Οι Κινέζοι απογειώνουν Adidas και Burberry
Οι Κινέζοι επισκέπτες στη Βρετανία αντιστοιχούν στο 30% των πωλήσεων της Burberry...
Χάρη στην αυξανόμενη ζήτηση στην κατά τεκμήριο μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη, την κινεζική, αλλά και την ανάλογη κίνηση στη ρωσική αγορά, η Adidas, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία αθλητικών ειδών στον κόσμο, αναθεωρεί τις εκτιμήσεις της για τα οικονομικά μεγέθη της τόσο τη φετινή, όσο και την επόμενη χρονιά, προβλέπει αυξημένα κέρδη και πωλήσεις το 2011 και αισιοδοξεί για το μέλλον.
Οι επιτελείς της Adidas ανακοίνωσαν πως ήδη η ρωσική αγορά αναδεικνύεται στην πρώτη ευρωπαϊκή αγορά για τον όμιλο, κυρίως χάρη σε μια από τις θυγατρικές της, την Reebok.
Τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας για τη φετινή χρήση είναι εντυπωσιακά, με τζίρο που αναμένεται να υπερβεί τα 11 δις ευρώ. Σε αυτό πρωταγωνιστικό ρόλο έπαιξε το Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής, αφού τα αναμνηστικά και τα αθλητικά είδη που πωλήθηκαν κατά τη διάρκειά του και αμέσως μετά ουσιαστικά διπλασίασαν τον όγκο πωλήσεων της εταιρείας.
Στα άμεσα σχέδια της Adidas είναι η επιτάχυνση της παραγωγής, ιδίως στις εγκαταστάσεις της στο Λάος, το Βιετνάμ και τη Καμπότζη, με τις συγκεκριμένες χώρες να παίζουν και το ρόλο του απευθείας τροφοδότη της κινεζικής αγοράς, όπου το μερίδιο του γερμανικού κολοσσού αυξάνεται με ρυθμούς της τάξης του 17% ετησίως τα τελευταία 3 χρόνια.
Burberry : Κινέζοι οι καλύτεροι πελάτες
Οι Κινέζοι επισκέπτες στη Βρετανία αντιστοιχούν στο 30% των πωλήσεων της Burberry ! Σύμφωνα με τη διευθύνουσα σύμβουλο της ιστορικής εταιρείας μεγάλο ρόλο στην αύξηση των πωλήσεών της παίζει και η υποχώρηση της στερλίνας, γεγονός που καθιστά τα πολυτελή προϊόντα που αγοράζονται στη Βρετανία φτηνότερα έως και 40% σε σχέση με τα αντίστοιχα που πωλούνται στην Κίνα. Ακόμα κι έτσι όμως στόχος της διοίκησης της Burberry είναι να ενισχύσει την παρουσία της στην αχανή αυτή ασιατική αγορά, ανοίγοντας μέχρι το τέλος του έτους τουλάχιστον άλλα 10 καταστήματα στο Πεκίνο και σε άλλες μεγάλες κινεζικές πόλεις.
Σήμερα η εταιρεία διαχειρίζεται 292 καταστήματα σε 80 χώρες ανά τον κόσμο, ενώ άμεσα σχεδιάζει να επεκτείνει το δίκτυό της, ιδίως σε χώρες που αναπτύσσονται ραγδαία, όπως η Κίνα και η Ρωσία. Παράλληλα θα αυξήσει το δίκτυό της και στις Ηνωμένες Πολιτείες, χώρα παραδοσιακά δεκτική σε προϊόντα πολυτελείας με ... ιταλική υπογραφή.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr