Διπλάσια από αύριο τα τέλη κυκλοφορίας για όσους δεν πληρώσουν μέχρι απόψε

teli-kikloforias

Λήγει η παράταση που ανακοινώθηκε την παραμονή της Πρωτοχρονιάς για την διορία πληρωμής - Τέλος χρόνου και για κατάθεση πινακίδων

Με πρόστιμο 100% θα χρεωθούν όσοι ιδιοκτήτες ΙΧ αυτοκινήτων ή μοτοσυκλετών αμελήσουν να εξοφλήσουν μέχρι και σήμερα τα τέλη κυκλοφορίας του 2019.

Απόψε λήγει παράταση που ανακοινώθηκε την παραμονή της Πρωτοχρονιάς για την διορία πληρωμής και από αύριο τα τέλη θα καταβάλλονται στο διπλάσιο κόστος.

Αντιστοίχως θα πρέπει να σπεύσουν σήμερα για να καταθέσουν τις πινακίδες τους και όσοι επιθυμούν να αποφύγουν να πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας για το 2019. Αν δεν προλάβουν, θα εντοπιστούν σε διασταύρωση της ΑΑΔΕ για τα οχήματα που παραμένουν σε κυκλοφορία αλλά δεν έχουν πληρωθεί τα τέλη κυκλοφορίας.


Όσοι καταθέσουν πάντως τις πινακίδες αλλά σχεδιάζουν να τις πάρουν ξανά πίσω μέσα στη χρονιά πληρώνοντας λιγότερα, πρέπει να γνωρίζουν ότι η επιλογή τους ενέχει ρίσκο. Και αυτό διότι, σε αντίθεση με πέρυσι, η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών δεν έχει προαναγγείλει ακόμα επισήμως ότι θα ισχύσει ξανά η πληρωμή τελών κυκλοφορίας «με το μήνα».


Και σε αυτήν την περίπτωση επίσης, δεν είναι βέβαιον πότε ακριβώς θα ξεκινήσει η σχετική διαδικασία διάθεσης των τελών με μειωμένο τίμημα. Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Ότι μπορεί να στερηθούν το αυτοκίνητό τους σε περίοδο που «πόνταραν» πως θα το έχουν ξανά διαθέσιμο πχ για κάποιο ταξίδι στο τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας ή το Πάσχα και την Πρωτομαγιά.


Από την άλλη πάντως, στο υπουργείο Οικονομικών αναμένουν να δουν την είσπραξη από τα τέλη κυκλοφορίας του 2019 για να εξετάσουν τυχόν αλλαγές στον σχεδιασμό του όλου συστήματος. Μεταξύ των εισηγήσεων που έχουν ήδη γίνει, είναι η αύξηση ή ακόμη και διπλασιασμός των κλιμακίων κυβισμού για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας. Σήμερα η κλίμακα υπολογισμού των τελών βάσει κυβισμού περιλαμβάνει 11 κλιμάκια τα οποία συνήθως περιλαμβάνουν 200 έως 330 κυβικά. Αυτό όμως οδηγεί και σε απότομες αυξήσεις τελών, για διαφορά λίγων κυβικών: πχ ένα αυτοκίνητο 1.357 κυβικών βαρύνεται με τέλη 135 ευρώ ενώ ένα ΙΧ με 1.359 κυβικά πληρώνει τέλη 255 ευρώ, δηλαδή διπλάσια!


Από την άλλη, έχουν υπάρξει και εισηγήσεις για «τέλη κυκλοφορίας με το χιλιόμετρο», που πρακτικά οδηγούν και σε αύξηση των φόρων στα καύσιμα, αντί για την εφάπαξ πληρωμή του ετήσιου τέλους. Άλλες προτάσεις πάλι, συστήνουν μείωση των τελών κυκλοφορίας αλλά αύξηση των τελών ταξινόμησης, ιδιαίτερα λόγω της εισαγωγής αυξημένου αριθμού νέων οχημάτων στην κυκλοφορία μετά από μια δεκαετία μεγάλης κρίσης στην αγορά αυτοκινήτου.

ΣΧΟΛΙΑ (8)

Τακης

Αυτό που οι μειωσεις γινονται μονο στον μισθο και οι αυξησεις μονο σε φορους πρεπει να σταματησει. Ας καταργησουν και τον φορο πολυτελειας να κυκλοφορουν και τα αυτοκίνητα μεγαλου κυβισμου να πληρωσουν και τα τελη τους αντι να αυξανουν τα τελη αυτων που κυκλοφορουν.

Λούλης

Μα αν γίνει το ανάποδο, δηλαδή αυξήσεις στους μισθούς και μειώσεις στους φόρους, τότε όλα θα γίνουν πανάκριβα! Ακόμη και ένα ακίνητο, όταν δεν επιβαρύνεται με φόρους, τότε δεν σου το πουλάει φτηνά ο άλλος. Όταν μια κομμώτρια δεν θα χρειάζεται να πληρώσει φόρους, θα κουρέψει λιγότερα κεφάλια, θα πιει κι έναν καφέ παραπάνω. Το ίδιο θα επικρατεί και σε όλα τα επαγγέλματα. Η φορολογία είναι αυτή που σε πιέζει να δουλεύεις περισσότερο!

AΣΧΕΤΟΣ

Διαχρονική και επαναλαμβανόμενη φοροαφαίμαξη. Φορολογική Στοχοποίηση οικιών και οχημάτων. ΕΝΦΙΑ ,ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ και δέν ξέρω τι άλλο θα σκεφτούν. Φυσικά δεν θέλω να θυμάμαι τις ΚΡΑΥΓΕΣ των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛαίων- σε ΠΟΛΛΕΣ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ-για το ΑΔΙΚΟ τών ΜΕΤΡΩΝ. Αντε να χαθείτε όλοι σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πετρος

Ευτυχώς που έχουμε αριστερή κυβέρνηση και ενδιαφέρεται για τον κοσμάκη. Επίσης ένα καινούριο φρούτο είναι τα ξεχασμένα υποτιθέμενα χρέη από προηγούμενες χρονιές. Σου έρχεται ειδοποίηση ότι χρωστάς ένα ποσό 15 χρονια τώρα και δεν το ήξερες!!! Και τους λες μα δεν θα μου είχε έρθει ένα χαρτί τόσα χρόνια? 100 ευρουλάκια να μαζέψει από 100.000 άτομα έβγαλε 10.000.000. Ξέρετε πόσοι διορίζονται με δέκα μύρια? Γι αυτό ευτύχως που έχουμε αριστερούς στην κυβέρνηση γιατί οι φιλελέδες θέλουν το κακό μας!

Chris

στον ταφο τους να τα παρουν οι αλητες φραγκο δεν πληρωνω ια στο διαολο που θα πληρωνω νταβατζη για να εχω αυτοκινητο.

Λούλης

Ο πλούσιος σκέφτεται για το τι θα αφήσει πίσω του. Ο φτωχός σκέφτεται για το τι θα πάρει μαζί του. Επειδή ο φτωχός δεν θα πάρει τίποτα μαζί του, άρα δεν χρειάζεται να δημιουργήσει και τίποτα στην ζωή του.

δε νομίζω...

όσοι δεν πλήρωσαν μέχρι σήμερα, μάλλον δεν θα πληρώσουν ποτέ. Σιγά μη... τα δώσουν και με τόκο.

νικολαος

με απειλες κ με προστιμα δεν φτιαχνεις κρατος ανοητε μπιτζιλη αλλα μια οργανωση σαν την μαφια που βαζει το χερι στις τσεπες φτωχων ανθρωπων ,ετσι καταντησε η ααδε η οποια δεν μπορει να κτυπησει την φοροδιαφυγη κ καταφευγει στο κλεψιμο των λογαριασμων των πολιτων

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

6756

Ο συνδετικός κρίκος που δημιουργεί ένας Όμιλος με την κοινωνία αποτελεί βασικό συστατικό του DNA του. Ο τρόπος που αυτοπροσδιορίζεται μια εταιρία, που ξεδιπλώνει το χάρτη των αξιών της, αφήνοντας το αποτύπωμά της στην κοινωνία έχει πλέον βαρύνουσα σημασία για το καταναλωτικό κοινό. Η «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη» (ΕΚΕ) δίνει την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να αναπτύξουν στρατηγικές και πολιτικές προκειμένου να επιστρέψουν ένα μερίδιο των κερδών τους στην κοινωνία και στους πολίτες.