιακή γιορτή, αλλά μία διαρκής πράξη αγάπης και αλληλεγγύης.
H Vistabet επέστρεψε δυναμικά με νέα καμπάνια που τα «σπάει» και το σύνθημα «Vistabet και καλή διασκέδαση» σε βάζει πρώτο… τραπέζι στο πορτοκαλί Live Casino.