ΟΛΘ : Ανέβηκε ο πήχυς για τις προσφορές

ΟΛΘ : Ανέβηκε ο πήχυς για τις προσφορές

Μετά τις ανέλπιστες εξελίξεις στον ΟΛΠ άρχισαν οι προβλέψεις και οι υπολογισμοί και για την ΟΛΘ Α.Ε. Σύμφωνα με πληροφορίες οι προσφορές που θα αφορούν την καθαρά σημερινή αξία, το λεγόμενο net present value, αναμένεται να ξεπεράσουν τα 400 εκατ. ευρώ. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι η αντίστοιχη προσφορά  της Cosco για την ΟΛΠ Α.Ε. ήταν 665 εκατ. ευρώ.

Στην ΟΛΘ Α.Ε. υπάρχει βέβαια και το θέμα των ενστάσεων που έχουν κατατεθεί και πριν βγει η απόφαση της διοίκησης δεν προχωράει η δ

ΟΛΘ : Ανέβηκε ο πήχυς για τις προσφορές

Μετά τις ανέλπιστες εξελίξεις στον ΟΛΠ άρχισαν οι προβλέψεις και οι υπολογισμοί και για την ΟΛΘ Α.Ε. Σύμφωνα με πληροφορίες οι προσφορές που θα αφορούν την καθαρά σημερινή αξία, το λεγόμενο net present value, αναμένεται να ξεπεράσουν τα 400 εκατ. ευρώ. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι η αντίστοιχη προσφορά  της Cosco για την ΟΛΠ Α.Ε. ήταν 665 εκατ. ευρώ.

Στην ΟΛΘ Α.Ε. υπάρχει βέβαια και το θέμα των ενστάσεων που έχουν κατατεθεί και πριν βγει η απόφαση της διοίκησης δεν προχωράει η διαδικασία.

Το πότε θα βγει η απόφαση είναι άγνωστο. Αλλά θα γίνει το συντομότερο δυνατόν. Στόχος η προβλήτα 6,  με ανοικτή διαδικασία και κριτήριο ανάθεσης την υψηλότερη οικονομική προσφορά για την επιλογή αναδόχου,  έναντι, αφενός μεν αυτοχρηματοδοτούμενης επένδυσης με σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξη και επέκταση της υπάρχουσας υποδομής αφετέρου οικονομικού ανταλλάγματος στην ΟΛΘ Α.Ε.

Διεκδικητές είναι η Cosco, η  Hutschison και η Dubai.

Και οι τρεις εταιρείες καίγονται να πατήσουν πόδι στη Θεσσαλονίκη αφού αυτό θα τις καταστήσει κυρίαρχες στην Ανατολική Μεσόγειο και στη Μαύρη Θάλασσα.

«Πιστεύω ότι ο διαγωνισμός για τον λιμένα της Θεσσαλονίκης θα εξελιχθεί με παρόμοιο ρυθμό», δήλωσε ο ΥΕΝ Γ. Βουλγαράκης

«Εγώ από την αρχή είχα ξεκαθαρίσει ότι και οι δύο διαδικασίες θα ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του έτους, και αυτό γιατί υπάρχουν ημερομηνίες οι οποίες είναι δεσμευτικές. Υπενθυμίζω ότι μιλάμε για διεθνή πλειοδοτικό διαγωνισμό, που υπόκειται σε κανόνες και προθεσμίες οι οποίες δεν μπορούν να αλλάξουν. Υπάρχει η συμβασιοποίηση, υπάρχει ο προσυμβατικός έλεγχος, υπάρχει διαδικασία της Βουλής όπου πρέπει να επικυρωθεί η σύμβαση, άρα λοιπόν υπάρχει μια διαδικασία που προφανώς παίρνει τον χρόνο της. Η Θεσσαλονίκη με την Αθήνα είχαν μια διαφορά της τάξεως περίπου του ενός μήνα. Αυτή η διαφορά θα εξακολουθήσει να υπάρχει μέχρι την ολοκλήρωση των συμβάσεων. Πιστεύω ότι με την ανακήρυξη του προσωρινού αναδόχου για το λιμάνι του Πειραιά ήδη ένα πολύ σημαντικό βήμα έχει γίνει», κατέληξε ο υπουργός.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης