Ναυτιλία: «Θύελλα» αντιδράσεων για τις επιχειρησιακές συμβάσεις εργασίας

Ναυτιλία: «Θύελλα» αντιδράσεων για τις επιχειρησιακές συμβάσεις εργασίας

Για ξεπούλημα και κατάργηση των δικαιωμάτων των Ελλήνων ναυτεργατών μιλά η ΠΝΟ

Ναυτιλία: «Θύελλα» αντιδράσεων για τις επιχειρησιακές συμβάσεις εργασίας
Έντονες αντιδράσεις προκάλεσαν οι νέες ρυθμίσεις που κατέθεσε στη Βουλή ο υπουργός Ναυτιλίας, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης  με τις οποίες εισάγει νέες μορφές συμβάσεων εργασίας,  τις επιχειρησιακές συμβάσεις.

Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία συνεδρίασε εκτάκτως σήμερα, προκειμένου  να  εξετάσει και  να λάβει  αποφάσεις «για  την  καθ' όλα αιφνιδιαστική  και χωρίς να προηγηθεί οποιαδήποτε  μορφή  διαβούλευσης ή έστω και απλή ενημέρωση  της  ΠΝΟ για την ενέργεια  του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, "φίλτατου" Μιλτιάδη  Βαρβιτσιώτη, ο οποίος και    εντελώς αιφνιδιαστικά, και αβασάνιστα, κατά τη χθεσινή  συζήτηση του γνωστού ως  νομοσχεδίου για τις  λαϊκές  αγορές, κατέθεσε χθες αργά το απόγευμα στη Βουλή, νέες  διορθωτικές ρυθμίσεις, για ρυθμίσεις που  ίδιος  είχε  εισαγάγει στο προ μηνός περίπου  ψηφισθέν πολυνομοσχέδιο  (Ν. 4254/2014)».

Όπως επισημαίνει  η ΠΝΟ, «με το νέο  λοιπόν  πρωτόγνωρο θεσμό  των  επιχειρησιακών  συμβάσεων ευθέως  επιδιώκεται  το  ξεπούλημα  και  η  κατάργηση όλων  των  μέχρι  σήμερα  με  αγώνες   και  θυσίες  κατακτηθέντων  από  δεκαετίες  και  πλέον  δικαιωμάτων  των  Ελλήνων  Ναυτεργατών,  αφού  τώρα  με  τις  επιχειρούμενες να "περάσουν  από  τη Βουλή", "εν  κρυπτώ  και  εν  παραβύστω", νέες  ρυθμίσεις,  οι επιχειρησιακές  συμβάσεις  θα υπερισχύουν  των  Συλλογικών  Συμβάσεων  Εργασίας,  έστω  και  εάν περιέχουν  διαφορικούς  (ΔΥΣΜΕΝΕΣΤΕΡΟΥΣ)  όρους  (sic !)».

Και προσθέτει: «Ευθέως επιδιώκεται,  με  τις  νέες    αυτές  ρυθμίσεις  η  πλήρης  η  εξάρθρωση  της  ίδιας  της  Ομοσπονδίας μας,   η οποία    εξακολουθεί  να  αντιστέκεται  και  να προασπίζει  τους  Έλληνες Ναυτεργάτες   ορθώνοντας  το  ανάστημα  στα  κελεύσματα  των  δανειστών  και  της  τρόικας,  και  ο  κατακερματισμός   του  συνδικαλιστικού  ναυτεργατικού  κινήματος  με  την  δημιουργία  δεκάδων  επιχειρησιακών σωματείων  άμεσα  εξαρτωμένων  από  τις  επί  μέρους  εφοπλιστικές  εταιρείες. Και  το  χειρότερο, και  κατάπτυστο για  την  πολιτική  ηγεσία  του  ΥΝΑ αλλά  και  του  ίδιου  του  Έλληνα  Πρωθυπουργού και  της  Κυβέρνησης  και  όλων εκείνων  των  Βουλευτών,   που  ενδεχόμενα να  υπερψηφίσουν  τις  νέα  ρυθμίσεις,   είναι  το  γεγονός  ότι  με τις  νέες  αυτές  επιδιώξεις του  κ.  ΥΝΑ, διαχωρίζονται  οι  Έλληνες  Ναυτεργάτες,  σε  «καλά παιδιά  και  κακά  παιδιά», «σε  Ομοσπονδιακούς  και  Επιχειρησιακούς, «σε Εργοδοτικούς και  Μη». 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης