ΣΕΤΕ- Σκληρή γλώσσα για τα κονδύλια προβολής του τουρισμού: Πρωτοφανή ψεύδη τα περί 32 εκατ. ευρώ

sete

 Ό,τι έχει να κάνει με το αν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος, διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, υπογραμμίζει η σχετική ανακοίνωση

Δωρέαν, με παραχώρηση ελεύθερης δικαιωμάτων από τη Marketing Greece είναι η νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό που παρουσιάστηκε την περασμένη Πέμπτη, με την εταιρεία, η οποία συνδέεται με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων να διευκρινίζει ότι ό,τι έχει να κάνει με το αν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος, διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ.

Ο ΣΕΤΕ δίνει απάντηση με σκληρή γλώσσα στις πληροφορίες που διακινούνται και φέρουν την Marketing Greece, να λαμβάνει με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, ποσό 32 εκατ. ευρώ για την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού, δίνει ο ΣΕΤΕ.

«Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι ο ΣΕΤΕ και η MG, δεν διεκδίκησε ποτέ στο παρελθόν, δεν ανέλαβε και ούτε σκοπεύει να το κάνει σήμερα ή στο μέλλον, καμία διαχείριση κονδυλίων του Υπουργείου Τουρισμού ή του ΕΟΤ. Πρόκειται για συκοφαντικά και πρωτοφανή ψευδή» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΤΕ.

«Τις τελευταίες ώρες, διακινείται με παραπλανητικά δημοσιεύματα και ανυπόστατες δηλώσεις η ψεύτικη είδηση ότι η Marketing Greece και ο ΣΕΤΕ, ανέλαβαν με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, ποσό 32 εκατ. ευρώ για την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού.

Η μοναδική ανάθεση που έχει υπάρξει και είναι αναρτημένη στη Διαύγεια, είναι το ποσό των 99.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για να μπορέσει η καμπάνια #greecefromhome -η εξαιρετική προωθητική ενέργεια της χώρας κατά τη διάρκεια του lockdown- να «τρέξει» στις διαδικτυακές πλατφόρμες του εξωτερικού. Το διαχειριστικό όφελος της εταιρείας από την ενέργεια αυτή ύψους 9.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, επανεπενδύθηκε στην ενέργεια, μαζί με άλλα 15.000 ευρώ από τα κεφάλαια της εταιρείας, για να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το αποτύπωμα της καμπάνιας. Όλα τα αποτελέσματα και τα οικονομικά στοιχεία της δράσης θα είναι αναρτημένα στο site της εταιρείας. Συμπέρασμα, η εταιρεία όχι μόνο δεν έχει κανένα όφελος από την ανάθεση των 99.000 ευρώ, αλλά προσθέτει και δικά της κεφάλαια».


Όπως επισημαίνει ο ΣΕΤΕ, για όσους δεν γνωρίζουν, η MG, στα επτά χρόνια της λειτουργίας της, έχει επενδύσει για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού διεθνώς, πάνω από 8,5 εκατομμύρια ευρώ, των μετόχων της και των εταιρειών που τη στηρίζουν, στο σύγχρονο πεδίο του digital marketing. Και φυσικά, έχει συνεργαστεί και στο παρελθόν με το ελληνικό δημόσιο, το 2015 εν μέσω capital controls και το 2019, προσφέροντας και πάλι δωρεάν υλικό και καμπάνιες.

Τέλος, το βίντεο για τη καμπάνια της χώρας στο εξωτερικό που παρουσιάστηκε την Πέμπτη σε ειδική εκδήλωση παρουσία του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, δημιουργήθηκε από τη Marketing Greece, τον Στηβ Βρανάκη και τον ΕΟΤ, πληρώθηκε εξ’ ολοκλήρου από την MG και παραδόθηκε δωρεάν στην Κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων. Το κόστος του ελληνικού δημοσίου για την καμπάνια είναι μηδενικό.

«Διευκρινίζουμε για μια ακόμα φορά: Ό,τι έχει να κάνει με το αν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος, διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ», αναφέρει ο Σύνδεσμος.

Κλείνοντας, ο ΣΕΤΕ δηλώνει κατηγορηματικά, ότι ο ελληνικός τουρισμός, οι επιχειρήσεις του, οι εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι που πλήττονται σφοδρά από την υγειονομική κρίση, δεν πρέπει και δεν μπορούν να γίνουν το πεδίο σύγκρουσης μικρών ή μεγάλων συμφερόντων και σκοπιμοτήτων.




Ειδήσεις σήμερα:


Πένθος στην Ηλεία: Πέθανε η 27χρονη που είχε πέσει σε κώμα αφού γέννησε

Δένδιας: Ο,τι κάνει η Τουρκία, θα της γυρίσει μπούμερανγκ

Η Ινδία πήρε από την Ιταλία την 6η θέση στον κόσμο σε αριθμό κρουσμάτων κορωνοϊού
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (23)

χμμμ

Η MG έχει πάψει από χρόνια να είναι ΜΚΟ. Είναι ανωνυμη εταιρία πλέον.

Τρολ

Υπάρχουν και χειρότερα από την αντιπολιτευτική ανικανότητα και το χαμηλό πνευματικό επίπεδο....η παντελής έλλειψη φαντασίας και η μονότονη επανάληψη της ίδιας ανοησίας! Είναι αυτό που λέμε αηδία κατάντησα....αλλά κάτω δεν το βάζω! Απαλλάσομαι λόγω βλακείας....

Montazieros

Πρέπει να είσαι totally στόκος για να μην καταλαβαίνεις ότι παράγεις πολύ περισσότερη λάσπη από ότι μπορεί ο ψηφοφόρος σου να καταναλώσει. Τον έχεις στουμπώσει πέντε χρόνια με... Documenta για ανύπαρκτα σκάνδαλα και δεν σε πιστεύει πλέον ούτε ο τελευταίος μετακλητός που διορίστηκε επί των ημερών σου. Πάντως εμείς γελάμε πολύ με την αφέλεια ορισμένων να επιμένουν να εφαρμόζουν πρακτικές 2015 αφού μόνο αυτό ξέρουν να κάνουν. Έχουν την κατανόηση και την αγάπη μας.

Πολιτική ένδεια

Ρε Συριζοειδή!! Κατανοούμε απόλυτα την πλήρη αδυναμία σας να αρθρώσετε ουσιαστικό αντιπολιτευτικό λόγο......αλλά μήπως το ξεφτυλίσατε λιγουλάκι??? Έχει και πιό κάτω από 20%....συνεχίστε!

ΜΑΡΙΑ

Το αρθρο 69 της ΠΝΠ 13/4/2020 (Μετρα για τον Τουρισμο, συμβασεις προωθησης με απευθειας αναθεσεις μονο με την MG, που Προεδρος της ειναι ο Προεδρος του ΣΕΤΕ) δεν τα λεει ετσι ακριβως.

lancaster

το βιντεο της τουριστικης καμπανιας με πολυ αντιγραφη διαφημιστικου σποτ γνωστης μαρκας..... αντιηλιακου!

Γιάννης

Ε και; Πες το ξεκάθαρα "Ήθελα το βίντεο με ΤΖΑΤΖΙΚΙ"!

Προπαγάνδα

Είσαι σίγουρος; Είδες τα βιντεάκια από τα οποία λες ότι "κλάπηκε" η ιδεα; Καμία σχέση ούτε στο ελάχιστο και για του λόγου το αληθές μπες και δες. Προπαγάνδα 3ου Ράιχ από τον Κουλογλου https://m.tvxs.gr/mo/i/318696/f/news/ellada/copy-paste-synthima-tis-kampanias-toy-eot-poy-stoixise-32-ekat-eyro.html

Ψεκασμένε & Πονηρεμένε(μήπως είναι και αυτό δάκτυλος Αμερικάνων)

Αφού πιστεύεις την παπαριά του ευρωβουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Κούλογλου, ότι κάτι που προσφέρθηκε δωρεάν κόστισε 32 εκατ.€, ... άξια τα 0,60€ που έπαιρνες

ΤΕΛΑΜΩΝ

Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΪΚΙΣΜΟΥ .. ΛΕΝΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΥΚΟΛΑ ΨΕΜΑΤΑ , ΔΙΟΤΙ ΠΟΝΤΑΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ...

Αλέκσης Κατσαπλιάς και ΣΙΑ

Επιτέλους! Εντοπίσαμε λιγάκι καλύτερο αντιπολιτευτικό αφήγημα από την βασιλόπιτα του Βορίδη και την συναυλία της Πρωτοψάλτη! Η πολιτική πενία τέχνας κατεργάζεται....την κατανόησή σας!

Τρολ

Που χάθηκες εσύ. Νόμιζα ότι τελικά διοριστηκες ( μάλλον δημοτική αστυνομία Μυκόνου ) και έριξες μαύρη πέτρα... Ούτε καν Τρολ των άλλων !!!

ΝΤΡΟΠΗ!

Ειναι ντροπη ενω ολοι ξερουμε ποιος ειναι ο νεος,"Ηρακλης","Μωυσης", "Τσωρτσιλ",ο "ηγετης του 21 αιωνα", καποιος ομως ειχε αντιθετη αποψη και τον υποδεχεται με την καταπτυστη επιγραφη μπροστα στο Αιγλη ως ....ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΕΙΛΗ!

Γραμμή Άκη

Ε, μετά τον Εθνάρχη της Αριστεράς και τον ηγέτη που βγαίνει κάθε εκατό χρόνια ...

Takis

Η χειρότερη καμπάνια ever. Το βιντεάκι δεν κοστίζει ούτε 500 ευρώ. ΟΛΟΙ στον Εισαγγελέα.

ΧΜ

Όλα τα λαμόγια του...Τσίριζα στον εισαγγελέα ,τώρα.

👌Asxetos

Όσο και αν κοστίζει, δωρεάν το έκανε η μη κερδοσκοπική εταιρεία Marketing Greece. Τι δεν καταλαβαίνεις?

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης