Ανεβάζει τον πήχυ του ανταγωνισμού ο Γκριμάλντι στην Αδριατική

Ανεβάζει τον πήχυ του ανταγωνισμού ο Γκριμάλντι στην Αδριατική

Στα άκρα πηγαίνει τον ανταγωνισμό στην Αδριατική ο Ιταλός επιχειρηματίας, Εμανουέλ Γκριμάλντι.

Ανεβάζει τον πήχυ του ανταγωνισμού ο Γκριμάλντι στην Αδριατική
Στα άκρα πηγαίνει τον ανταγωνισμό στην Αδριατική ο Ιταλός επιχειρηματίας, Εμανουέλ Γκριμάλντι.

Ο κατάπλους, στα μέσα με τέλη Ιουνίου, του νεότευκτου cruise-ferry «Olympia Cruise» στην Πάτρα του Ομίλου Γκριμάλντι είναι σίγουρο ότι  θα δρομολογήσει εξελίξεις  στις γραμμές Πάτρας-Ιταλίας.

Το πλοίο θα είναι υπό ιταλική σημαία, θα δρομολογηθεί στη γραμμή Πάτρα-Ανκόνα με τα χρώματα των Μινωικών Γραμμών οι οποίες θα το ναυλώσουν από τον Όμιλο Γριμάλντι που είναι και ο μεγαλομέτοχος της ηρακλειώτικης εταιρείας. Θα αντικαταστήσει το Olympia Palace το οποίο θα μεταδρομολογηθεί στην γραμμή Πάτρα-Βενετία.
Κλείσιμο

Είναι  ξεκάθαρο ότι ο μεγαλομέτοχος των Μινωϊκών Εμανουέλε Γκριμάλντι, έχει σε πλήρη εξέλιξη το σχέδιό του σύμφωνα με το οποίο  μέσω της ηρακλειώτικης εταιρείας,  θέλει να κυριαρχήσει, ως Όμιλος Grimaldi, στη Μεσόγειο, ελέγχοντας την Αδριατική όπου τις τελευταίες δεκαετίες οι Έλληνες την έχουν μετατρέψει σε… «ελληνική» θάλασσα αφού κυριαρχούν στον τομέα των  μεταφορών. 

 Στη γραμμή της Ανκόνα οι Μινωϊκές έχουν το επίσης ναυλωμένο από τον Όμιλο Γκριμάλντι «Europa Cruise»  το οποίο εκτελεί δρομολόγια από τον περασμένο Οκτώβριο. Πρόκειται για δύο από τα μεγαλύτερα πλοία που ταξιδεύουν στη Μεσόγειο.

Οι μεγάλες χωρητικότητες των δύο αυτών πλοίων σε συνδυασμό με το σχεδόν ίδιο λειτουργικό κόστος σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές των Μινωϊκών θα ανατρέψει τις ισορροπίες εκτιμούν κύκλοι της ακτοπλοϊκής αγοράς και προσθέτουν:

«Από τον Σεπτέμβριο είναι πολύ πιθανόν να έχουμε δραματικές αλλαγές στην Αδριατική, αφού η οικονομική κρίση έχει πλήξει όλο το σύστημα και όποιος αντέξει. Ίσως υπάρξουν και αποχωρήσεις». 

Με το «Cruise Olympia» ολοκληρώθηκε το ναυπηγικό πρόγραμμα του Ομίλου Γκριμάλντι για την κατασκευή τεσσάρων τέσσερα cruise ferries. Τα άλλα δύο έχουν δρομολογηθεί στη γραμμή Ιταλία – Ισπανία.

Το πλοίο έχει μήκος 225 μέτρα και 31 μέτρα πλάτος. Η μεταφορική ικανότητα για φορτηγά είναι 3.000 lanes meters, ενώ μπορεί να μεταφέρει και 250 αυτοκίνητα. 

Έχει μεταφορική ικανότητα 3.000 επιβατών. Η υπηρεσιακή του ταχύτητα είναι 28 κόμβοι και καλύπτει σε 22 ώρες τη διαδρομή Αγκόνα- Ηγουμενίτσα - Πάτρα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης