Σημαντική συμφωνία της Cube Revenue Management με την Marathon Venture Capital
Σημαντική συμφωνία της Cube Revenue Management με την Marathon Venture Capital
Την ολοκλήρωση του πρώτου επενδυτικού γύρου από την Marathon Venture Capital ανακοίνωσε η startup εταιρεία Cube Revenue Management.
H επένδυση αυτή πρόκειται να αξιοποιηθεί για την διεύρυνση της ομάδας, την ανάπτυξη των προϊόντων της εταιρείας και τη μεγέθυνση της πελατειακής της βάσης στις αγορές της Ευρώπης και της Αμερικής.
Αν και το τελικό ποσό της επένδυσης, ύστερα από κοινή απόφαση της Cube RM, αλλά και της Marathon VC, δεν ανακοινώθηκε για στρατηγικούς λόγους, το τελικό ύψος της φαίνεται πως κινήθηκε μεταξύ των 500.000 και 1.000.000 ευρώ.
Στο χαρτοφυλάκιο της Cube Revenue Management συμπεριλαμβάνονται πελάτες-επιχειρήσεις του Fortune 500 με εγκατεστημένη βάση χιλιάδων χρηστών σε περισσότερες από 20 χώρες στην Ευρώπη, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί πως μεταξύ άλλων, η εταιρεία επενδύει συστηματικά σε σύγχρονες τεχνολογίες Cloud (MS Azure, Docker κτλ.), Εύχρηστα Περιβάλλοντα Ανάπτυξης (.net Core, AngularJS κτλ.) και Εργαλεία Machine Learning (Python, R κτλ.).
Με αφορμή την επένδυση ο Γιώργος Τζιραλής, Partner στη Marathon Venture Capital, ανέφερε: «Έμπειρη ομάδα, σημαντικό πρόβλημα, ολοκληρωμένο τεχνολογικό προϊόν και μεγάλοι πρώτοι πελάτες – ο Κώστας, ο Γιώργος και ο Φίλιππος αλλάζουν τη διαχείριση εσόδων στις μεγάλες εταιρείες και είμαστε χαρούμενοι που συμμετέχουμε στη διαδρομή τους«.
Οι ιδρυτές της Cube Revenue Management συγκεντρώνουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία στις επιχειρηματικές εφαρμογές λογισμικού. Συγκεκριμένα, ο CEO της εταιρείας, Κώστας Οικονομόπουλος, φέρει πολυετή επιχειρηματική δραστηριότητα στο επιχειρηματικό λογισμικό με εμπειρία στα Life Sciences και άλλους κλάδους. Ο Γιώργος Μπορέτος, CMO της CubeRM, έχει εικοσαετή καριέρα σε διευθυντικές θέσεις στο marketing και τις πωλήσεις σε εταιρίες λογισμικού. ενώ ο Φίλιππος Κυτίνος, CTO της Startup, σχεδιάζει εφαρμογές λογισμικού για κρίσιμες επιχειρηματικές διαδικασίες οργανώνοντας μεγάλες ομάδες software developers τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια.
Με αφορμή την επένδυση ο CEO της CubeRM, Κώστας Οικονομόπουλος ανέφερε: «Η απώλεια εσόδων είναι ένα σημαντικό πρόβλημα για τις μεγάλες επιχειρήσεις. Αποστολή μας είναι να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να ανταποκριθούν σε αυτό, διαμορφώνοντας τη σωστή τιμή στη σωστή στιγμή με έναν αποτελεσματικό τρόπο. Εργαζόμαστε σκληρά επενδύοντας διαρκώς σε τεχνολογίες Cloud και Machine Learning, ώστε να καθιερωθούμε ως η επόμενη γενιά λογισμικού revenue management».
Σημειώνεται, πως οι μεγάλες επιχειρήσεις στο χώρο του ιατρικού εξοπλισμού, των φαρμάκων και της τεχνολογίας χάνουν κάθε χρόνο εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και χιλιάδες ώρες παραγωγικής εργασίας σε διαδικασίες που σχετίζονται με τη διαχείριση των εσόδων τους (Revenue Management). Διαδικασίες όπως ο εντοπισμός της βέλτιστης τιμής ανά πελάτη και η αποδοτική διαχείριση των προσφορών, από απλές προτάσεις μέχρι πολύπλοκους διαγωνισμούς και θέματα συμμόρφωσης (compliance), είναι μερικά από τα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα τέτοιοι οργανισμοί.
Ενδεικτικά, μία τυπική προσφορά εταιρείας ιατρικού εξοπλισμού προς ένα νοσοκομείο περιλαμβάνει χιλιάδες κωδικούς προϊόντων. Η διαμόρφωση μιας τέτοιας προσφοράς απαιτεί, μεταξύ άλλων, τον ορισμό τιμής, έκπτωσης και κινήτρων για κάθε κωδικό, καθώς επίσης τη λήψη πληθώρας εσωτερικών εγκρίσεων. Μεγάλες εταιρείες του κλάδου απασχολούν χιλιάδες πωλητές που διαμορφώνουν καθημερινά εκατοντάδες τέτοιες προτάσεις. Ωστόσο, τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται στην πλειονότητα των περιπτώσεων είναι, ακόμα και σήμερα, παρωχημένα, όπως κοινά φύλλα Excel και email, που αναμενόμενα οδηγούν σε υπο-βέλτιστες αποφάσεις, απώλεια εσόδων και μειωμένη παραγωγικότητα.
Αν και το τελικό ποσό της επένδυσης, ύστερα από κοινή απόφαση της Cube RM, αλλά και της Marathon VC, δεν ανακοινώθηκε για στρατηγικούς λόγους, το τελικό ύψος της φαίνεται πως κινήθηκε μεταξύ των 500.000 και 1.000.000 ευρώ.
Στο χαρτοφυλάκιο της Cube Revenue Management συμπεριλαμβάνονται πελάτες-επιχειρήσεις του Fortune 500 με εγκατεστημένη βάση χιλιάδων χρηστών σε περισσότερες από 20 χώρες στην Ευρώπη, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί πως μεταξύ άλλων, η εταιρεία επενδύει συστηματικά σε σύγχρονες τεχνολογίες Cloud (MS Azure, Docker κτλ.), Εύχρηστα Περιβάλλοντα Ανάπτυξης (.net Core, AngularJS κτλ.) και Εργαλεία Machine Learning (Python, R κτλ.).
Με αφορμή την επένδυση ο Γιώργος Τζιραλής, Partner στη Marathon Venture Capital, ανέφερε: «Έμπειρη ομάδα, σημαντικό πρόβλημα, ολοκληρωμένο τεχνολογικό προϊόν και μεγάλοι πρώτοι πελάτες – ο Κώστας, ο Γιώργος και ο Φίλιππος αλλάζουν τη διαχείριση εσόδων στις μεγάλες εταιρείες και είμαστε χαρούμενοι που συμμετέχουμε στη διαδρομή τους«.
Οι ιδρυτές της Cube Revenue Management συγκεντρώνουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία στις επιχειρηματικές εφαρμογές λογισμικού. Συγκεκριμένα, ο CEO της εταιρείας, Κώστας Οικονομόπουλος, φέρει πολυετή επιχειρηματική δραστηριότητα στο επιχειρηματικό λογισμικό με εμπειρία στα Life Sciences και άλλους κλάδους. Ο Γιώργος Μπορέτος, CMO της CubeRM, έχει εικοσαετή καριέρα σε διευθυντικές θέσεις στο marketing και τις πωλήσεις σε εταιρίες λογισμικού. ενώ ο Φίλιππος Κυτίνος, CTO της Startup, σχεδιάζει εφαρμογές λογισμικού για κρίσιμες επιχειρηματικές διαδικασίες οργανώνοντας μεγάλες ομάδες software developers τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια.
Με αφορμή την επένδυση ο CEO της CubeRM, Κώστας Οικονομόπουλος ανέφερε: «Η απώλεια εσόδων είναι ένα σημαντικό πρόβλημα για τις μεγάλες επιχειρήσεις. Αποστολή μας είναι να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να ανταποκριθούν σε αυτό, διαμορφώνοντας τη σωστή τιμή στη σωστή στιγμή με έναν αποτελεσματικό τρόπο. Εργαζόμαστε σκληρά επενδύοντας διαρκώς σε τεχνολογίες Cloud και Machine Learning, ώστε να καθιερωθούμε ως η επόμενη γενιά λογισμικού revenue management».
Σημειώνεται, πως οι μεγάλες επιχειρήσεις στο χώρο του ιατρικού εξοπλισμού, των φαρμάκων και της τεχνολογίας χάνουν κάθε χρόνο εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και χιλιάδες ώρες παραγωγικής εργασίας σε διαδικασίες που σχετίζονται με τη διαχείριση των εσόδων τους (Revenue Management). Διαδικασίες όπως ο εντοπισμός της βέλτιστης τιμής ανά πελάτη και η αποδοτική διαχείριση των προσφορών, από απλές προτάσεις μέχρι πολύπλοκους διαγωνισμούς και θέματα συμμόρφωσης (compliance), είναι μερικά από τα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα τέτοιοι οργανισμοί.
Ενδεικτικά, μία τυπική προσφορά εταιρείας ιατρικού εξοπλισμού προς ένα νοσοκομείο περιλαμβάνει χιλιάδες κωδικούς προϊόντων. Η διαμόρφωση μιας τέτοιας προσφοράς απαιτεί, μεταξύ άλλων, τον ορισμό τιμής, έκπτωσης και κινήτρων για κάθε κωδικό, καθώς επίσης τη λήψη πληθώρας εσωτερικών εγκρίσεων. Μεγάλες εταιρείες του κλάδου απασχολούν χιλιάδες πωλητές που διαμορφώνουν καθημερινά εκατοντάδες τέτοιες προτάσεις. Ωστόσο, τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται στην πλειονότητα των περιπτώσεων είναι, ακόμα και σήμερα, παρωχημένα, όπως κοινά φύλλα Excel και email, που αναμενόμενα οδηγούν σε υπο-βέλτιστες αποφάσεις, απώλεια εσόδων και μειωμένη παραγωγικότητα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα