Χρυσοχοϊδη είδαν οι ακτοπλόοι για την Αδριατική
Χρυσοχοϊδη είδαν οι ακτοπλόοι για την Αδριατική
Για τα προβλήματα που προκύπτουν από τον άνισο ανταγωνισμό που υφίστανται στην Αδριατική οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις ενημέρωσαν τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη τα μέλη του προεδρείου του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας σε συνάντηση που είχαν σήμερα.
Για τα προβλήματα που προκύπτουν από τον άνισο ανταγωνισμό που υφίστανται στην Αδριατική οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις ενημέρωσαν τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη τα μέλη του προεδρείου του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας σε συνάντηση που είχαν σήμερα.
«Η συζήτηση επικεντρώθηκε στην ανταγωνιστικότητα της ως άνω κατηγορίας πλοίων και τους άνισους όρους που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά πλοία, έναντι των άλλων κοινοτικών, για τα οποία οι κυβερνήσεις των έχουν προβλέψει ευέλικτη νομοθεσία στην προσπάθεια στήριξης αυτού του κλάδου της ναυτιλίας» επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος:
«Ο κ. Υπουργός άκουσε με προσοχή τα θέματα και δήλωσε ότι θα αποτελέσουν αντικείμενο μελέτης, προκειμένου να μπορέσουν να γίνουν οι αναγκαίες ρυθμίσεις.»
Ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, έχει πλέον την αρμοδιότητα για θέματα που αφορούν επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία διεθνών πλόων.
«Ματώνουν» στην Αδριατική
Υπερπροσφορά χωρητικότητας και μείωση μεταφορικού έργου εν μέσω οικονομικής κρίσης θεωρούνται οι μεγάλες πληγές της Αδριατικής που προκαλούν οικονομική «αιμορραγία» στις ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρείες.
«Η συζήτηση επικεντρώθηκε στην ανταγωνιστικότητα της ως άνω κατηγορίας πλοίων και τους άνισους όρους που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά πλοία, έναντι των άλλων κοινοτικών, για τα οποία οι κυβερνήσεις των έχουν προβλέψει ευέλικτη νομοθεσία στην προσπάθεια στήριξης αυτού του κλάδου της ναυτιλίας» επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος:
«Ο κ. Υπουργός άκουσε με προσοχή τα θέματα και δήλωσε ότι θα αποτελέσουν αντικείμενο μελέτης, προκειμένου να μπορέσουν να γίνουν οι αναγκαίες ρυθμίσεις.»
Ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, έχει πλέον την αρμοδιότητα για θέματα που αφορούν επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία διεθνών πλόων.
«Ματώνουν» στην Αδριατική
Υπερπροσφορά χωρητικότητας και μείωση μεταφορικού έργου εν μέσω οικονομικής κρίσης θεωρούνται οι μεγάλες πληγές της Αδριατικής που προκαλούν οικονομική «αιμορραγία» στις ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρείες.
Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας,(ΣΕΕΝ), με αφορμή τα προβλήματα των ακτοπλοϊκών εταιρειών στην Αδριατική έχει ζητήσει την επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών ώστε και τα υπό ελληνική σημαία πλοία να μπορούν να ανταγωνίζονται τα κοινοτικά στα οποία επιδοτούνται οι εισφορές όπως συμβαίνει με την ιταλική σημαία.
Το 2009 παρουσιάσθηκε μείωση στην διακίνηση φορτηγών οχημάτων κατά 16,16% (80.000 φορτηγά) καθώς και των επιβατών κατά 3%.
Σε ό,τι αφορά το κόστος των καυσίμων, παρά το γεγονός ότι παρατηρήθηκε μείωση των τιμών στις αρχές της περιόδου, τελικά αυτές κινήθηκαν ανοδικά.
Στις γραμμές Ελλάδας Ιταλίας δραστηριοποιούνται 25 πλοία εκ των οποίων τα 10 είναι νεότευκτα.
Οι Μινωικές δραστηριοποιούνται στις γραμμές Πάτρα-Βενετία και Πάτρα -Ανκόνα με δύο πλοία σε κάθε γραμμή. Η ΑΝΕΚ έχει από δύο πλοία στις γραμμές Πάτρα-Ανκόνα και Πάτρα-Βενετία.
Η Superfast έχει από δύο πλοία στις γραμμές Πάτρα-Μπάρι και Πάτρα-Ανκόνα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα