Κόντρες για ιδιωτικά terminal στην ελληνική κρουαζιέρα

Κόντρες για ιδιωτικά terminal στην ελληνική κρουαζιέρα

Προτάσεις για τη δημιουργία   ιδιωτικών Σταθμών Εξυπηρέτησης Επιβατών, είτε μέσα στο λιμάνι είτε σε άλλους χώρους όπως το Δέλτα Φαλήρου αναζητούν οι έλληνες  εφοπλιστές της κρουαζιέρας οι οποίοι  όσο περνάει ο καιρός  και βλέπουν το αδιέξοδο στο οποίο βρίσκεται η κρουαζιέρα στην Ελλάδα.

Εφοπλιστικοί κύκλοι επισημαίνουν «γιατί να μην μιμηθούμε το παράδειγμα της Τουρκίας, Ιταλίας, Γαλλίας και Ισπανίας ό

Κόντρες για ιδιωτικά terminal  στην ελληνική κρουαζιέρα

Προτάσεις για τη δημιουργία   ιδιωτικών Σταθμών Εξυπηρέτησης Επιβατών, είτε μέσα στο λιμάνι είτε σε άλλους χώρους όπως το Δέλτα Φαλήρου αναζητούν οι έλληνες  εφοπλιστές της κρουαζιέρας οι οποίοι  όσο περνάει ο καιρός  και βλέπουν το αδιέξοδο στο οποίο βρίσκεται η κρουαζιέρα στην Ελλάδα.

Εφοπλιστικοί κύκλοι επισημαίνουν «γιατί να μην μιμηθούμε το παράδειγμα της Τουρκίας, Ιταλίας, Γαλλίας και Ισπανίας όπου παρεχωρήθησαν ορισμένες δραστηριότητες εκμετάλλευσης Σταθμών Εξυπηρέτησης Κρουαζιερόπλοιων σε ιδιωτικές εταιρείες οι οποίες έχουν επενδύσει τεράστια ποσά και έχουν καταφέρει σε χρόνο ρεκόρ να αναμορφώσουν εκ βάθρων και να δώσουν διαφορετική όψη στα λιμάνια που έχουν αναλάβει. Λιμάνια όπως το  Κουσάντασι, η Κωνσταντινούπολη, η  Μασσαλία και η  Βαρκελώνη» και προσθέτουν:

«Θα εκταμιευθούν τα απαιτούμενα κεφάλαια από τις  εταιρείες και με τον τρόπο αυτό  το κράτος θα έχει τεράστιο  όφελος γιατί ούτε ίδια κεφάλαια θα χρησιμοποιήσει και την ευθύνη όλων των έργων θα την έχουν οι ιδιωτικοί φορείς που μπορεί να είναι κοινοπραξία όπως συνέβη πρόσφατα στη Μασσαλία».

Προς το παρόν τα μηνύματα που παίρνουν οι εφοπλιστές είναι ότι  δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον και καμία σκέψη από την κυβέρνηση  να δοθεί σε ιδιωτικές εταιρείες η εκμετάλλευση του κεντρικού λιμανιού για τα κρουαζιερόπλοια.

Για το θέμα των ιδιωτικών terminal υπάρχει η επιστολή του πρώην προέδρου του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, Περικλής Παναγόπουλου προς το γ.γ. Λιμένων και λιμενικής Πολιτικής του ΥΕΝ, Γ.Βλάχου όπου μεταξύ άλλων επισημαίνει ότι    «για την εξυπηρέτηση των κρουαζιερόπλοιων ο πλέον κατάλληλος χώρος για τη νέα λιμενική υποδομή θεωρείται η περιοχή μεταξύ του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας και Φαληρικού Δέλτα, πρόταση που είχαμε κάνει και στο παρελθόν.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης