NASA: Ο Ήλιος είναι πολύ μεγαλύτερος από όσο νόμιζαν οι επιστήμονες

Η ακτίνα κύκλου του άστρου ανέρχεται σε 696.000 χιλιόμετρα, σύμφωνα με υπολογισμούς του Γερμανού αστρονόμου Arthur Auwers, από το... 1891

Η Γη φαίνεται ως μία... μαύρη κουκκίδα μπροστά του. Είναι το άστρο που δίνει ζωή και τη συντηρεί. Ο Ήλιος, στον οποίο αναφερόμαστε, είναι ένα άστρο μεσαίου μεγέθους, τουλάχιστον σύμφωνα με όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα από τις ανακοινώσεις των επιστημόνων. Τα τελευταία 24ωρα, ωστόσο, η εκτίμηση αυτή αμφισβητείται, καθώς η επιστημονική κοινότητα και ιδιαίτερα η NASA, με τα τελευταία σύγχρονα μέσα που διαθέτει, δείχνει να ανατρέπει τις θεωρίες της, λέγοντας πως ενδεχομένως το άστρο του πλανητικού μας συστήματος, να είναι πολύ μεγαλύτερο απ' όσο νομίζαμε.

Επιστήμονες που ανέλυσαν τη σκιά του Ήλιου κατά την πρόσφατη έκλειψη, διαπίστωσαν ότι κάτι... δεν πάει καλά σε σχέση με προηγούμενους υπολογισμούς. Συγκέντρωσαν λοιπόν στοιχεία, βάσει των οποίων είναι σε θέση, όπως υποστηρίζουν, να αποδείξουν ότι ο Ήλιος είναι μεγαλύτερος.

Στις 21 Αυγούστου θα συμβεί μία ιστορική συγκυρία, που παρατηρείται κάθε 100 χρόνια, καθώς η έκλειψη που θα γίνει εκείνη την ημέρα, θα αναδείξει με επαρκή καθαρότητα στοιχεία που θα χρησιμεύσουν ώστε να υπολογιστεί καλύτερα το μέγεθος του Ήλιου.

Τι γνωρίζουμε για το μέγεθος του άστρου; Οι πληροφορίες μας βασίζονται στους υπολογισμούς του Γερμανού αστρονόμου Arthur Auwers, από το... 1891! Όπως είχε υπολογίσει τότε, με γνόμωνα την ατμόσφαιρά του και τα μέσα που διέθετε τότε, η ακτίνα κύκλου του άστρου είναι 696.000 χιλιόμετρα.

Οι επιστήμονες έχουν στοιχεία στη διάθεσή τους για να υποστηρίξουν τη νέα θεωρία, αλλά δήλωσαν πως θα περιμένουν την έκλειψη της 21ης Αυγούστου, ώστε να αυξήσουν τα ποσοστά τους και να μιλήσουν πάνω σε μία πολύ συγκεκριμένη βάση.

Η NASA προγραμματίζει μεγάλη αποστολή για τη μελέτη του Ήλιου, ώστε να επανεκτιμηθεί η ηλικία του, η δυναμική του και οι ιδιότητές του.

Neas

Του είδους τα σχόλια που βλέπω πιο κάτω, ακόμα και για ένα θέμα σαν αυτό, δείχνουν τη τρομερή αμορφωσιά (πολλών όπως φαίνεται) Ελλήνων

Προβατοκατσίκια

Τι θέλουν και στέλνουν αποστολή στον ήλιο και δεν ταίζουν τα 18 παιδιά του κάθε Αιθίοπα, Νιγηριανού Αφγανού και δε συμμαζεύεται. Φυσικά και τρολλαρω αλλά θα βρεθεί κάποιος να το πει αυτό. Ειλικρινά περιμένω να ανακαλύψουμε εξωγήινους, όπως είπε ο Χωκινς, και να σβηστεί αυτή η κηλίδα από τον γαλαξία.

μη σου φανε τον ηλιο φασιστακο..

δηλαδη φασιστακο οι χαζοερευνες για τον ηλιο ειναι πιο σημαντικες απο το να σωθουν εκατομμυρια ανθρωπινες ζωες?αε που τα λεφτα αυτα θα τα φανε οι επιστημονες της φακης.. νεοφιλελε ανθρωπους σαν εσενα θα πρεπε να τους στειλουμε στον πλουτωνα να γινει η γη μας ανθρωπινη..

SD

... σπουδαία επιστημονική ανακάλυψη που μας ενδιαφέρει άμεσα καθώς σχετίζεται με τα μνημόνια στην Ελλάδα... Αφού ο Ήλιος είναι νεότερος και τα μνημόνια θα κρατήσουν μέχρι να σβήσει ο Ήλιος, αυτό σημαίνει ότι τα μνημόνια θα επεκταθούν για μερικά δισεκατομμύρια χρόνια ακόμα !!!

Νικοδημος

Χαχαχαχαχα ωραίος!!!!

XXX

Έλα πες ήθελε να κολησεις κάπως και ένα Τσίπρα θέλατε αλλά είπες μην το παρακάνεις.

ΧΧΧ

Κόψε τα βαρια για αρχη και σκέψου σε χιλιάδες χρόνια, οι περισσότεροι άνθρωποι είναι κοντόφθαλμοι και πιστεύουν ότι το ανθρώπινο είδος υπάρχει για 5000-6000 χρόνια και ότι σε ένα αιώνα θα παρατηρήσουν δραστηκες αλλαγές.

20375591