Στα 130 εκατ. ευρώ χορηγίες και διαφήμιση φέτος στον ΟΠΑΠ
Στα 20 εκατ. ευρώ θα ανέλθουν κατ’ αρχάς οι μη ανταποδοτικού χαρακτήρα χορηγίες του ΟΠΑΠ, ενώ οι χορηγίες και οι διαφημίσεις θα προσεγγίσουν τα 108 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο πρόεδρος του ΟΠΑΠ κ. Χρήστος Χατζηεμμανουήλ.
Απαντώντας δε σε ερώτηση για το πώς θα συγκρατήσει τους πράκτορες στο δίκτυο του οργανισμού, τόνισε ότι «ο ΟΠΑΠ είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο του και, ως εκ τούτου, δεν μπορούν να τον τεμαχίσουν».
Εξάλλου, η διαδικασία
Στα 20 εκατ. ευρώ θα ανέλθουν κατ’ αρχάς οι μη ανταποδοτικού χαρακτήρα χορηγίες του ΟΠΑΠ, ενώ οι χορηγίες και οι διαφημίσεις θα προσεγγίσουν τα 108 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο πρόεδρος του ΟΠΑΠ κ. Χρήστος Χατζηεμμανουήλ.
Απαντώντας δε σε ερώτηση για το πώς θα συγκρατήσει τους πράκτορες στο δίκτυο του οργανισμού, τόνισε ότι «ο ΟΠΑΠ είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο του και, ως εκ τούτου, δεν μπορούν να τον τεμαχίσουν».
Εξάλλου, η διαδικασία άρσης του μονοπωλίου -που έχει ενοικιάσει μέχρι το 2020 ο ΟΠΑΠ- δεν θα δεν θα είναι άμεση.
Πρόσθεσε επίσης ότι πραγματοποιούνται βήματα, όπως η διαπραγμάτευση με τους πράκτορες, ώστε να είναι αμοιβαία επικερδές για τα δύο μέρη. Σε κάθε περίπτωση, όμως, όπως συμπλήρωσε, δεν θα είναι για κανέναν επικερδές το να αποχωρήσει από τον οργανισμό και έδωσε το παράδειγμα της Ιταλίας όπου δόθηκαν άδειες.
Σε ό,τι αφορά τις χορηγίες και σε σχετική ερώτηση, ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να δώσει χορηγίες σε ανταγωνιστικές εταιρείες, και μάλιστα σ’ αυτές που παρανομούν. Πρόσφατα εξάλλου ο ΟΠΑΠ αρνήθηκε να δώσει χορηγία σε ποδοσφαιρική ομάδα της Α’ Εθνικής η οποία διαφήμιζε στις φανέλες της ξένη εταιρεία στοιχημάτων.
Οσον αφορά στο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η διοίκηση του ΟΠΑΠ ανακοίνωσε τον τρόπο υποβολής των αιτημάτων για χορηγίες μη ανταποδοτικού χαρακτήρα, τα κριτήρια, αλλά και ότι εφεξής όλες οι χορηγίες θα εξετάζονται ως προς την αποτελεσματικότητά τους.
Από τα 20 εκατ. ευρώ του προγράμματος, το 25% θα κατευθυνθεί σε δραστηριότητες αθλητισμού, το 20% σε πολιτιστικές δραστηριότητες, το 15% σε δράσεις για το περιβάλλον, το 15% για την παιδεία, το 10% για την υγεία και το 15% σε άλλους τομείς.
Σήμερα, εξάλλου, το διοικητικό συμβούλιο του οργανισμού συνεδριάζει για να εξετάσει την πολιτική για τις διαφημίσεις, αλλά και τις προμήθειες, οι οποίες δεν θα γίνονται πλέον με το καθεστώς των κρατικών προμηθειών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr