Επιστήμονες ταυτοποίησαν εξωπλανήτες με ίδιες συνθήκες δημιουργίας ζωής όπως η Γη

planets

Οι επιστήμονες έχουν εντοπίσει μια ομάδα πλανητών έξω από το ηλιακό μας σύστημα, όπου υπάρχουν οι ίδιες χημικές συνθήκες που πιθανότατα  έχουν οδηγήσει στη δημιουργία ζωής στη Γη.  Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Cambridge και του Εργαστηρίου Μοριακής Βιολογίας του Συμβουλίου Ιατρικών Ερευνών (MRC LMB) διαπίστωσαν ότι οι πιθανότητες για ανάπτυξη της ζωής στην επιφάνεια ενός βραχώδους πλανήτη όπως η Γη συνδέονται με τον τύπο και τη δύναμη του φωτός που εκπέμπεται από το αστέρι του.

Η μελέτη τους, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Science Advances, προτείνει ότι τα αστέρια που παράγουν επαρκή υπεριώδη ακτινοβολία (UV) θα μπορούσαν να ωθήσουν στη δημιουργία ζωής, στους πλανήτες, γύρω από τους οποίους βρίσκονται σε τροχιά, με τον ίδιο τρόπο που αναπτύχθηκε πιθανότατα στη Γη, , όπου η ακτινοβολία UV προκάλεσε αντιδράσει που παρήγαν τα δομικά στοιχεία της ζωής.

Οι ερευνητές έχουν εντοπίσει μια σειρά πλανητών όπου το υπεριώδες φως από το αστέρι τους είναι αρκετό για να επιτρέψει αυτές τις χημικές αντιδράσεις να πραγματοποιηθούν και που βρίσκονται μέσα στην κατοικήσιμη περιοχή όπου μπορεί να υπάρχει υγρό νερό στην επιφάνεια του πλανήτη.

"Αυτό το έργο μας επιτρέπει να περιορίσουμε τα καλύτερα μέρη για να αναζητήσουμε ζωή", δήλωσε ο δρ Paul Rimmer, ένας μεταδιδακτορικός ερευνητής με συμμετοχή στο Cavendish Laboratory του Cambridge και το MRC LMB.

Η νέα μελέτη είναι το αποτέλεσμα μίας συνεχιζόμενης συνεργασίας μεταξύ του εργαστηρίου Cavendish και του MRC LMB, που περιλαμβάνει έρευνα οργανικής χημείας και εξωπλανήτες. Βασίζεται στο έργο του καθηγητή John Sutherland, ενός συν-συγγραφέα στην παρούσα εργασία, ο οποίος μελετά τη χημική προέλευση της ζωής στη Γη.

Σε μια δημοσίευση που δημοσιεύθηκε το 2015, η ομάδα του καθηγητή Sutherland στο MRC LMB πρότεινε ότι το κυάνιο, αν και θανατηφόρο δηλητήριο, ήταν στην πραγματικότητα ένα βασικό συστατικό στην αρχέγονη «σούπα» από την οποία γεννήθηκε όλη η ζωή στη Γη.

Στην υπόθεση αυτή, άνθρακας από μετεωρίτες που έπεσαν στη νεαρή Γη αλληλεπιδρούσε με άζωτο στην ατμόσφαιρα για να σχηματίσει κυανιούχο υδρογόνο. Το κυανιούχο υδρογόνο πλημμύρισε την επιφάνεια, όπου αλληλεπίδρασε με άλλα στοιχεία με διάφορους τρόπους, που τροφοδοτήθηκαν από το υπεριώδες φως από τον ήλιο. Οι χημικές ουσίες που παρήχθησαν από αυτές τις αλληλεπιδράσεις δημιούργησαν τα δομικά στοιχεία του RNA, του στενού συγγενή του DNA, που οι περισσότεροι βιολόγοι πιστεύουν ότι ήταν το πρώτο μόριο της ζωής που μεταφέρει πληροφορίες.

Στο εργαστήριο, η ομάδα του Sutherland ανασχημάτισε αυτές τις χημικές αντιδράσεις κάτω από τους λαμπτήρες υπεριώδους ακτινοβολίας και δημιούργησε τα πρόδρομα λιπιδίων, αμινοξέων και νουκλεοτιδίων, τα οποία αποτελούν βασικά συστατικά των ζωντανών κυττάρων.

Οι δύο ομάδες πραγματοποίησαν μια σειρά εργαστηριακών πειραμάτων για να μετρήσουν πόσο γρήγορα μπορούν να σχηματιστούν τα δομικά στοιχεία της ζωής από κυανιούχο υδρογόνο και ιόντα θειώδους υδρογόνου σε νερό όταν εκτίθενται σε υπεριώδες φως. Στη συνέχεια πραγματοποίησαν το ίδιο πείραμα απουσία φωτός.

"Υπάρχει χημεία που συμβαίνει στο σκοτάδι: είναι πιο αργή από τη χημεία που συμβαίνει στο φως, αλλά είναι εκεί", δήλωσε ο ανώτερος συγγραφέας, καθηγητής Didier Queloz, επίσης από το εργαστήριο Cavendish. «Θέλαμε να δούμε πόσο φως θα χρειαζόταν στην χημεία φωτός να κερδίσει τη σκοτεινή χημεία».

Το ίδιο πείραμα διεξάγεται στο σκοτάδι με το κυανιούχο υδρογόνο και το όξινο θειώδες να έχει ως αποτέλεσμα μια αδρανή ένωση η οποία δεν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να σχηματίσει τα δομικά στοιχεία της ζωής, ενώ το πείραμα που πραγματοποιήθηκε κάτω από τα φώτα είχε ως αποτέλεσμα τα απαραίτητα δομικά στοιχεία.

Οι ερευνητές συνέκριναν στη συνέχεια την ελαφριά χημεία με τη σκοτεινή χημεία έναντι του υπεριώδους φωτός διαφορετικών αστεριών. Σχεδίασαν την ποσότητα φωτός UV που είναι διαθέσιμη στους πλανήτες σε τροχιά γύρω από αυτά τα αστέρια για να καθορίσουν πού θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί η χημεία.

Βρήκαν ότι τα αστέρια γύρω από την ίδια θερμοκρασία όπως ο ήλιος μας, έβγαλα αρκετό φως για να σχηματιστούν τα δομικά στοιχεία της ζωής στις επιφάνειες των πλανητών τους. Τα κρύα αστέρια, από την άλλη πλευρά, δεν παράγουν αρκετό φως για να σχηματίσουν αυτά τα δομικά στοιχεία, εκτός εάν έχουν συχνές ισχυρές ηλιακές εκλάμψεις που θα ωθούν σταδιακά τη χημεία προς τα εμπρός, βήμα προς βήμα. Οι πλανήτες που λαμβάνουν αρκετό φως για να ενεργοποιήσουν τη χημεία και μπορούν να έχουν υγρό νερό στις επιφάνειές τους, ανήκουν σε αυτό που οι ερευνητές έχουν ονομάσει ζώνη αβιογένεσης.

Μεταξύ των γνωστών εξωπλανητών που βρίσκονται στη ζώνη αβιογένεσης είναι αρκετοί πλανήτες που ανιχνεύονται από το τηλεσκόπιο Kepler, συμπεριλαμβανομένου του Kepler 452b , ενός πλανήτη που έχει αποκαλεί "ξάδελφος" της Γης, αν και είναι πολύ μακριά για να ανιχνεύσει με την τρέχουσα τεχνολογία. Τα τηλεσκόπια της επόμενης γενιάς, όπως το TESS και το James Webb Telescopes της NASA, ελπίζουμε ότι θα είναι σε θέση να αναγνωρίσουν και να χαρακτηρίσουν ενδεχομένως πολλούς άλλους πλανήτες που βρίσκονται μέσα στη ζώνη αβιογένεσης.

Φυσικά, είναι επίσης πιθανό ότι εάν υπάρχει ζωή σε άλλους πλανήτες, ότι έχει ή θα αναπτυχθεί με εντελώς διαφορετικό τρόπο από ό, τι στη Γη.

Gyoe

Σε παράλληλο σύμπαν υπάρχουν. Αλλά ας μην τα μπλέκουμε πολύ τώρα.

@Gyoe

Τί "παράλληλο Σύμπαν" ρε μεγάλε... Και πώς το παρατήρησαν το παράλληλο Σύμπαν;

john@

Ο φιλός παράπανω δεν ειπε ποτε οτι το παρατηρησαν! στην πραγματικοτητα ειναι μια αμφιλεγομενη θεωρια που δεν εχει αποδειχθει στην πραξη διαβασε ομως τι ειναι οι Κβαντικες διακυμανσεις κενου και η αρχη της αβεβαιοτητας για να παρεις μια ιδεα!

βλακείες....

ζωή υπάρχει και στα βάθη του ωκεανού όπου δεν υπάρχει ηλιοφάνεια, η πίεση είναι χιλιάδες φορές η ατμοσφαιρική και σε θερμοκρασίες εκατοντάδων βαθμών άμα είναι κοντά κάποιο ηφαιστειακό ρήγμα. Και για να μην ξεχνιόμαστε, εξωγήινη ζωή υπάρχει και στην πλατεία Κουμουνδούρου.

αιρετική άποψη μη καταρριπτέα

Οι πλανήτες στο ηλιακό μας σύστημα είναι καταφύγιο ψυχών κατά τον Δάντη.Οσο πιό μακρυά είναι ουρανός από τη Γη, τόσο μεγαλύτερος είναι και τόσο πιο γρήγορα περιστρέφεται. Ο Ντάντε, επιπλέον, αντιστοίχισε σε κάθε ουρανό μια από τις εννέα αγγελικές τάξεις οι οποίες είναι: Σεραφείμ, Χερουβίμ, Θρόνοι, Κυριότητες, Δυνάμεις, Εξουσίες, Αρχές, Αρχάγγελοι και Άγγελοι. Όσο πιο κοντά στο Θεό, δηλαδή όσο πιο μακριά από τη Γη, βρίσκονται οι άγγελοι τόσο πιο γρήγορα κινούνται. Με αυτό τον τρόπο αποδίδεται η ταχύτητα περιστροφής και στους ουρανούς αφού ο κάθε ουρανός κυβερνάται και περιστρέφεται από μια τάξη αγγέλων. Πάνω από τους εννέα ουρανούς βρίσκεται, σε σχήμα ρόδου, ο Έμπυρος ουρανός, στον οποίο κατοικούν όλες οι λυτρωμένες ψυχές.Στη Θεία Κωμωδία οι ανθρώπινες ψυχές φιλοξενούνται σε κάθε ουρανό/ πλανήτη ανάλογα πάντα με τις πράξεις της επίγειας ζωής τους. Έχουμε, έτσι, τις παρακάτω αντιστοιχίες: Στον πρώτο ουρανό, τη Σελήνη, βρίσκονται οι ψυχές που δεν τήρησαν εξολοκλήρου τις υποσχέσεις τους. Στον δεύτερο, τον Ερμή, οι ψυχές των οποίων οι πράξεις υποκινούνταν από τη φιλοδοξία. Στον τρίτο ουρανό, την Αφροδίτη, κατοικούν οι ψυχές που έκαναν καλό γιατί αγάπησαν. Στον τέταρτο, τον Ήλιο, είναι οι σοφοί χριστιανοί. Στον πέμπτο ουρανό, τον Άρη, εκείνοι που πολέμησαν για να υπερασπιστούν τη θρησκεία. Στον έκτο, τον Δία, είναι οι ηγεμόνες που έδρασαν με το δίκαιο και την ευλάβεια. Στον έβδομο, τον Κρόνο, ζουν οι ψυχές των οραματιστών. Στον όγδοο ουρανό, βρίσκονται τα άστρα για τις ψυχές των ευλογημένων και τέλος στον ένατο κατοικούν οι άγγελοι.. Ο Δάντης δίνει πολύ περιγραφικά τον Παράδεισο χρησιμοποιώντας το Πτολεμαϊκό σύστημα, σύμφωνα με το οποίο οι ουρανοί είναι εννιά ομόκεντρες σφαίρες που περιστρέφονται γύρω από την ακίνητη Γη. Ακόμα οι αρχαίοι Έλληνες περιέγραφαν το γήινο τέλος κάποιων ανθρώπων όπως π.χ οι 7 κόρες του Άτλαντα και της Πλειόνης οι Πλειάδες να ανεβαίνουν στον Ουρανό και να τον κατοικούν ώς αστερισμοί.Ο γίγαντας Ωρίωνας τις ερωτεύτηκε και τις καταδίωξε θέλοντας να τις απαγάγει. Η καταδίωξη συνεχίστηκε για πέντε χρόνια, οπότε οι Πλειάδες κατέφυγαν στο Δία, που τις έκανε περιστέρια (πλειάδες) για να γλιτώσουν. Αφού πέταξαν στον ουρανό έγιναν απο χοικοί άνθρωποι που κατώκησαν την γή ένα πνευματικό σμήνος άστρων ή αστερισμός. Κάθε άνθρωπος -θεική ψυχή λοιπόν με αυτή τη λογική καθε άτομο και κύτταρο του ( 100 δίς ) γίνεται αστρική ύλη μετά θάνατο και πληρεί το Σύμπαν με αποτέλεσμα να βλέπουμε συνεχώς νέους γαλαξίες και πλανήτες να δημιουργούνται στο Σύμπαν.

μάλιστα..

Πολυ ωραία θεωρία που έχω την εντύπωση ότι δεν είναι σωστή και ότι όταν θα μάθουμε (μετά θάνατο) πραγματικά τι συμβαίνει, θα είναι τελείως διαφορετικά τα πράγματα απο ότι τα λέει ο δαντης και τα φανταζόμαστε.. Θα είναι κάτι σαν Θείο δώρο το τι συμβαίνει πραγματικά και θα είναι εις τον αιώνα τον άπαντα αδιανόητο στο ανθρωπινό μυαλό να το καταλάβει και να το συλλάβει.

o ανθρωπινος ο Ανθρώπινος Θεικός Εγκέφαλος και το σύμπαν

Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος περιέχει δομές και σχήματα που προσομοιάζουν με ένα πολυδιάστατο σύμπαν και δηλώνουν σχετικά: «Βρήκαμε έναν κόσμο που δεν είχαμε φανταστεί ποτέ»! Συγκεκριμένα, με τη βοήθεια των μαθηματικών μεθόδων της αλγεβρικής τοπολογίας, οι επιστήμονες ανακάλυψαν πολύπλοκες δομές και πολυδιάστατους γεωμετρικούς χώρους στα δίκτυα του ανθρώπινου εγκεφάλου και αυτή η νέα μελέτη έδειξε ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος περιέχει δομές και σχήματα που μπορεί να αναπτύσσονται μέχρι και σε 11 διαστάσεις.. Ήταν ήδη γνωστό, πως ο ανθρώπινος εγκέφαλος περιέχει ένα εντυπωσιακό δίκτυο από 86 -100 δισεκατομμύρια νευρώνες και τώρα μία διεθνής ομάδα ερευνητών επεξεργάστηκε το λεγόμενο Blue Brain project και έλαβε αποτελέσματα που δεν έχουν παρατηρηθεί ποτέ στον κόσμο της νευροεπιστήμης, σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Frontiers in Computational Neuroscience. Οι επιστήμονες κατάφεραν να εντοπίσουν δομές στον ανθρώπινο εγκέφαλο που εμφανίζουν ένα πολυδιάστατο σύμπαν, αποκαλύπτοντας για πρώτη φορά τον πρώτο γεωμετρικό σχεδιασμό των νευρικών συνδέσεων και τον τρόπο αντίδρασής τους σε διαφορετικά ερεθίσματα. Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν μεθόδους προσομοίωσης υπολογιστών σε βάθος για να κατανοήσουν πώς μπορούν τα ανθρώπινα εγκεφαλικά κύτταρα να προσαρμοστούν ώστε να εκτελούν εξαιρετικά πολύπλοκες εργασίες.Ειδικότερα χρησιμοποιήθηκαν μαθηματικά μοντέλα αλγεβρικής τοπολογίας για να περιγράψουν διαφορετικές δομές και πολυδιάστατους γεωμετρικούς χώρους στα δίκτυα του ανθρώπινου εγκεφάλου και οι επιστήμονες ανακάλυψαν πώς σχηματίζονται δομές την ίδια στιγμή που αλληλοσυνδέονται σε μια «ενότητα» που δημιουργεί μια συγκεκριμένη γεωμετρική δομή.. "Βρήκαμε έναν κόσμο που ποτέ δεν είχαμε φανταστεί πριν. Έχουμε αποκαλύψει δεκάδες εκατομμύρια αυτών των αντικειμένων ακόμη και σε ένα μικρό στίγμα του εγκεφάλου, επάνω από επτά διαστάσεις. Ωστόσο, σε ορισμένα δίκτυα, ανακαλύψαμε ακόμη και δομές με έως και 11 διαστάσεις!" .

Ξύπνα

Και κάποιοι άλλοι, σου μοιράζουν φυλλάδια που γράφουν: ΞΥΠΝΑ την στιγμή που οι ίδιοι κοιμούνται όρθιοι, η θέλουν να σε κοιμήσουν περισσότερο για τα συμφέροντα τους, αντί να σε ξυπνήσουν.

ΜΠΕΝ ΤΕΝ

Ελπίζω να υπάρχουν και άλλες Ελλαδες γιατί αυτή εδώ δεν την βλέπω καλά.

Jerry

Δεν μπορουν να δούνε αντικείμενα στην Σελήνη, εντοπίζουν ομως συνθήκες σε πλανήτες εκατοντάδες έτη φωτός απόσταση!!! Υπάρχουν πιο επείγον ανάγκες και προβληματα εδώ σε τούτο τον πλανήτη τώρα, γιατι δεν συλλογιζονται να λύσουν μερικά απο αυτά; π.χ. η αύξηση του πληθυσμού απο 7 στα 9 δυς σε τριάντα χρονια θα δημιουργήσουν τεράστιες ελλείψεις σε ενέργεια, νερό και τρόφιμα. Καλύτερο δεν θα ήταν να ερευνήσουν πιο αποτελεσματικούς και φθηνότερους τρόπους μετατροπής ηλιακής ενέργειας; Διαστημικές έρευνες για την ωρα ειναι καθαρή σπατάλη χρήματος.

Jerry τελείωσε το δημοτικό πρώτα

Ευτυχώς που αγράμματοι σαν και σένα δεν αποφασίζουν. Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: «Υπάρχουν πιο ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ανάγκες» είναι το σωστό.

ΕΙΔΑΜΕ

ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Σιγά

μην αφήσει ο Erdogan να πάνε τίποτα άπιστοι

Kl

Όχι ρε παιδιά μην τα πιστεύετε νεοταξικες χαζομάρες της νέας τάξης πραγμάτων( εννοείτε πως η γη είναι επίπεδη πως οι Αμερικάνοι δεν πήγαν στο φεγγάρι και πως η κλιματική αλλαγή είναι κατασκεύασμα των Κινέζων).Ευτυχώς που βγήκε ο τραμπ και θα διαλύσει αυτους τους θρασύδειλους νεοταξικους επιστήμονες που διαδίδουν τέτοιες ψεύτικες πληροφορίες.Καληνυχτα πάω για νανάκια..

ΝΑ ΕΧΕΙΣ

ΦΑΕΙ ΦΑΣΟΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑΝΑΚΙΑ! ΝΑ ΔΕΙΣ ΟΝΕΙΡΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΑΝΗΤΕΣ,ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΥ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ!ΦΑΤΕ ΣΑΝΟ ΚΑΡΓΑ!

@ΝΑ ΕΧΕΙΣ

Να και η θεούσα! Σε ψεκάσανε σήμερα ή όχι;

Μόλις έφτιαξα βαλίτσες

πάμε διάστημα;

erdogan

ΣΙΓΑ ΡΕ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ. ΚΑΛΑ ΧΑΖΟΙ ΕΙΣΤΕ????

galactic