Με τα μάτια στην Κίνα οι Έλληνες εφοπλιστές

Με τα μάτια στην Κίνα οι Έλληνες εφοπλιστές

Σταδιακή ανάκαμψη τόσο στις ανεπτυγμένες όσο και τις αναπτυσσόμενες οικονομίες, άρχισε να σημειώνει η ναυλαγορά ξηρού φορτίου το 2010.

Με τα μάτια στην Κίνα οι Έλληνες εφοπλιστές
Σταδιακή ανάκαμψη τόσο στις ανεπτυγμένες όσο και τις αναπτυσσόμενες οικονομίες, άρχισε να σημειώνει η ναυλαγορά ξηρού φορτίου το 2010.

 
Σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες του  κλάδου, το εμπόριο σιδηρομεταλλεύματος  και άνθρακα αναμένεται να παραμείνει ο καταλύτης για τη ναυτιλία ξηρού  χύδην φορτίου. 

Κλείσιμο
Στον τομέα  αυτόν, τα θεμέλια και οι βασικές αρχές γενικά οδηγούν προς την κατεύθυνση ότι υπάρχουν ελκυστικές ευκαιρίες για σωστά τοποθετημένους πλοιοκτήτες και φορείς, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μεσοπρόθεσμα.  
Ωστόσο, υπάρχει  και η αναγνώριση ότι θα παρουσιαστεί αστάθεια που τροφοδοτείται από μια σειρά αβεβαιοτήτων και την αλληλεπίδρασή τους, κάτι που πρέπει να εξεταστεί προσεκτικά. 
Στο εγγύς μέλλον, οι αναλυτές συμφωνούν ότι  η αγορά  ξηρού χύδην φορτίου θα παρουσιάσει  την πλέον ορατή ευκαιρία για  σταθερά κέρδη και ταμειακή ροή.  
Οι  Έλληνες και τα φορτηγά 

Οι Έλληνες  έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους σε ευέλικτα φορτηγά πλοία με μεγάλη χωρητικότητα. Πρόκειται για πλοία που χωράνε σχεδόν παντού σε σχέση με της ίδιας χωρητικότητας αλλά μεγαλύτερου μεγέθους "αδελφά" τους βαπόρια. Και αυτά είναι τα φορτηγά μεταφοράς ξηρού φορτίου, τύπου kamsarmax, όπως είναι γνωστά στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία 

Στον κατάλογο των Ελλήνων εφοπλιστών που αλλάζουν τα δεδομένα στην αγορά των φορτηγών πλοίων βρίσκονται: 
- Ο Κων/νος  Αγγελόπουλος. Η ναυτιλιακή εταιρεία  Aegean Bulk Co Inc. έχει σε εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα για την κατασκευή τεσσάρων πλοίων Kamsarmax. Ήδη έχει παραλάβει δύο από αυτά. 

- Ο Βίκτωρ  Ρέστης   υπέγραψε συμβόλαια  με τα ναυπηγεία Hyundai της Ν.Κορέας  για τη ναυπήγηση τριών kamsarmax.  
- Η Safe Bulkers, του  Πόλυ Βάσου  Χατζιωάννου έχει  παραγγείλει  δυο kamsarmax μεταφορικής  ικανότητας 82.000 dwt το ένα, συνολικής αξίας 64,4 εκατ. δολ . Τα πλοία αναμένεται να παραληφθούν το τέταρτο τρίμηνο του 2011 και το πρώτο τρίμηνο του 2012. 

- Η Paragon Shipping, του Μιχάλη Βοδούρογλου, ανακοίνωσε  την υπογραφή συμβολαίων για  τη ναυπήγηση δύο kamsarmax. 
Σύμφωνα με την ναυλομεσιτική εταιρεία "Allied Shipbroking", στο πρώτο τρίμηνο έχουν υπογραφεί ναυπηγικές συμφωνίες συνολικού  ύψους 1,7 δισ. δολαρίων περίπου για την κατασκευή 37 πλοίων διαφόρων τύπων  από Έλληνες εφοπλιστές. 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης