LIVE

Κορωνοϊός

Aliza Jabes, η Γαλλίδα με τα μαγικά βότανα της Nuxe

Aliza Jabes, η Γαλλίδα με τα μαγικά βότανα της Nuxe

Με βλέμμα σπινθηροβόλο, μικροκαμωμένη αλλά και με τον αέρα της επιτυχίας, η Γαλλίδα κυρία Aliza Jabès, η «αλχημίστρια» όπως τη χαρακτηρίζουν οι συμπατριώτες της, ήρθε στην Ελλάδα αποφασισμένη να καθιερώσει την πρόταση της «Nuxe» στο μυαλό και στην καρδιά της Ελληνίδας, αλλά και για έναν ακόμη λόγο: να κάνει δημιουργικές επαφές και να εξερευνήσει το ελληνικό περιβάλλον.

Κι αυτό επειδή έμαθε ότι η Ελλάδα, κυρίως στις ακριτικές περιοχές της, κρύβει υπέροχα βότανα που αν αξιοποιηθού

Με βλέμμα σπινθηροβόλο, μικροκαμωμένη αλλά και με τον αέρα της επιτυχίας, η Γαλλίδα κυρία Aliza Jabès, η «αλχημίστρια» όπως τη χαρακτηρίζουν οι συμπατριώτες της, ήρθε στην Ελλάδα αποφασισμένη να καθιερώσει την πρόταση της «Nuxe» στο μυαλό και στην καρδιά της Ελληνίδας, αλλά και για έναν ακόμη λόγο: να κάνει δημιουργικές επαφές και να εξερευνήσει το ελληνικό περιβάλλον.

Κι αυτό επειδή έμαθε ότι η Ελλάδα, κυρίως στις ακριτικές περιοχές της, κρύβει υπέροχα βότανα που αν αξιοποιηθούν σωστά από της επιτελείο της, είναι πιθανό να προκύψουν νέα μικρά θαύματα πάθους και ομορφιάς.

Το «ξηρό λάδι» που κουβαλούν μαζί τους παντού τα top models

Η αχλύς των πολιτικών εξελίξεων που κυριαρχούν τις τελευταίες εβδομάδες δεν απέτρεψε τη Γαλλίδα επιχειρηματία από το να κάνει μια πρώτη γνωριμία με το ελληνικό κοινό και να παρουσιάσει τη μυστική συνταγή της επιτυχίας της: το «ξηρό λάδι» που μπορεί να κάνει τα πάντα. Το προϊόν που, σύμφωνα με έρευνα που έκαναν τα διεθνή έντυπα μόδας, κυριάρχησε στις προτιμήσεις των top models ως αυτό που δεν αποχωρίζονται ακόμη και στα επαγγελματικά τους ταξίδια.

Εύα Χερτζίκοβα, Τζένιφερ Ανιστον, Μόνικα Μπελούτσι, Πενέλοπε Κρους είναι ορισμένες από τις διάσημες εκπροσώπους του θηλυκού γένους που εμπιστεύονται την περιποίηση της εμφάνισής τους στις «συνταγές» της κυρίας Jabès, η οποία ξεκίνησε εδώ και περίπου μία δεκαετία να κατακτά τα σαλόνια της κοσμετικής, έναν χώρο απαιτητικό και άκρως ανταγωνιστικό, όπου δεκαετίες τώρα κυριαρχούν μεγάλα ονόματα: Chanel, Lancome, Clinique, κ.ά.

H Γαλλίδα οικονομολόγος, μητέρα δύο παιδιών, με το μεσογειακό ταμπεραμέντο της στήριξε την ιδέα της «Nuxe» σε μια απλή φιλοσοφία: «Να αποκαλύπτει και να προσφέρει τις περίφημες ιδιότητες της φύσης και των φυτών της στο ανθρώπινο δέρμα».

Η ίδια σήμερα γυρίζει ανά την υφήλιο καθιερώνοντας τα προϊόντα της από Βόρεια Αμερική, Ρωσία και Ασία και αναζητώντας βότανα και συνταγές.

Nature+uxe

Η ιστορία των καλλυντικών Nuxe ξεκινά μόλις το 1989, όταν η κυρία Jabès, η τρίτη κατά σειρά κόρη ενός ερευνητή-φαρμακοποιού, έδειξε ενδιαφέρον για τη φύση.

Αν και απόφοιτος των οικονομικών σχολών, η ίδια αναζητούσε κάτι παραπάνω από ένα οικονομικό οργανόγραμμα και παρά τις αξιόλογες σπουδές της σε Παρίσι και Νέα Υόρκη, που της εξασφάλιζαν λαμπρή ακαδημαϊκή σταδιοδρομία, έστρεψε το βλέμμα σε αυτό που επιθυμούσε διακαώς από καιρό: να στήσει τον δικό της κόσμο πάθους και ομορφιάς που εξελίχθηκε σε πολύ κερδοφόρα επιχείρηση.

Ετσι, μετά την ολοκλήρωση των σπουδών της αποφάσισε με τη βοήθεια της οικογένειάς της να αγοράσει ένα μικροσκοπικό επιστημονικό εργαστήριο, όπου με την αρωγή ενός φαρμακοποιού, ενός μηχανήματος συσκευασίας και ενός ακόμη βοηθού απάντησε στην πρόκληση φτιάχνοντας ένα νέο brand: το Huile Prodigieuse, το οποίο σύντομα καθιερώθηκε ως το Νο 1 best seller σε σύγκριση με αντίστοιχα ανταγωνιστικά προϊόντα.

Ηταν το ίδιο εργαστήρι απ’ όπου ξεκίνησε την πορεία της και η σειρά Nuxe. Nature και το uxe είναι τα «συστατικά» που συνθέτουν όνομα Nuxe, ταυτόσημο με το πάθος για την αρωματοθεραπεία και τη φυτοθεραπεία.

«Η εκπληκτική δύναμη των φυτών άρχισε να με συναρπάζει ακόμη περισσότερο και από την ομορφιά τους, όπως και το γεγονός ότι ένα απλό φυτό, όπως το βόραγο, μπορούσε να παρέχει ένα τόσο πλούσιο έλαιο. Το γεγονός στάθηκε η αφορμή για την πρώτη μεγάλη επιτυχία για τη «Nuxe», σχολιάζει η ίδια.

Δουλειά, φιλοδοξία, πειθαρχία είναι σημαντικές αξίες για την επιτυχία, αλλά όχι μόνο. «Το πραγματικό μυστικό είναι να εφαρμόζεις μεθόδους που δεν αγνοούν τον ανθρώπινο παράγοντα. Αναζητώ συνεχώς τρόπους ανάπτυξης της εμπειρίας των επιστημονικών εργαστηρίων σχετικά με τη φύση. Δεν θα μπορούσα να “πουλήσω” ένα προϊόν που δεν θα το εμπιστευόμουν απόλυτα η ίδια».

Η επιτυχία ξεκίνησε το 1992, όταν το προϊόν άρχισε να αποσπά σημαντικές διακρίσεις φτάνοντας σε επίπεδα ρεκόρ στη Γαλλία, αποσπώντας συνολικά 50 τιμητικές διακρίσεις την περίοδο 1999-2009. Το brand χαρακτηρίστηκε ως ένας «επιτυχημένος συνδυασμός αρμονίας της φύσης και της πολυτέλειας» και επιδοκιμάστηκε όχι μόνο από τον Τύπο και τους καταναλωτές αλλά και από τους ίδιους τους φαρμακοποιούς.

Η εμπορική επιτυχία δεν άργησε, αφού και ο επιχειρηματικός κόσμος αναγνώρισε την επιτυχία της κυρίας Jabès. Ετσι, κέρδισε τους τίτλους Talent du Management (2006) και Sommet du Luxe et de la Création (2007) από το Trofémina, για να εκλεγεί στη συνέχεια μεταξύ των τριών Marketing People of the Year. Το 2008 βραβεύτηκε με το Merit for Development Trophy for Research in Natural Cosmetology. Η «Nuxe» το 2007 έλαβε το βραβείο Trophy από το INPI (Εθνικό Ινστιτούτο Πνευματικής Ιδιοκτησίας) λόγω της πολιτικής καινοτομιών αναφορικά με τις πατέντες και τα εμπορικά σήματα.

«Το DNA της “Nuxe” είναι ο συνδυασμός της υψηλής ποιότητας με μία σταγόνα ποίησης», σχολιάζει η ίδια αποδεχόμενη ότι η σκληρή δουλειά, ειδικά τα πρώτα χρόνια, της έδωσε τη σιγουριά σχετικά με το concept της «Nuxe».

Αλλωστε, αποτελεί και ίδιον του χαρακτήρα της η «κληρονομιά» από τους γονείς της, όπως η ίδια δηλώνει, που δεν είναι άλλη από τη σημασία στη λεπτομέρεια, στα υψηλά επαγγελματικά πρότυπα και στην αντίληψη της αισθητικής και της ομορφιάς.

Η ανυπομονησία της, που μετατρέπεται συχνά σε ελεγχόμενη, θετική ενέργεια σε συνδυασμό με την ανάγκη της για φυσικά προϊόντα και την επιθυμία για πολυτέλεια και ευχαρίστηση είναι χαρακτηριστικά που την οδήγησαν σε τιμητικές διακρίσεις, όπως αυτή του Ιππότη της Λεγεώνας των Τιμών (Chevalier de la Légion d’Honneur), και τη βράβευσή της κατά τη διάρκεια του Easter Session 2008.

Η συνταγή της «Nuxe» ήταν απλή: φυσικά φυτικά συστατικά χωρίς ανόργανες ή ζωικές ουσίες, προϊόντα με έμπνευση

Το 1996 η Aliza πόνταρε στον αναπτυσσόμενο τομέα των φαρμακείων και προέβη σε μία ακόμα κίνηση που τη δικαίωσε, αναθέτοντας σε τρίτους την παραγωγή και τη διαχείριση αποθήκης. Αρχικά, μια ομάδα δέκα πωλητών κατάφερε μέσα σε δύο χρόνια να τριπλασιάσει τις πωλήσεις, οι οποίες άγγιξαν το ποσό των 72 εκατ. ευρώ το 2008, με μέση ετήσια ανάπτυξη της τάξης του 20%.

12 spa σε όλο τον κόσμο

Με πίστη στη δουλειά της και αρκετή τόλμη, αναλαμβάνει η ίδια να κάνει ένα βήμα παραπέρα και να ανοίξει το πρώτο «Nuxe Spa» στο Παρίσι, στην οδό Montorgueil, για να εξελιχθεί σύντομα στο μέσο προβολής των μελλοντικών διεθνών συνεργατών της.

Το πολυτελές spa ψηφίστηκε το καλύτερο εκτός συνόρων από το περιοδικό «Conde Nast Traveller». Σήμερα ο όμιλος διαθέτει 12 spa.

Η συνεργασία με την Alapis

Μέσα στο 2009 ξεκίνησε και η ίδρυση της «Nuxe Group», καθώς η σειρά Bio-Beauté κατακτά την αγορά βιολογικών προϊόντων. Τα προϊόντα Nuxe βρίσκονται σε 4.500 φαρμακεία και καταστήματα ιατροφαρμακευτικών προϊόντων στη Γαλλία και διανέμονται σε περισσότερες από 50 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Στην Ελλάδα ξεκίνησε την συνεργασία της με τον όμιλο Alapis, ο οποίος ανέλαβε και την αποκλειστική διανομή των προϊόντων μέσω των φαρμακείων όχι μόνο στο εσωτερικό της χώρας μας αλλά και στην ευρύτερη βαλκανική αγορά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης