Τον μάραναν τα …ηλεκτρικά αυτοκίνητα!

Τον μάραναν τα …ηλεκτρικά αυτοκίνητα!

Την πανευρωπαϊκή διακήρυξη των εταιρειών ηλεκτρισμού με την οποία θα δημιουργηθούν οι απαραίτητες υποδομές για τη φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τα δίκτυα διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, συνυπέγραψε για λογαριασμό της ΔΕΗ, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κ. Τάκης Αθανασόπουλος!

Ήταν πραγματικά …αυτό που έλειπε από την «πράσινη» φιλοσοφία της ΔΕΗ όλα αυτά τα χρόνια, το …κερασάκι στην τούρτα, όπως συνηθίζουμε να

Τον μάραναν τα …ηλεκτρικά αυτοκίνητα!

Την πανευρωπαϊκή διακήρυξη των εταιρειών ηλεκτρισμού με την οποία θα δημιουργηθούν οι απαραίτητες υποδομές για τη φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τα δίκτυα διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, συνυπέγραψε για λογαριασμό της ΔΕΗ, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κ. Τάκης Αθανασόπουλος!

Ήταν πραγματικά …αυτό που έλειπε από την «πράσινη» φιλοσοφία της ΔΕΗ όλα αυτά τα χρόνια, το …κερασάκι στην τούρτα, όπως συνηθίζουμε να λέμε.

Μάλιστα, ο μάνατζερ της ΔΕΗ σε σχετικές του δηλώσεις φροντίζει να ενημερώσει τους κατόχους ηλεκτρικών αυτοκινήτων (πρέπει να υπάρχει ένα τέτοιο όχημα στο Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και κάποια ακόμη σε δημοτικούς ανά την χώρα φορεία, τα οποία μετρώνται στα δάκτυλα του ενός χεριού…) ότι η φόρτισή τους από το δίκτυο θα είναι φθηνότερη τις νυκτερινές ώρες.

Ίσως ο κ. Αθανασόπουλος να αναφέρεται στο έτος 2020, ίσως λίγο νωρίτερα, ίσως και λίγο αργότερα, ποιος ξέρει…

Αλλά, πραγματικά, είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι δίνει το «παρών» σε μία τέτοια πρωτοβουλία μια επιχείρηση η οποία:

  • Αυξάνει συνεχώς την παραγωγή ηλεκτρισμού με την χρήση του ρυπογόνου λιγνίτη.
  • Λειτουργεί στο χαρτοφυλάκιό της όλα κι όλα αιολικά πάρκα ισχύος 43,5 μεγαβάτ, μικρά υδροηλεκτρικά ισχύος 61 μεγαβάτ και φωτοβολταϊκά …160 κιλοβάτ (όσα μερικές δεκάδες στέγες σπιτιών!) την ώρα που η εγκατεστημένη ισχύς των εργοστασίων της σε όλη την χώρα προσεγγίζει τις 13.000 μεγαβάτ!
  • Δεν έχει δεσμευθεί για την κατασκευή των νέων λιγνιτικών εργοστασίων με την χρήση της τεχνολογίας της δέσμευσης και αποθήκευσης των ρύπων διοξειδίου του άνθρακα.
  • Καθυστερεί επί χρόνια την κατασκευή των απαραίτητων γραμμών μεταφοράς που θα επιτρέψουν την αξιοποίηση εγκατεστημένου ενεργειακού δυναμικού από ανανεώσιμες πηγές.
  • Ξεπερνά – και αυτό είναι το κυριότερο όλων – τις εκπομπές ρύπων διοξειδίου του άνθρακα τόσο σε σχέση με τον αριθμό δικαιωμάτων που της έχουν κατανεμηθεί όσο και σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές.
Κλείσιμο

Ειδικά στο θέμα των ρύπων, πραγματικά οι επιδόσεις της ΔΕΗ είναι απογοητευτικές! Σύμφωνα με τις επαληθευμένες εκπομπές ρύπων του 2008 – είναι τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία – η μονάδα της ΔΕΗ στη Μεγαλόπολη εξέπεμψε κατά 68% περισσότερους ρύπους σε σχέση με τα δικαιώματα που της είχαν κατανεμηθεί! Τα εργοστάσια 1,2 και 3 της ΔΕΗ στη Μεγαλόπολη ξεπέρασαν κατά 41,5% την κατανομή, το Κερατσίνι κατά 52,7%, το Λαύριο κατά 36,7%, η Πτολεμαϊδα κατά 25,6%, το Αλιβέρι κατά 23,6%, το Αμύνταιο κατά 20,7% και η Καρδιά κατά 14,7%…

Τα εργοστάσια σε Αμύνταιο και Πτολεμαϊδα, μάλιστα, είχαν πολύ κακές επιδόσεις και σε σχέση με το 2007, αφού οι εκπομπές του 2008 ήταν κατά 34% και κατά 19% αυξημένες, ενώ μικρότερες υπερβάσεις καταγράφηκαν στις μονάδες της Κομοτηνής, του Αλιβερίου και της Καρδιάς.

Αλλά, κατά τα άλλα, ο επικεφαλής μιας επιχείρησης που πρωταγωνιστεί στην πράσινη …υπανάπτυξη – για να «παίξουμε» λίγο και με το σλόγκαν της εποχής – δεσμεύεται ότι θα ετοιμάσει το δίκτυό της ώστε να μπορούν να φορτίζονται από αυτό τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που ΔΕΝ κυκλοφορούν στην Ελλάδα!…

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης