Τα σημερινά diesel είναι πιο ρυπογόνα από ό,τι πριν 20 χρόνια

Τα σημερινά diesel είναι πιο ρυπογόνα από ό,τι πριν 20 χρόνια

Γι' αυτό προσπάθησαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες-κολοσσοί να κρύψουν τα πειράματα με εκπομπές αερίων σε πιθήκους και ανθρώπους - Ένας «σκαραβαίος» βρέθηκε πιο ρυπογόνος από ό,τι ένα Ford του 1997

Νέες διαστάσεις λαμβάνει το σκάνδαλο με τη χρήση πιθήκων και ανθρώπων από αυτοκινητοβιομηχανίες ως πειραματόζωα προκειμένου να διαπιστωθούν οι συνέπειες από τις εκπομπές καυσαερίων των νέων πετρελαιοκίνητων οχημάτων καθώς, όπως αποκαλύπτεται, τα αποτελέσματα των ερευνών έδειχναν ότι τα νέα μοντέλα ήταν πιο ρυπογόνα.

Συγκεκριμένα οι επιστήμονες της Ευρωπαϊκής Ομάδας Επιστημονικής Μελέτης Περιβάλλοντος, Υγείας και Μεταφορών (EUGT) που ανέλαβαν την έρευνα διαπίστωσαν ότι πετρελαιοκίνητα οχήματα που ελέγχθηκαν βρέθηκαν να είναι πιο ρυπογόνα σε σχέση με μοντέλα που κυκλοφόρησαν το 1997!

Η επιστημονική ομάδα της EUGT, στο διοικητικό συμβούλιο της οποίας βρίσκονταν στελέχη της Volkswagen, BMW και της Daimler, έβαλε μια ομάδα πιθήκων να εισπνεύσει καυσαέρια από έναν «σκαραβαίο» (VW Beetle) και μια άλλη ομάδα να κάνει το ίδιο με καυσαέρια από ένα Ford Pickup του 1997.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα όργανα της πρώτης ομάδας πιθήκων είχε υποστεί μεγαλύτερη φθορά. Κι αυτό παρά το γεγονός ότι ο «σκαραβαίος» ήταν εξοπλισμένος με λογισμικό σχεδιασμένο να μειώνει τις εκπομπές ρύπων.

Σύμφωνα με τον βρετανικό Telegraph μετά τα αποτελέσματα αυτά οι τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες κολλοσοί αρνήθηκαν να πληρώσουν για την έρευνα καθώς τα αποτελέσματα δεν ήταν αυτά που περίμεναν.

Μαζί με τα αποτελέσματα που έφερε στη δημοσιότητα η εφημερίδα Bild, δημοσιεύθηκαν και ορισμένα ηλεκτρονικά μηνύματα των μελών της επιστημονικής ομάδας στα οποία φαίνεται η ξεκάθαρη ανησυχία τους για το ενδεχόμενο δυσαρέσκειας των αυτοκινητοβιομηχανιών.

«Νοιώθω άβολα με αυτή την έρευνα που δεν έχει έγκριση. Τα ευρήματα δεν είναι τα αναμενόμενα και δεν είμαι σίγουρος πώς θα προχωρήσουμε» γράφει ο επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας Τζέικομπ Μακντόναλντ.

«Σας παρακαλώ δείτε τα συμπεράσματα πριν τα στείλετε. Προσπάθησα να κάνω πιο μαλακό το χτυπημα των αποτελεσμάτων χωρίς να γράψω ότι είναι μια κακή μελέτη» έγραψε ο Τζέρεμι Μπρόουερ, ένα δεύτερο μέλος της ομάδας.

Τα τεστ διεξήχθησαν το 2014 και η EUGT φέρεται να έχει προκαταβάλει ένα ποσό της τάξης των 649.000 δολαρίων, όχι όμως και ένα ποσό της τάξης των 71.000 δολαρίων καθώς δεν ήταν ικανοποιημένη με τα αποτελέσματα της έρευνας.

Την Τετάρτη οι γερμανικές αρχές πραγματοποίησαν έφοδο σε σπίτια μεσαίας τάξης στελεχών της Audi και της VW στο πλαίσιο των ερευνών για το σκάνδαλο με τα πειραγμένα αποτελέσματα των ελέγχων για τις εκπομπές αερίων.

ΣΧΟΛΙΑ (32)

Ψευτης

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ. ΤΑ FORD ΤΟΥ 1997 ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ 23 ΕΝΩ ΤΑ FORD TOY 2007 ΕΙΝΑΙ 23.000. ΕΝΑΣ ΜΑΥΡΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΥΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ. ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ.ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ.

