Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Πως να διανύσετε 5.000 χιλιόμετρα μόνο με 7 ευρώ!
Πως να διανύσετε 5.000 χιλιόμετρα μόνο με 7 ευρώ!
Εσείς μείνατε ακόμη στη βενζίνη; Σε 10 χρόνια από τώρα ο "Αέρινος Εξερευνητής" θα έχει μπει, σύμφωνα με τους κατασκευαστές για τα καλά στη ζωή μας.
Με επιτυχία στέφθηκε το πρώτο ταξίδι του «Αέρινου Εξερευνητή», ενός αυτοκινήτου που κινείται με αιολική ενέργεια.
Το εντυπωσιακό εδώ είναι ότι η κάλυψη μιάς απόστασης 5.000 χιλιομέτρων κόστισε μόλις 10 δολάρια Αυστραλίας, ή κάτι παραπάνω από 7 ευρώ.
Το ταξίδι του «Αέρινου Εξερευνητή» (Wind Explorer) ήταν η πρώτη μεγάλη δοκιμασία για το πρωτότυπο αυτοκίνητο που κινήθηκε τόσο σε πολικά ψύχη όσο και σε υψηλότατες θερμοκρασίες και οι γερμανοί επενδυτές του ευελπιστούσαν ότι θα έδειχνε ότι υφίσταται ήδη τεχνολογία, ικανή να στηρίξει αυτοκίνητα με ανανεώσιμη ενέργεια ακόμη σε τέτοια σκληρά ταξίδια.
«Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που κινείται με αιολική ενέργεια και μπορεί να ταξιδεύσει σε δρόμο τέτοιες αποστάσεις και βεβαίως είναι το πρώτο αυτοκίνητο, οπουδήποτε στον κόσμο, που παίρνει κίνηση και από ιστίο», δήλωσε ο κατασκευαστής του οχήματος, Στέφαν Zίμερερ, ο οποίος πρόσθεσε ότι ήθελε να δείξει «ότι αν θέλεις να κατασκευάσεις ένα ελαφρύ ηλεκτρικό επαρκές αυτοκίνητο, μπορείς σήμερα».
Το ανοιχτό αυτοκίνητο που μοιάζει με αγωνιστικό, είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, έχει ρόδες ποδηλάτου και κινείται κυρίως από μία μπαταρία ιόντων λιθίου, που φορτίζεται το βράδυ από μία φορητή αεροτουρμπίνα, αν και κάποιες φορές χρησιμοποιήθηκε και ένας χαρταετός, περίπου σαν ιστίο.
Ζυγίζει περίπου 80 κιλά χωρίς τις μπαταρίες και περίπου 200 κιλά συνολικά, πολύ ελαφρύτερο από ένα μέσο αυτοκίνητο, ενώ μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες 90 χιλιομέτρων την ώρα.
Το εντυπωσιακό εδώ είναι ότι η κάλυψη μιάς απόστασης 5.000 χιλιομέτρων κόστισε μόλις 10 δολάρια Αυστραλίας, ή κάτι παραπάνω από 7 ευρώ.
Το ταξίδι του «Αέρινου Εξερευνητή» (Wind Explorer) ήταν η πρώτη μεγάλη δοκιμασία για το πρωτότυπο αυτοκίνητο που κινήθηκε τόσο σε πολικά ψύχη όσο και σε υψηλότατες θερμοκρασίες και οι γερμανοί επενδυτές του ευελπιστούσαν ότι θα έδειχνε ότι υφίσταται ήδη τεχνολογία, ικανή να στηρίξει αυτοκίνητα με ανανεώσιμη ενέργεια ακόμη σε τέτοια σκληρά ταξίδια.
«Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που κινείται με αιολική ενέργεια και μπορεί να ταξιδεύσει σε δρόμο τέτοιες αποστάσεις και βεβαίως είναι το πρώτο αυτοκίνητο, οπουδήποτε στον κόσμο, που παίρνει κίνηση και από ιστίο», δήλωσε ο κατασκευαστής του οχήματος, Στέφαν Zίμερερ, ο οποίος πρόσθεσε ότι ήθελε να δείξει «ότι αν θέλεις να κατασκευάσεις ένα ελαφρύ ηλεκτρικό επαρκές αυτοκίνητο, μπορείς σήμερα».
Το ανοιχτό αυτοκίνητο που μοιάζει με αγωνιστικό, είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, έχει ρόδες ποδηλάτου και κινείται κυρίως από μία μπαταρία ιόντων λιθίου, που φορτίζεται το βράδυ από μία φορητή αεροτουρμπίνα, αν και κάποιες φορές χρησιμοποιήθηκε και ένας χαρταετός, περίπου σαν ιστίο.
Ζυγίζει περίπου 80 κιλά χωρίς τις μπαταρίες και περίπου 200 κιλά συνολικά, πολύ ελαφρύτερο από ένα μέσο αυτοκίνητο, ενώ μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες 90 χιλιομέτρων την ώρα.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, αντιμετώπισε θερμοκρασίες έως και 60 βαθμούς Κελσίου στις πεδιάδες του Νουλαμπόρ, προκαλώντας ανησυχία για το κατά πόσο δεν θα υπερθερμανθούν οι μπαταρίες, ενώ διαπιστώθηκε επίσης και ένα ζήτημα άνεσης καθώς είναι μόλις 15 εκατοστά από το έδαφος
«Συνολικά το ταξίδι κόστισε 10 δολάρια Αυστραλίας που πληρώσαμε για τις φορτίσεις ηλεκτρισμού», είπε ο Ντιρκ Γκίον, ο έτερος των κατασκευαστών του, διευκρινίζοντας ότι το όχημα δεν είναι έτοιμο για πρακτική χρήση, αλλά έχει δημιουργήσει μεγάλες προσδοκίες για το μέλλον.
«Ελπίζω ότι σε μία δεκαετία, θα έχει μεγάλη ανάπτυξη», είπε χαρακτηριστικά.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
«Συνολικά το ταξίδι κόστισε 10 δολάρια Αυστραλίας που πληρώσαμε για τις φορτίσεις ηλεκτρισμού», είπε ο Ντιρκ Γκίον, ο έτερος των κατασκευαστών του, διευκρινίζοντας ότι το όχημα δεν είναι έτοιμο για πρακτική χρήση, αλλά έχει δημιουργήσει μεγάλες προσδοκίες για το μέλλον.
«Ελπίζω ότι σε μία δεκαετία, θα έχει μεγάλη ανάπτυξη», είπε χαρακτηριστικά.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα