Ρικάρντο Τζιράουντι: Ο Μονεγάσκος που έφερε στην Ευρώπη το «black angus»

Ρικάρντο Τζιράουντι: Ο Μονεγάσκος που έφερε στην Ευρώπη το «black angus»

Τα εστιατόριά του, ανάμεσά τους και τα διάσημα «Beefbar», αποτελούν meeting point διασημοτήτων και jet setters απ' όλο τον κόσμο, ενώ ο ίδιος έχει ανακηρυχθεί σε βασιλιά της κρεατοφαγικής εστίασης

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
giraudi-0
Το περιοδικό «Forbes» τον συμπεριέλαβε στους πιο επιδραστικούς ανθρώπους του παγκόσμιου γαστρονομικού γίγνεσθαι αφού πολλά από τα εστιατόριά του, ανάμεσά τους και τα διάσημα πλέον «Beefbar», βρίσκονται κάθε χρόνο στις πρώτες θέσεις στις λίστες διαφόρων φορέων, περιοδικών και επιτροπών. Παρίσι, Χονγκ Κονγκ, Μεξικό, Ντουμπάι, Βουδαπέστη, Μύκονος, Τουλούμ και Σεν Τροπέ διαθέτουν από ένα «Beefbar» προσελκύοντας από τραπεζίτες και διασημότητες μέχρι φίλους του κρέατος που ξέρουν να εκτιμούν την πανάκριβη και ανώτερη πρώτη ύλη που χρησιμοποιεί η αλυσίδα. Ως επαγγελματίας, ο Ρικάρντο μετρά ήδη πολλές βραβεύσεις και απολαμβάνει διθυράμβους από τους κριτικούς αλλά και τη γαστρονομικά εκπαιδευμένη πελατεία του. Το «Beefbar» του Χονγκ Κονγκ, μάλιστα, το 2017 κέρδισε και αστέρι Michelin, το οποίο διατηρεί. Το 2018 το περιοδικό «Wallpaper» απένειμε στο Jamón de Buey de Kobe που λάνσαρε ο Τζιράουντι το Design Award for Βest Working Lunch, ενώ φέτος το εκλεκτικό «Monocle» συμπεριέλαβε τα «Beefbar» στη λίστα του με τα 50 Καλύτερα Εστιατόρια. Στα 44 χρόνια του, ο Ρικάρντο Τζιράουντι ήδη θεωρείται μορφή στον χάρτη της παγκόσμιας γαστρονομίας αφού έχει δεχτεί το τιμητικό μετάλλιο του Αστέρα της Δημοκρατίας της Γκαμπόν, του Ιππότη της Τιμής από την ιταλική κυβέρνηση, ενώ είναι και Πρέσβης Καλής Θελήσεως για το πριγκιπάτο του Μονακό.

giraudi-1
Το «Song Qi», στο Μονακό, είναι ένα από τα 20 εστιατόριά του σε διάφορες χώρες του κόσμου


Ο γοητευτικός επιχειρηματίας ιταλικών καταβολών από το Μονακό έχει καταφέρει με τις επιλογές του να ταυτίσει το όνομά του με ένα upper class lifestyle. Στην καθημερινότητά του επιλέγει casual chic outfits, ενώ υιοθετεί ό,τι πιο in έχει να επιδείξει η ανδρική μόδα, αφού το καλογυμνασμένο του σώμα του το επιτρέπει. Αν τον ρωτήσεις πώς χαλαρώνει, θα σου απαντήσει: «Με γυμναστική, βόλτες και ένα καλό δείπνο». Γεννημένος σε επιχειρηματική οικογένεια, καθότι ο πατέρας του Ερμίνιο δημιούργησε και κατέχει την Giraudi Group, ο Ρικάρντο μυήθηκε στα μυστικά των deals αλλά και του ποιοτικού κρέατος από μικρός. Η εταιρεία θεωρείται η βασίλισσα στην παγκόσμια εμπορία κρέατος, αφού διανέμει στην Ευρώπη το 40% του μοσχαρίσιου, το 30% του βοδινού και το 10% του χοιρινού κρέατος. Χάρη στο ανήσυχο πνεύμα του, ο Ρικάρντο μπήκε πριν απόμερικά χρόνια στην αγορά και άλλων κρεάτων, τα οποία και έκανε μόδα. Εφερε το πασίγνωστο αμερικανικό Black Angus και το ιαπωνικό Κοbe Beef και ανέλαβε τη διανομή τους στα καλύτερα εστιατόρια, μεταξύ των οποίων και το θρυλικό μυκονιάτικο «Nammos». «Στο “Nammos” γεννήθηκε η επαγγελματική μου σχέση με την Ελλάδα. Eφερα μερικά από τα καλύτερα Κοbe μας, τα οποία άρεσαν και έβρισκαν μεγάλη αγοραστική ανταπόκριση. Με τον καιρό έκρινα ότι ένα corner σε έναν μόνο χώρο δεν αρκούσε. Τότε ο Στράτος Δρακούλης -των ομώνυμων καταστημάτων κρέατος- με έφερε σε επαφή με τον ιδιοκτήτη του μυκονιάτικου ξενοδοχείου “Bill & Coo”, το οποίο δίνει τη δέουσα σημασία στον συνδυασμό γευστικής απόλαυσης και υψηλής ποιότητας πρώτης ύλης. Ετσι δημιουργήσαμε το πρώτο ελληνικό “Beefbar”, στην παραλία του Αγίου Ιωάννη, έναν χώρο πραγματικό μοναδικό», εξιστορεί.

Κλείσιμο
giraudi-2
«Beefbar» στο Παρίσι
giraudi-3
«Beefbar» στο Χονγκ Κονγκ


Αν και ο Ρικάρντο Τζιράουντι δεν αναφέρεται ποτέ σε ονόματα πελατών του, θαμώνες του μυκονιάτικου «Beefbar» έχουν βρεθεί να απολαμβάνουν το δείπνο τους δίπλα σε jet setters, όπως η Ευγενία και ο Σταύρος Νιάρχος, η Ευγενία Χανδρή, η Μαριάννα Λάτση, μέλη των οικογενειών Μαρτίνου και Κόκκαλη, αλλά και διάσημους ξένους. «Με τη Μύκονο έχω αναπτύξει μια ιδιαίτερη σχέση, αφού την επισκέπτομαι εδώ και 25 χρόνια. Είναι ένας υπέροχος τόπος με δυνατή ενέργεια όπου βρίσκονται σε εγρήγορση όλες σου οι αισθήσεις. Μου αρέσουν τα αρώματα, τα χρώματα, η ατμόσφαιρά της. Ηταν ο μόνος τόπος που πήγαινα αποκλειστικά για διακοπές και ξεκούραση - μέχρι που άνοιξα τον δικό μου χώρο εκεί. (γελάει) Δεν με πειράζει όμως. Είναι μια καλή αφορμή για να επισκέπτομαι το νησί ακόμη συχνότερα», επισημαίνει.

giraudi-4
«Nacionalista» στο Μονακό
giraudi-5
«Beefbar» στη Μύκονο


Το καθημερινό του πρόγραμμα στο μικροσκοπικό πριγκιπάτο, όπου ζει μόνιμα, είναι απαιτητικό. «Μένω σε έναν ουρανοξύστη του Μονακό μέσα στον οποίο λειτουργούν δύο εστιατόριά μου. Καταλαβαίνετε ότι προσωπικός χώρος και χώροι εργασίας χωρίζονται από μερικά σκαλιά και κάποιες πόρτες. Εργάζομαι πολύ και ταξιδεύω ακόμη περισσότερο. Είμαι συνεχώς μέσα σε ένα αεροπλάνο λόγω των επαγγελματικών μου υποχρεώσεων. Οταν βρίσκομαι στο Μονακό ξυπνώ νωρίς το πρωί, πάω γυμναστήριο ή κάνω σπορ και μετά αρχίζω τα meetings και τα ραντεβού. Το μεσημέρι επιστρέφω πάντα στο σπίτι για φαγητό, το οποίο επιλέγω για λόγους ξεκούρασης να απολαύσω μόνος μου. Στον ελεύθερο χρόνο μου χαλαρώνω ακούγοντας κλασική μουσική, παίζοντας πιάνο και φροντίζοντας τους δύο γιους μου», αναφέρει. Ο Μονεγάσκος επιχειρηματίας εκτός από τα περίφημα «Beefbar» διαθέτει άλλα 20 εστιατόρια σε διάφορα μέρη του κόσμου, ενώ απασχολεί στις επιχειρήσεις του πάνω από 2.000 υπαλλήλους.

giraudi-6
«Mozza» στο Μονακό. Για τον bon vivant Ρικάρντο Τζιράουντι το καλό φαγητό αποτελεί θεµελιώδη λίθο του ευ ζην.


Ηδη ετοιμάζει δύο ακόμη «Beefbar», στο Λουξεμβούργο και στο «Four Seasons Astir Palace - Αthens» που θα ανοίξει την άνοιξη. «Tο interior design του εστιατορίου μας στην Αθήνα δεν θα είναι σαν τα άλλα. Αλλωστε, κανένας χώρος μας δεν θυμίζει άλλον», διευκρινίζει. «Αγαπώ την Αθηναϊκή Ριβιέρα και είμαι ευτυχής που φέτος θα κάνουμε κάτι εκεί». Στα ενδιαφέροντά του, όμως, συγκαταλέγεται και η μόδα, αφού έχει φίλους πρόσωπα διεθνούς φήμης της fashion industry. «Στους χώρους μας έρχονται οι πάντες, από σχεδιαστές και μοντέλα μέχρι σταρ ηθοποιοί και τραγουδιστές. Φυσικά η πολιτική μας απαγορεύει το να κοινοποιούμε ονόματα. Δεν θα πω ποτέ “είναι τώρα σε εμάς και τρώει με την παρέα της η τάδε”. Ανθρωπος που εργάζεται στους χώρους μας δεν θα σηκώσει ποτέ το κινητό του για να φωτογραφίσει κάποιον, ούτε καν για selfie. Αυτό εκτιμάται ιδιαίτερα από την πελατεία μας», τονίζει. Οταν τον ρωτώ ποιο είναι το αγαπημένο του πιάτο, απαντά αμέσως: «Κάτι πολύ απλό, ας πούμε η πίτσα μαργαρίτα. Μου αρέσει επίσης το προσούτο Κοbe Beef αλλά και ο Kobe Beef γύρος» ◆
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