George

Ποια ψέμματα? Μόνοι τους έκαναν οι Γερμανοί τα παράνομα πειράματα, μόνοι τους έβγαλαν και τα αποτελέσματα. Κι αποδεικνύεται ότι εκτός από λαμόγια και πόσο μπαταχτσήδες είναι αφού δεν θέλουν να πληρώσουν την εταιρία στην οποία ανέθεσαν τη μελέτη γιατί δεν τους άρεσαν τα αποτελέσματα. Αλλά και τα δύο τους χαρακτηριστικά ήταν γνωστά από πριν.

ΜΛΘΣΓ

Μας έχετε σπάσει τα @@ με το ντίζελ, τι εγινε κονομαει λιγότερο ο Βαρδινογιάννης και θέλετε να αυξήσετε τον τζίρο του? Ντίζελ για παντα , πιο οικονομικό και απο τα υβριδικά .

Papadopoulos

Μήπως όμως φταίει η ποιότητα του καυσίμου? Πριν από 20 χρόνια δεν ήταν υποχρεωτική η χρήση βιοντίζελ.

George

Δεν χρησιμοποίησαν διαφορετικό καύσιμο στα τεστ.

montesantos

Αφηστε επιτελους τη φτηνη προπαγανδα. Πανω απο τα μισα βενζινοκινητα που κυκλοφορουν Αθηνα δεν εχουν αλλαξει ποτε καταλυτη. Και αν αλλαξουν τον καταργουν. Ντιζελ και παλι ντιζελ. Το 70% στην Ευρωπη ειναι ντιζελ. Μονο στη μπανανια μας απαγορευοταν. Και μπανανια παραμενουμε παλι βεβαια. Δηλαδη να πεταξουμε τα ντιζελ και να παρουμε βενζινοκινητα παλι? Η μηπως και διχρονα καλυτερα?

John Doe

ΟΠΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΚΑΙ ΚΟΜΠΙΝΑ...ΟΙ ΧΟΛΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΙΧΑΜΕ ΞΕΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΛΑΟ ΤΟ 1945 ΑΛΛΑ ΑΣ ΟΨΕΤΑΙ...ΚΑΛΛΙΟ ΑΡΓΑ

ΑΓΓΕΛΟΣ

Εφοδο σε μεσαια στελεχη χαχαχαχα. Σιγα μη σπασετε τα αυγα.Χειροτερη φυλη παγκοσμιος ειναι οι Γερμανοί. 2 παγκοσμιοι πολεμοι και ακομα να βαλουμε μυαλό

——

Οποίος έχει πρόβλημα που καπνίζουν στης ταβέρνες σε ένα σχόλιο που διάβασα να κάνει καταγγελία να τρώει πρόστιμο ο κάθε καταστηματάρχης που τα επιτρέπει..όσο για τα diesel οχήματα όσο ποιο γρήγορα χαθούν από τον πλανήτη τόσο καλύτερο είναι για την υγεία μας.. για τα τζάκια που επίσης διάβασα σε άλλο σχόλιο δυστυχώς είναι μεγάλη κουβέντα και πάνω από όλα παιδείας.. ο Έλληνας πάντα προτιμάει την πρόχειρη και φθηνή λύση.. οποίος έφτιαχνε σπιτι έβαζε καυστήρα πετρελαίου,πηγε στο ένα ευρώ το πετρέλαιο έδινε αλλά 3000 ευρώ για τζάκι. Σύνολο καυστήρας πετρελαίου και τζάκι 6000. Δλδ όσο θα έδινε εξαρχής να βάλει αντλία θερμότητας και θα γλίτωνε και ποσά λεφτά όλα αυτά τα χρόνια..

ΝΑΙ ΚΑΛΑ

ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΣΕΝΤΟΝΙ 25ΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΑΝΤΙΚΑ, ΤΙ ΚΑΠΝΟ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΝΤΙΖΕΛ!

kalhas

καποτε θα γινουν εκλογες και θα τα πουμε ...μαυρο πολυ!

γγ

διωξτε τα diesel απο αθηνα-θεσσαλονικη....βρωμαει ο τοπος

απαντηση στον γγ

απο τα τζακια βρωμαει βασικα! αυτα πρεπει να κλεισουν

τρεξτε να αγορασετε Γερμανικα αυτοκινητα

τρεξτε και αγοραστε γερμανικα αυτοκινητα απολιτιστοι ελληνες! η μονη λυση ειναι τα Υβριδικα και τα ηλεκτρικα!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Antarctic

Αν οι πάγοι της Ανταρκτικής λιώσουν κι άλλο λόγω της κλιματικής αλλαγής, τότε τα υπόγεια φαράγγια θα επιταχύνουν την μετακίνηση των λιωμένων πάγων προς τη θάλασσα, με συνέπεια την άνοδο της στάθμης των υδάτων

ar_008

 Η ερευνήτρια από το Λονδίνο, Ella Gilbert, κατέγραψε το μοναδικό αυτό τοπίο, έπειτα από την πρώτη πτήση που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ για ερευνητικό σκοπό στην περιοχή Larsen C 

2