Το «ναρκοπέδιο» της Ελληνικής Ακτοπλοϊας
Το «ναρκοπέδιο» της Ελληνικής Ακτοπλοϊας
«Είναι γεγονός ότι η περίοδος ανάπτυξης της Ελληνικής ακτοπλοΐας έχει λήξει. Ο κλάδος βαδίζει εντός ναρκοπεδίου γιατί πολύ απλά τα επιχειρηματικά σχέδια του παρελθόντος βασίστηκαν σε μία σταθερή ανάπτυξη η οποία όμως τερματίστηκε λόγω των δυσμενών εξελίξεων στη διεθνή οικονομία».
UPD:
«Είναι γεγονός ότι η περίοδος ανάπτυξης της Ελληνικής ακτοπλοΐας έχει λήξει. Ο κλάδος βαδίζει εντός ναρκοπεδίου γιατί πολύ απλά τα επιχειρηματικά σχέδια του παρελθόντος βασίστηκαν σε μία σταθερή ανάπτυξη η οποία όμως τερματίστηκε λόγω των δυσμενών εξελίξεων στη διεθνή οικονομία».
Αυτό επισημαίνει ο τραπεζίτης Γιώργος Ξηραδάκης της εταιρείας συμβούλων XRTC με αφορμή τα πρόσφατα γεγονότα που εξελίσσονται στην ακτοπλοϊα η οποία ασφυκτιά στα χρέη:
«Η διερεύνηση της μείωσης του κόστους διαχείρισης των ακτοπλοϊκών πλοίων συνίσταται έτσι ώστε να πειστούν τόσο οι τράπεζες όσο και οι επενδυτές για την βιωσιμότητα των εναπομεινασών εταιρειών. Οι πρακτικές της συνδικαλιστικής πίεσης που ταλανίζουν τον κλάδο επί σειρά δεκαετιών πρέπει να αλλάξουν και να προσεγγίσουν το θέμα όχι από τα πόσα μπορούν να κερδηθούν αλλά για το για πόσο θα μπορεί να υπάρχει σίγουρη εργασία για τους πολλούς» και προσθέτει:
«Οι αρτηριοσκληρύνσεις της εσωστρεφούς στρατηγικής για εργασία των ναυτικών και της διαχρονικής διατήρησης απαρχαιωμένων εργασιακών απολαβών πρέπει να δώσει ουσιαστικά τη θέση της σε μία επιθετική στρατηγική που θα εξασφαλίσει την ανάπτυξη του κλάδου όχι μόνο μέσα στην μικρή θάλασσα του Αιγαίου αλλά γενικότερα σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης όπως παραδοσιακά γινόταν στο παρελθόν».
Ο Έλληνας τραπεζίτης επισημαίνει: «Παράλληλα είναι σημαντικό μέσα σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία να παταχθούν οι αναχρονιστικές μέθοδοι περιορισμού της κερδοφορίας μέσω έμμεσων κρατήσεων και εισπρακτικών μεθόδων που απλά διογκώνουν το πρόβλημα και απειλούν τη βιωσιμότητα της ακτοπλοϊκής αγοράς».
Αυτό επισημαίνει ο τραπεζίτης Γιώργος Ξηραδάκης της εταιρείας συμβούλων XRTC με αφορμή τα πρόσφατα γεγονότα που εξελίσσονται στην ακτοπλοϊα η οποία ασφυκτιά στα χρέη:
«Η διερεύνηση της μείωσης του κόστους διαχείρισης των ακτοπλοϊκών πλοίων συνίσταται έτσι ώστε να πειστούν τόσο οι τράπεζες όσο και οι επενδυτές για την βιωσιμότητα των εναπομεινασών εταιρειών. Οι πρακτικές της συνδικαλιστικής πίεσης που ταλανίζουν τον κλάδο επί σειρά δεκαετιών πρέπει να αλλάξουν και να προσεγγίσουν το θέμα όχι από τα πόσα μπορούν να κερδηθούν αλλά για το για πόσο θα μπορεί να υπάρχει σίγουρη εργασία για τους πολλούς» και προσθέτει:
«Οι αρτηριοσκληρύνσεις της εσωστρεφούς στρατηγικής για εργασία των ναυτικών και της διαχρονικής διατήρησης απαρχαιωμένων εργασιακών απολαβών πρέπει να δώσει ουσιαστικά τη θέση της σε μία επιθετική στρατηγική που θα εξασφαλίσει την ανάπτυξη του κλάδου όχι μόνο μέσα στην μικρή θάλασσα του Αιγαίου αλλά γενικότερα σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης όπως παραδοσιακά γινόταν στο παρελθόν».
Ο Έλληνας τραπεζίτης επισημαίνει: «Παράλληλα είναι σημαντικό μέσα σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία να παταχθούν οι αναχρονιστικές μέθοδοι περιορισμού της κερδοφορίας μέσω έμμεσων κρατήσεων και εισπρακτικών μεθόδων που απλά διογκώνουν το πρόβλημα και απειλούν τη βιωσιμότητα της ακτοπλοϊκής αγοράς».
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα